Gå til innhold

Tror dere scientologer dreper mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste at John Travolta har Kha-khan status. Det betyr at han kan drepe et menneske å bli tilgitt det. Jeg lurer på, med all makten som Scientologene har i Hollywood for eksempel, eller i sin egen organisasjon, tror dere det er mange drap som dekkes over av kulten? 

Anonymkode: 4d600...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at denne sekten nekter medlemmene nødvendig medisin for diverse sykdommer og lidelser som kan føre til dødsfall uten behandling, så har de nok mange liv på samvittigheten. De sultet ett psykisksykt medlem i hjel for at de skulle "kurere" henne. Og det er flere lignende historier, så om du søker på nett så er noen av disse dødsfallene dokumentert. De tvinger/presser også seaorg-medlemmer til å ta abort.

Jeg tror det er mye forferdelig som skjer i den sekten, jeg har ikke hørt om kha-khan før så det kan jeg ikke uttale meg om. Men det jeg nevnte er ting som tidligere medlemmer og politirapporter har dokumentert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste leder David Miscavige er en veldig sint mann som fysisk angriper mennesker, så jeg tenker at kanskje han har drept et par stykker. Det er vitner som sier at han har slått folk ned og tatt kveler tak på dem, og ettersom folk forguder han tenker jeg at det er småting som får han til å gjøre disse tingene. Hvis folk lar være å anmelde fysiske angrep på andre medlemmer, så tenker jeg at de kanskje kan dekke over mord også. 

Anonymkode: 4d600...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje. Myndighetene er uansett verre, det scientologene gjør er bare småtterier i forhold.

Anonymkode: c00c7...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Egentlig overraskende at det er så tråder om dette grusomme fenomenet her inne. Dette er gale folk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2017 den 15.25, canacas skrev:

Egentlig overraskende at det er så tråder om dette grusomme fenomenet her inne. Dette er gale folk! 

Ja, det er helt vilt. Og det er jo mennesker som har ekte fortellinger om hva som skjedde med dem, men hvem er det som blir holdt ansvarlig? Ingen. 

Når Sea Org medlemmer må rømme? De kan ikke bare si "Jeg gidder ikke dette mer, byeeee". De må seriøst planlegge å rømme fordi telefonene deres blir avlyttet, brevene deres blir lest av security osv. Han ene som rømte på en motorsykkel ble kjørte av veien av security som prøvde å få han tilbake igjen.

Anonymkode: 4d600...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de direkte har drept noen aner jeg ikke, men de har definitivt drevet folk til selvmord. Jeg husker godt den tragiske saken med datteren til Ole Gunnar Ballo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Perelandra skrev:

Om de direkte har drept noen aner jeg ikke, men de har definitivt drevet folk til selvmord. Jeg husker godt den tragiske saken med datteren til Ole Gunnar Ballo.

Det var protester for mange år siden fordi de hadde hatt en syk kvinne hos seg og kjørte ikke henne til sykehuset før det var for sent. Hun var død når de kom til sykehuset. Hun het Lisa McPherson. Hun hadde lungeemboli, og når de undersøkte henne var hun veldig dehydrert. Kirken ble anmeldt for uaktsomt drap og for å ha praktisert medisin uten lisens, men de slapp unna med det.

Anonymkode: 4d600...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...