AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #81 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg kan være hyperintelligent og dum på én gang. Alt etter hva jeg har spist! Anonymkode: 746e8...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #82 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg er svært uintelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 25. april 2017 #83 Del Skrevet 25. april 2017 Er født med en genfeil som gjør at jeg ikke kan orientere meg i trafikken, aner ikke hvor øst,vest sør, nord her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 25. april 2017 #84 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg har vært ordfører for en dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 25. april 2017 #85 Del Skrevet 25. april 2017 jeg er veldi smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 25. april 2017 #86 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Klarer ikke å lage mat uten oppskrift. Ikke engang pannekakerøre. Fullstendig håpløs til å komponere en middag av det som finnes tilgjengelig på kjøkkenet. Kreativitet lik 0. Jeg er vel en av de som hadde levd på grandis og fjordland som singel Endret 25. april 2017 av Commander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. april 2017 #87 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg kan bevege på ørene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #88 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg fullførte aldri videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 25. april 2017 #89 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg kan vri tunga på høykant og brekke øyelokkene oppover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 25. april 2017 #90 Del Skrevet 25. april 2017 På 18.4.2017 den 4.59, Gaea skrev: Må legge til en til. Jeg går mye på tur, og under turene vandrer tankene.. Kan ha laaange (en halvtime/time f.eks) samtaler i hodet mitt hvor en eller annen jeg kjenner tilfeldigvis (liksom) spør meg om jeg kan fortelle om et eller annet tema - læringsteori, biomekanikk o.l. og hvordan det påvirker min trening av hest/hund er meget populært blant annet. Da deler jeg inn hva jeg skal si i kategorier, finner ut hva man burde lære først og hva som bygger videre på det, finner på haugevis sammenligninger og eksempler, lister opp bok- og filmtips, og så videre. Er veldig godt forberedt om noen faktisk skulle spurt meg om noe slikt en gang da! Forestiller meg ofte at jeg er en blogger også, har spørsmålrunder og lager videoblogger, men innenfor temaer som jeg kan litt mer om enn sminke og sånt... Lager en liste over alle mine turplaggfavoritter for eksempel, og ''forteller'' inngående om hvorfor akkurat disse fjellskoene er de beste jeg har hatt, osv. Herregud, lurer på andre folk holder på sånn. Det der kunne vært meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 25. april 2017 #91 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg er så glad i dyr at jeg automatisk hilser på de jeg går forbi, og lager en rar stemme... Samme hvilket dyr det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eleanor Abernathy Skrevet 25. april 2017 #92 Del Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, melatonin skrev: Jeg er så glad i dyr at jeg automatisk hilser på de jeg går forbi, og lager en rar stemme... Samme hvilket dyr det er. Jeg hilser også alltid på dyr Har fått mange hei tilbake fra hundeeiere som tror det var beregnet på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #93 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg er skikkelig glad i å spille brettspill, kunne sittet i flere dager og spilt sammen med venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 26. april 2017 #94 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg dreper aldri insekter jeg fanger dem og kaster dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #95 Del Skrevet 26. april 2017 8 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg dreper aldri insekter jeg fanger dem og kaster dem ut. Jeg er kjempe redd for edderkopper og fanger dem alltid under et glass og lar glasset stå i flere dager før jeg tør å løfte det og støvsuge edderkoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 26. april 2017 #96 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg er humlenes venn. Når jeg var 4-5 år gikk jeg rundt i hagen og samlet inn 7-8 humler og holdt dem i neven, gikk inn med dem og ga de en kald dusj under vasken, før jeg gikk ut og slapp de ut igjen. Ingen stakk meg. Jeg tror aldri jeg har blitt stukket av en humle. Jeg redder også alltid humler hvis jeg ser de ligge på veien eller noe sånt. Plukker de opp og setter de på en blomst. Humlene liker meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. april 2017 #97 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg er absolutt forferdelig i matte, men kan høre på en sang én gang og kan sangen utenatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #98 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg tok LSD i vinter og tror egentlig aldri jeg kommer til å bli sånn som jeg var "før". Anonymkode: 6a3c7...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElMona Skrevet 26. april 2017 #99 Del Skrevet 26. april 2017 15 minutter siden, Hadley skrev: Jeg er humlenes venn. Når jeg var 4-5 år gikk jeg rundt i hagen og samlet inn 7-8 humler og holdt dem i neven, gikk inn med dem og ga de en kald dusj under vasken, før jeg gikk ut og slapp de ut igjen. Ingen stakk meg. Jeg tror aldri jeg har blitt stukket av en humle. Jeg redder også alltid humler hvis jeg ser de ligge på veien eller noe sånt. Plukker de opp og setter de på en blomst. Humlene liker meg. Dette er noe av det mest adorable jeg noen gang har hørt! xD Humler er så fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #100 Del Skrevet 26. april 2017 21 minutter siden, Hadley skrev: Jeg er humlenes venn. Når jeg var 4-5 år gikk jeg rundt i hagen og samlet inn 7-8 humler og holdt dem i neven, gikk inn med dem og ga de en kald dusj under vasken, før jeg gikk ut og slapp de ut igjen. Ingen stakk meg. Jeg tror aldri jeg har blitt stukket av en humle. Jeg redder også alltid humler hvis jeg ser de ligge på veien eller noe sånt. Plukker de opp og setter de på en blomst. Humlene liker meg. Elsker humler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå