Peter007 Skrevet 8. april 2017 #41 Skrevet 8. april 2017 26 minutter siden, skruf skrev: Herrefred, har aldri sagt at vi ikke har klippet navlestrengen. Da hadde hun jo heller ikke flyttet Men at man savner barna sine, det er det helt normalt at man gjør. Moren min savner meg og barnebarna hun også, bor langt unna hverandre, er hun også psykopat som ikke har klippet navlestrengen? Tror jeg må ringe mamma for å høre om hun bør kontakte lege siden hun er psykopatisk Hvis du aldri savner barna dine så vil jeg påstå at det er noe galt fatt med sjelslivet ditt Sjefen til ts oppfører seg ikke psykopatisk (tror du bør lese deg opp på hva det er) bare pga hun er litt stillere den mandagen barna drar til faren sin og pga hun ikke orker å være på Tinder. Du vet, ikke alle er så opptatt av å date og ligge rundt med vilkårlige mannfolk. Ikke nekter hun barna å bli kjent med faren sin heller, siden de har 50/50 (hvorfor gidder du å lyve og dikte opp ting egentlig?). Ts har uansett ikke noe med å blande seg inn i sjefen sin liv. Hverken å spekulere i hvorfor sjefen ikke er et muntrasjonsråd til stadighet, ei heller melde sjefen sin på Tinder. Hehe ja og sammenligne deres voksne datter med TS.eksempel er nesten godag mann økseskaft @---))-----
skruf Skrevet 8. april 2017 #42 Skrevet 8. april 2017 7 minutter siden, Peter007 skrev: Hehe ja og sammenligne deres voksne datter med TS.eksempel er nesten godag mann økseskaft @---))----- Tror jeg bare avslutter all dialog med deg, du har ikke noe konstruktivt å komme med uansett. Dine svadasvar, løgner og spekulasjoner taler for seg selv egentlig. 3
Peter007 Skrevet 8. april 2017 #43 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, skruf skrev: Tror jeg bare avslutter all dialog med deg, du har ikke noe konstruktivt å komme med uansett. Dine svadasvar, løgner og spekulasjoner taler for seg selv egentlig. Svada og løgner er ukjent for meg
Gjest New Girl Skrevet 8. april 2017 #44 Skrevet 8. april 2017 7 timer siden, Peter007 skrev: Så du tenker barnet har det best hos noen som virker som en halv psykotisk person? Det rette må nå være at barnet flyttet til en rolig og avbalansert far. Kjenner du faren siden du vet at han er rolig og avbalansert? Og hvordan vet du hvordan mor oppfører seg når barnet er tilstede? At hun så tydelig viser at hun er sliten og lei seg på jobb, kan jo tyde på at hun tar seg sammen og gir alt når barnet er der.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #45 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, New Girl skrev: Kjenner du faren siden du vet at han er rolig og avbalansert? Og hvordan vet du hvordan mor oppfører seg når barnet er tilstede? At hun så tydelig viser at hun er sliten og lei seg på jobb, kan jo tyde på at hun tar seg sammen og gir alt når barnet er der. Har en mistanke om at sjefen gir alt den uken barnet bor hjemme hos henne. Mener "alt" som i at når den neste uken kommer så er hun "utslitt". Hun har begynt å trene nå, så kanskje det blir bedre : ) Anonymkode: 97c04...271
Peter007 Skrevet 9. april 2017 #46 Skrevet 9. april 2017 21 timer siden, New Girl skrev: Kjenner du faren siden du vet at han er rolig og avbalansert? Og hvordan vet du hvordan mor oppfører seg når barnet er tilstede? At hun så tydelig viser at hun er sliten og lei seg på jobb, kan jo tyde på at hun tar seg sammen og gir alt når barnet er der. Nå har jeg ikke skrevet noe om hva far er. Han kan være av samme kaliber som mor. I slike tilfeller er det ekstra ille for et barn hvis det følesemessige går utover barnet. Vi vet ikke noe om hvordan foreldrene er sammen med barnet. Men for mor sin del vil alle erfaringer tilsi at boblen sprekker, og mor klarer ikke holde en evt.fasade mot barnet når hun er ulykkelig over tid. Dette utfra hva TS.beskriver.
Rotemor Skrevet 9. april 2017 #47 Skrevet 9. april 2017 (endret) 2 minutter siden, Peter007 skrev: Nå har jeg ikke skrevet noe om hva far er. Han kan være av samme kaliber som mor. I slike tilfeller er det ekstra ille for et barn hvis det følesemessige går utover barnet. Vi vet ikke noe om hvordan foreldrene er sammen med barnet. Men for mor sin del vil alle erfaringer tilsi at boblen sprekker, og mor klarer ikke holde en evt.fasade mot barnet når hun er ulykkelig over tid. Dette utfra hva TS.beskriver. Du vet veldig lite om foreldre og deres motiver,adferd, eller mellommenneskelig relasjoner, så det blir bare slitsomt. Bakeren trenger ikke snakke så mye om rørleggerens arbeid liksom. Endret 9. april 2017 av Rotemor 1
Peter007 Skrevet 9. april 2017 #48 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Rotemor skrev: Du vet veldig lite om foreldre og deres motiver,adferd, eller mellommenneskelig relasjoner, så det blir bare slitsomt. Bakeren trenger ikke snakke så mye om rørleggerens arbeid liksom. Like så
Rotemor Skrevet 9. april 2017 #49 Skrevet 9. april 2017 2 minutter siden, Peter007 skrev: Like så Vel. Bare en av oss har rett her......
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #50 Skrevet 9. april 2017 6 timer siden, Peter007 skrev: Nå har jeg ikke skrevet noe om hva far er. Han kan være av samme kaliber som mor. I slike tilfeller er det ekstra ille for et barn hvis det følesemessige går utover barnet. Vi vet ikke noe om hvordan foreldrene er sammen med barnet. Men for mor sin del vil alle erfaringer tilsi at boblen sprekker, og mor klarer ikke holde en evt.fasade mot barnet når hun er ulykkelig over tid. Dette utfra hva TS.beskriver. Jeg tror nok du lager overraskende voldsomme konklusjoner her som mest sannsynlig ikke stemmer. Vis meg den småbarnsforelder som ikke er sliten/trett...Det er ikke så uvanlig. Vi kjenner jo disse foreldrene og de er stabile og flotte omsorgspersoner begge to.De ligger jo ikke nede for telling noen av de...men vår sjef må hente seg inn etter uken med barnet, fordi hun gir alt i uken med barnet. er jo ikke noe galt i det, Er jo flere andre på jobb som lukker døren til kontoret sitt av og til også...vår sjef pleide ikke det før hun fikk barn men nå har hun gjerne døren lukket mandager (uten at hun skal få en diagnose av den grunn). Puuhhh...men vi skal ikke legge henne ut på Tinder :-) Anonymkode: 97c04...271 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #51 Skrevet 9. april 2017 Og dere skal heller ikke kjøpe treningstøy til henne heller. Frekt som faen. Hun trenger overskudd. Ikke treningstøy. Måten dere kan hjelpe henne med overskudd er at dere gjør en best mulig jobb på arbeidsplassen. Anonymkode: 47807...281 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå