Alice123 Skrevet 22. mai 2017 #541 Del Skrevet 22. mai 2017 4 timer siden, Gardermobanen skrev: Du spør jo retorisk, men du burde klare å få svar her i tråden. Mange av fansen hennes i tråden har jo hyllet henne for nettopp dette. Hadde hun faktisk gått fra han hadde det vært én ting, men nå så er det jo bare ubehagelig pffentliggjøring av krise, så... kjøper de ny hund og fortsetter som før. Det er ikke sånn at jeg håpet på et samlivsbrudd, men jeg forstår oppriktig ikke vitsen med podcasten når hun uansett ikke skal gå fra han. Hva var vitsen? (Ikke retorisk spørsmål) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquaman Skrevet 22. mai 2017 #542 Del Skrevet 22. mai 2017 51 minutter siden, Alice123 skrev: Hadde hun faktisk gått fra han hadde det vært én ting, men nå så er det jo bare ubehagelig pffentliggjøring av krise, så... kjøper de ny hund og fortsetter som før. Det er ikke sånn at jeg håpet på et samlivsbrudd, men jeg forstår oppriktig ikke vitsen med podcasten når hun uansett ikke skal gå fra han. Hva var vitsen? (Ikke retorisk spørsmål) Hun tenker vel likt som de andre som lever av å utlevere livene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mai 2017 #543 Del Skrevet 22. mai 2017 4 timer siden, Alice123 skrev: Hadde hun faktisk gått fra han hadde det vært én ting, men nå så er det jo bare ubehagelig pffentliggjøring av krise, så... kjøper de ny hund og fortsetter som før. Det er ikke sånn at jeg håpet på et samlivsbrudd, men jeg forstår oppriktig ikke vitsen med podcasten når hun uansett ikke skal gå fra han. Hva var vitsen? (Ikke retorisk spørsmål) Vitsen var vel at hun var veldig såret og forbanna akkurat da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. mai 2017 #544 Del Skrevet 22. mai 2017 Men, er de tilbake nå? Har de offentlig sagt det? Hvis så, så er jeg så skuffet. Ingenting, ikke engang en valp, kan redde det forholdet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 22. mai 2017 #545 Del Skrevet 22. mai 2017 3 timer siden, MalloryK skrev: Men, er de tilbake nå? Har de offentlig sagt det? Hvis så, så er jeg så skuffet. Ingenting, ikke engang en valp, kan redde det forholdet Ut i fra hva jeg har forstått (ut i fra denne tråden, jeg hører ikke, og har aldri gjort det, på podcasten), så fortsetter de sammen. De snakker begge (i hver sin podcast) om familieutflukter, ny valp, Kyrre som har vært på behandlingshjem (?) i Sverige (?) etc. Dessuten er fraværet av en kunnkjøring av samlivsbrudd talende. Etter podcasten til T&T hadde det vært naturlig å kunngjøre et brudd kort etterpå. Det har ikke skjedd. (Når hun dedikerer en hel time til offentlig skittentøyvask hvor sykdom og utroskap og Kyrres penis blir omtalt i vide og brede, tenker jeg at det ikke er "for personlig" å nevne en kommende skillsmisse). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 22. mai 2017 #546 Del Skrevet 22. mai 2017 Jeg stusser jo også på hvorfor det var så innmari viktig å melde om utroskapen i en spesialepisode, for så å ikke nevne noe om det siden. Hadde det ikke vært best å bare ta det på kammerset det det hører hjemme! Er stor T&T-fan, men her bommet de grovt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. mai 2017 #547 Del Skrevet 23. mai 2017 4 timer siden, EllaSays skrev: Jeg stusser jo også på hvorfor det var så innmari viktig å melde om utroskapen i en spesialepisode, for så å ikke nevne noe om det siden. Hadde det ikke vært best å bare ta det på kammerset det det hører hjemme! Er stor T&T-fan, men her bommet de grovt. Det var ikke utroskapen som var hovedtemaet, det var sykdommen. Og det kom på slutten av episoden. Jeg syns de som uttaler seg i tråden her bør i det minste høre podcasten det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. mai 2017 #548 Del Skrevet 23. mai 2017 2 timer siden, canacas skrev: Det var ikke utroskapen som var hovedtemaet, det var sykdommen. Og det kom på slutten av episoden. Jeg syns de som uttaler seg i tråden her bør i det minste høre podcasten det er snakk om. Jeg har hørt podcasten. Og jeg er uenig. Når du forteller hele historien om mannen din som har vært utro i beste sendetid, i full offentlighet, trumfer det både sykdom og vitser. Og de visste det selvfølgelig svært godt. Er det noe folk elsker, er det sladrehistorier som dette. En annen ting; de snakker om at Kyrre visste hva som ble snakket om, og at de forholdt seg til norsk lov. Men hva med Jette? Hun ble også utlevert. Snakket noen med henne? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. mai 2017 #549 Del Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, miaw skrev: Jeg har hørt podcasten. Og jeg er uenig. Når du forteller hele historien om mannen din som har vært utro i beste sendetid, i full offentlighet, trumfer det både sykdom og vitser. Og de visste det selvfølgelig svært godt. Er det noe folk elsker, er det sladrehistorier som dette. En annen ting; de snakker om at Kyrre visste hva som ble snakket om, og at de forholdt seg til norsk lov. Men hva med Jette? Hun ble også utlevert. Snakket noen med henne? Hva er du egentlig uenig i? Skjønner ikke hva du siterer meg for. Hele historien kom på slutten av podcasten, er du uenig i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. mai 2017 #550 Del Skrevet 23. mai 2017 5 minutter siden, canacas skrev: Hva er du egentlig uenig i? Skjønner ikke hva du siterer meg for. Hele historien kom på slutten av podcasten, er du uenig i det? Jeg er uenig i at utroskapen ikke var hovedtemaet, bare fordi den kom på slutten. Derfor siterte jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knehøna Skrevet 23. mai 2017 #551 Del Skrevet 23. mai 2017 7 timer siden, Alice123 skrev: Ut i fra hva jeg har forstått (ut i fra denne tråden, jeg hører ikke, og har aldri gjort det, på podcasten), så fortsetter de sammen. De snakker begge (i hver sin podcast) om familieutflukter, ny valp, Kyrre som har vært på behandlingshjem (?) i Sverige (?) etc. Dessuten er fraværet av en kunnkjøring av samlivsbrudd talende. Etter podcasten til T&T hadde det vært naturlig å kunngjøre et brudd kort etterpå. Det har ikke skjedd. (Når hun dedikerer en hel time til offentlig skittentøyvask hvor sykdom og utroskap og Kyrres penis blir omtalt i vide og brede, tenker jeg at det ikke er "for personlig" å nevne en kommende skillsmisse). Hørte denne podcasten først for få dager siden, og ikke lest meg opp på tråden her. Men ser ut som de kunngjorde skilsmisse like etter "Lisa" ble sendt: http://m.nettavisen.no/livsstil/lisa-tnne-skiller-seg/3423330850.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 23. mai 2017 #552 Del Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, Knehøna skrev: Hørte denne podcasten først for få dager siden, og ikke lest meg opp på tråden her. Men ser ut som de kunngjorde skilsmisse like etter "Lisa" ble sendt: http://m.nettavisen.no/livsstil/lisa-tnne-skiller-seg/3423330850.html Se & Hør var kjapt ute med å søke skilsmisse for paret. De har selv ikke gjort det, så det var ganske ufint gjort av mediene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knehøna Skrevet 23. mai 2017 #553 Del Skrevet 23. mai 2017 20 minutter siden, canacas skrev: Se & Hør var kjapt ute med å søke skilsmisse for paret. De har selv ikke gjort det, så det var ganske ufint gjort av mediene. Lurte på om det kunne være slik siden det kun var kjendis- og tabloidpressen som skrev det etter hva jeg kunne se. Ufint ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. mai 2017 #554 Del Skrevet 23. mai 2017 5 timer siden, canacas skrev: Det var ikke utroskapen som var hovedtemaet, det var sykdommen. Og det kom på slutten av episoden. Jeg syns de som uttaler seg i tråden her bør i det minste høre podcasten det er snakk om. Jeg har hørt podcasten, alle episodene, og denne episoden 2 ganger. Hele episoden bygger opp til at Kyrre ikke stilte opp fordi han var opptatt på annet hold (utro). At Lisa var på sykehus gjorde bare saken enda mer grusom. Jeg mener også at utroskapen er kjernen her. Uten den hadde ikke Visa om løgna vært så viktig, og det hadde neppe blitt noen spesialepisode. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 23. mai 2017 #555 Del Skrevet 23. mai 2017 De har da snakket om utroskapet siden, set nevnes jo indirekte eller direkte i hver episode. Lisa har også sagt i en episode at hun ikke vet hva som skjer videre, hun/de trenger tid til å finne ut av det. Det med at de skal skilles er løgn på dette tidspunkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. mai 2017 #556 Del Skrevet 23. mai 2017 5 minutter siden, Metzili skrev: De har da snakket om utroskapet siden, set nevnes jo indirekte eller direkte i hver episode. Lisa har også sagt i en episode at hun ikke vet hva som skjer videre, hun/de trenger tid til å finne ut av det. Det med at de skal skilles er løgn på dette tidspunkt. Veldig vagt har det vært. Jeg mener de burde droppet hele greia før ting var mer avklart. Skjønner at andre mener noe annet ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 23. mai 2017 #557 Del Skrevet 23. mai 2017 52 minutter siden, Metzili skrev: De har da snakket om utroskapet siden, set nevnes jo indirekte eller direkte i hver episode. Lisa har også sagt i en episode at hun ikke vet hva som skjer videre, hun/de trenger tid til å finne ut av det. Det med at de skal skilles er løgn på dette tidspunkt. Ganske riktig! #phungfolk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 26. mai 2017 #558 Del Skrevet 26. mai 2017 Nok engang i Krisemøte podden nevnes den nye valpen, og at de feiret bryllupsdag i ro og mak hjemme. Lisa spiste Alex sushi mens Kyrre som helt har mistet smakssansen pga forkjølelse og allergi, spiste noe annet. Se og hør Jan Thomas gav endelig Lisa terningkast 6 for Gullruteantrekk og det nevnes at hun er fraskilt. Se og Hør altså... De følger HVERTFALL ikke med! De bare antar og har skilt dem siden episoden "Lisa". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 26. mai 2017 #559 Del Skrevet 26. mai 2017 4 timer siden, Viking-girl skrev: Nok engang i Krisemøte podden nevnes den nye valpen, og at de feiret bryllupsdag i ro og mak hjemme. Lisa spiste Alex sushi mens Kyrre som helt har mistet smakssansen pga forkjølelse og allergi, spiste noe annet. Se og hør Jan Thomas gav endelig Lisa terningkast 6 for Gullruteantrekk og det nevnes at hun er fraskilt. Se og Hør altså... De følger HVERTFALL ikke med! De bare antar og har skilt dem siden episoden "Lisa". Og den nye valpen var vel på vei før dette, syns jeg husker at Lisa snakket om at de skulle ha ny hund allerede før den forrige døde (etter de visste at livet gikk mot slutten.) Og hvem vet hvor forholdet deres er? Ikke Se og Hør i hvert fall. Og ikke folk på et forum. Kanskje vet de ikke selv en gang. De har vært gjennom ett traume, og er mest sannsynlig fortsatt midt i en krise. Og Lisa går vel fortsatt gjennom litt forskjellige medisinske undersøkelser (pga det illebefinnende). Lisa så smashing ut på Gullruten, så det var fortjent kudos! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 26. mai 2017 #560 Del Skrevet 26. mai 2017 Jøsses...fremdeles sammen etter alt det som skjedde... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg