Tash Skrevet 26. april 2017 #101 Del Skrevet 26. april 2017 På 18.4.2017 den 21.32, StripetePysjamas skrev: Ehler danlos du tenker på? Nei, har ikke det. Har visst bare litt hypermobile ledd. Går bare med den venstre tommelen da Da jeg leste det første innlegget ditt så prøvde jeg med høyre tommel. Og fniste litt og lurte på hvor mange andre som hadde prøvd det da de leste innlegget ditt. Rakk ikke frem, forresten. Så leste jeg dette og måtte altså prøve med venstre. Dét fikk jeg til.. Så jeg kan også med vestre tommel Har også hypermobile ledd (ifølge yoga-instruktøren min) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 20. juni 2019 #102 Del Skrevet 20. juni 2019 På 18.4.2017 den 0.03, StripetePysjamas skrev: Jeg kan presse tommelen min ned slik at den ligger inntil underarmen. Da har du hypermobile ledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 20. juni 2019 #103 Del Skrevet 20. juni 2019 Jeg ler ofte på feil tid og sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie1985 Skrevet 20. juni 2019 #104 Del Skrevet 20. juni 2019 Vel, jeg er sexy på en helt annen måte enn andre, nesten litt utenomjordisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. juni 2019 #105 Del Skrevet 20. juni 2019 Etter å ha vært syk noen dager, barberte jeg haøve skjegget vertikalt og forklarte det med at jeg gikk på halv maskin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 20. juni 2019 #106 Del Skrevet 20. juni 2019 På 17.4.2017 den 23.03, StripetePysjamas skrev: Jeg kan presse tommelen min ned slik at den ligger inntil underarmen. Oh, det kan jeg også med begge tomlene. Har i tillegg hypermobile knær, så kan bøye de godt over normalen slik at benene mine går oppover igjen. Tror kanskje anklene mine er over snittet bøyelige også Ellers får jeg ikke til å plystre. Forstår ikke hvordan andre lager lyden. Det uler bare som vinden når jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ggia Skrevet 20. juni 2019 #107 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) 13 minutter siden, Moonwalker skrev: Oh, det kan jeg også med begge tomlene. Har i tillegg hypermobile knær, så kan bøye de godt over normalen slik at benene mine går oppover igjen. Tror kanskje anklene mine er over snittet bøyelige også Ellers får jeg ikke til å plystre. Forstår ikke hvordan andre lager lyden. Det uler bare som vinden når jeg gjør det. Lærte å plystre ved å hviske bokstaven «Q», munnen havner liksom i riktig posisjon for å plystre Mitt «funfact» er at jeg har (heldigvis) ikke kastet opp siden jeg var 11 Endret 20. juni 2019 av Ggia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 20. juni 2019 #108 Del Skrevet 20. juni 2019 Tar tre jeg 😂 Jeg kan ikke plystre, jeg har grønne øyne, men det ene er 1/4 brunt. Jeg har smilehull 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå