Gå til innhold

Fortell en funfact om deg selv!


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Når jeg står alene på kjøkkenet og lager mat, later jeg av og til som at jeg er en kjendiskokk i et tvprogram..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aragorn II Elessar
11 minutter siden, Max B skrev:

Når jeg tenker eller snakker med meg selv, så er det alltid på engelsk av en eller annen grunn :klo:

 

Samme her faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, miaw skrev:

Når jeg står alene på kjøkkenet og lager mat, later jeg av og til som at jeg er en kjendiskokk i et tvprogram..

Sier du "jeg er ikke kokken din" til deg selv å? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, SemperFi skrev:

Sier du "jeg er ikke kokken din" til deg selv å? :fnise:

Jeg bruker å ta den der "å så har me juksa litt"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at jeg en dag skal bli så miserabel at endelig klarer jeg å ta repern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til en til. :laugh:

Jeg går mye på tur, og under turene vandrer tankene.. Kan ha laaange (en halvtime/time f.eks) samtaler i hodet mitt hvor en eller annen jeg kjenner tilfeldigvis (liksom) spør meg om jeg kan fortelle om et eller annet tema - læringsteori, biomekanikk o.l. og hvordan det påvirker min trening av hest/hund er meget populært blant annet. :fnise: Da deler jeg inn hva jeg skal si i kategorier, finner ut hva man burde lære først og hva som bygger videre på det, finner på haugevis sammenligninger og eksempler, lister opp bok- og filmtips, og så videre. Er veldig godt forberedt om noen faktisk skulle spurt meg om noe slikt en gang da!

Forestiller meg ofte at jeg er en blogger også, har spørsmålrunder og lager videoblogger, men innenfor temaer som jeg kan litt mer om enn sminke og sånt... Lager en liste over alle mine turplaggfavoritter for eksempel, og ''forteller'' inngående om hvorfor akkurat disse fjellskoene er de beste jeg har hatt, osv. Herregud, lurer på andre folk holder på sånn. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremei
13 timer siden, Gaea skrev:

Må legge til en til. :laugh:

Jeg går mye på tur, og under turene vandrer tankene.. Kan ha laaange (en halvtime/time f.eks) samtaler i hodet mitt hvor en eller annen jeg kjenner tilfeldigvis (liksom) spør meg om jeg kan fortelle om et eller annet tema - læringsteori, biomekanikk o.l. og hvordan det påvirker min trening av hest/hund er meget populært blant annet. :fnise: Da deler jeg inn hva jeg skal si i kategorier, finner ut hva man burde lære først og hva som bygger videre på det, finner på haugevis sammenligninger og eksempler, lister opp bok- og filmtips, og så videre. Er veldig godt forberedt om noen faktisk skulle spurt meg om noe slikt en gang da!

Forestiller meg ofte at jeg er en blogger også, har spørsmålrunder og lager videoblogger, men innenfor temaer som jeg kan litt mer om enn sminke og sånt... Lager en liste over alle mine turplaggfavoritter for eksempel, og ''forteller'' inngående om hvorfor akkurat disse fjellskoene er de beste jeg har hatt, osv. Herregud, lurer på andre folk holder på sånn. :tongue:

Kan ikke du lage en sånn videoblogg da? Jeg hadde elsket sånne tips:fnise:

Endret av baremei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
19 timer siden, StripetePysjamas skrev:

Jeg kan presse tommelen min ned slik at den ligger inntil underarmen.

Har du en sykdom som heter....et eller annet jeg ikke kommer på? Leste om en eller annen sykdom der akkurat det var et kjennetegn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ble en gang stoppet av to tenåringsjenter som trodde jeg var Jimmi Fallon. Snakket overhodet ikke amerikansk, men de var helt overbeviste. De var så søte der de stod og flakset med armene og skrek "OMG! Jimmi Fuckings Fallon"! Så jeg ga dem autografen. Skrev feil til og med, JimmY I stede for Jimmi.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aaaaah, haaaater bomull i dotter selv. Jeg spyr nesten av å rive det fra hverandre, blir uvel i hele kroppen! 😅

Anonymkode: e4792...3a6

Åh, så fint at vi er flere! Folk ser rart på meg og tror jeg er gal når jeg sier det. :fnise: Godt det ikke bare er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, antbug skrev:

Har du en sykdom som heter....et eller annet jeg ikke kommer på? Leste om en eller annen sykdom der akkurat det var et kjennetegn :) 

Ehler danlos du tenker på? Nei, har ikke det. Har visst bare litt hypermobile ledd. Går bare med den venstre tommelen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SemperFi skrev:

Samme her. Jeg pleier å polynomderivere bilskilt når jeg kjeder meg mens jeg går fra AtB.

Synes der er morsommere å polynomdividere de jeg :P 

 

Brystbeinet mitt vokser innover, noe som fører til at jeg har dårligere lungekapasitet og at hjertet litt ligger forskjøvet ift andre. 

Jeg eier ikke egenskapen å etterligne lyder. Derfor begynt å forstå hvorfor jeg er så dårlig i fremmedspråk. Aldri klart å plassere en dialekt korrekt, eller jo min egen kjenner jeg trolig igjen. 

Jeg tror jeg har en form for fotografisk hukommelse. Jeg husker ikke perfekt, men kan bla det opp i riktig bok og sidetall og huske hva jeg tenke på da jeg leste det sist og slikt. 

Anonymkode: a0254...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange morsomme her:fnise: jeg pleier ofte å "snakke" med meg selv inni hodet - tror det er det som kalles å tenke? Jeg forestiller meg at jeg er i en eller annen situasjon, f.eks. at jeg skal holde foredrag foran klassen eller kjefter på læreren (omtrent eneste stedet jeg er sosial og omgås andre mennesker, en fun fact for seg selv at jeg er så sykt usosial og derfor kun tenker i skolesammenheng). Uansett, jeg har mye bedre vokabular og er mer overbevisende når jeg "snakker" med meg selv enn i en faktisk situasjon, fordi jeg føler den intelligente hjernehalvdelen lammes og jeg fremstår som en dust med halvparten av iq-en jeg egentlig har. 

Også lurer jeg ofte på om folk tenker sånn som jeg gjør. Jeg SNAKKER liksom med meg selv, men jeg sier ikke ordene høyt, jeg bare hører de inni hodet. Noen ganger er de på norsk, andre ganger engelsk, spesielt om jeg snakker om trening, mat og kosthold. Tror det er fordi at mesteparten av inspirasjon og kunnskap jeg har om det er fra engelske videoer/tekster/folk. 

Jeg har også fått en rar hangup på peppermynte-te i det siste. Drikker det gjerne flere ganger om dagen men fordi det var en gave fra noen jeg ikke lenger kjenner som vistnok kjøpte den i Danmark og jeg ikke får tak i den nå, prøver jeg å være sparsom. Det var 20 poser i pakken og nå er det igjen 6. Har gått en uke siden jeg drakk første kopp... 

Jeg drikker ikke bare te. PEPSI MAX FOR LIVET. Regner med at jeg ikke er alene om å drikke mye Pepsi max? Blir forrresten sykt oppblåst av det, i går da jeg var på trening på kvelden så det ut som at jeg var gravid selv om jeg hadde på svarte klær fra topp til tå. 

Anonymkode: 1923f...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faller alltid ut av senga når jeg drømmer om sex. :P Jeg har også en greie med at jeg alltid må starte med høyre fot når jeg skal opp eller ned en trapp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt på Stjernesludd med Kurt Nilsen på repeat i hele dag fordi jeg er dødsforelsket i en fra Bergen :ninuskapus:

Anonymkode: 723b8...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange suketter det er normalt å bruke i te, jeg bruker fire. 

Jeg drakk mer enn én slurk kaffe for første gang i mitt liv i dag! En hel kopp, faktisk. Jeg blandet inn en bit mørk sjokolade og "creamer" (etterligning av fløte). Tydelig at jeg er nybegynner med dette her, jeg fylte en sånn løs-te-holder med filterkaffe og halvparten av kaffe-kornene kom ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella

Jeg har flere fornavn og Pixie er ett av de. Bruker det aldri, men det står i pass og papirer.

Jeg har negler kun på 6 tær.

Jeg har en luktesans helt utover det som er normalt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var litt yngre latet jeg som jeg var kjempestor kjendis i Hollywood oppvokst i en bitteliten grisgrendt bygd i Nord-Norge. Var alltid intervjuet på Skavlan og pratet høyt med meg selv om den tøffe oppveksten og livet blant kjendisene :fnise:

Anonymkode: 1bcd5...f5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke kommer meg på trening i dag, selv om grunnen er uforutsett og noe jeg ikke kan noe for. Jeg tar det igjen i morgen og skal ikke la det gå utover resten av uka. 

Jeg liker mat. Jeg spiser mye mat. Jeg elsker typisk "sunn" mat fordi det gir meg energi og gjør meg glad og tilfreds. Samtidig elsker jeg typisk "usunn" mat fordi det gjør at jeg føler meg bad-ass. Men det ødelegger fremgangen på trening og jeg blir lei meg og får dårlig samvittighet. Det er en ond sirkel som bare går rundt og rundt og jeg er fortsatt i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...