Gå til innhold

50/50 er tøft...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke greid meg uten treningen. Har en på 4. :) kjøp henne nytt treningstøy i gave på spleis?

Anonymkode: b8c63...8fb

God ide...hun har snart bursdag og blir 48..hun er slank men ikke så trent nå.

Vår sjef spanderer når vi andre har bursdag og sørger for oppmerksomhet og gave/kake/spiser ute.

Anonymkode: 97c04...271

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende at hun er deprimert.

Anonymkode: c3404...9d1

Mulig..kan ikke så mye om hva det er i praksis (men har jo lest).

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noen av dere som jobber sammen med henne, venner av henne?

Kunne dere gjort noe trivelig sammen med henne?

Har noen av dere barn på samme alder som hennes barn? Finn evt på ting å gjøre sammen med henne og hennes barn og dere og deres barn?

Anonymkode: c3404...9d1

Mulig vi kan en sjelden gang :-)

Sjefen var glad og sosial tidligere..hun reiste mye alene og sammen med samboeren. Hun hadde venner. Så kom barnet og bruddet..og hun endret seg - spesielt etter en tøff kneik der et par instanser ble involvert. 

Hun fungerer jo som før...merker bare at gnisten som var der har gjemt seg langt vekk.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, skruf skrev:

For det første: NEI, dere skal ikke legge henne ut på Tinder "for gøy"..  Gøy for dere eller for henne? Hadde hun hatt lyst til å være på Tinder så hadde hun sørget for det selv. Sånne "pranks" har jeg ingenting til overs for. 

For det andre så synes jeg ikkke du har noe med dette å gjøre Ts. Hun er sjefen din, ikke ei venninne. Og la henne ha privatlivet sitt i fred. Så lenge hun gjør jobben sin og er en god sjef så har du ingenting med hvorfor hun er litt stille den mandagen barnet hennes drar til faren. 

La henne ha privatlivet sitt i fred. 

Ligger unna..men vi kjenner hverandre godt.

Skrevet

Sjangsen for at hun er sliten fordi hun har hatt barnet er mindre enn at hun er lei seg fordi hun må gi han fra seg! Dette er ikke så lett for folk å forstå hvis man enten ikke har opplevd det selv eller snakket nært med noen som har. Har en venninne som i månedsvis gråt masse den første dagen uten barna. Brudd i seg selv er tøft, men det å plutselig ikke skulle få se dine egne barn halvparten av tiden kan føles grusomt for noen.

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, Outlander skrev:

Det er som jeg sier at epler smaker godt, og du kommer med påstand at jeg må da hater appelsiner.    Du må slutte å rulle alle over samme kam, det er faktisk mange mødre der ute som er veldig flink å samarbeide med faren, du bare ikke høre om de, bare de "kjerringer".   

Så, hva med fedrene som gir paff i barna sine? Skal vi snakke også om de i tråden? Eller skal vi snakke om moren som ts kjenner som sikkert har det tøft etter et brudd?  

Jeg holder meg til temaet

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva så? Kanskje hun bare er sliten mandagen etter ei helg med full rulle på lekeplassen? Det kan jeg være, og jeg bor sammen med barnets far. Hvis du ikke vet det så er de fleste småbarnsforeldre litt slitne når mandagen kommer etter ei hektisk helg. 

For alt du vet så kan det være at faren også synes det er kjempekjipt den uken barnet er til mor. 

Det er ikke noe unormalt i det å savne ungene sine, hverken for far eller mor. Mulig du ikke har erfaring med det. 

Uansett hva så er du inne i alle tråder og gnåler om dette, også i tråder der foreldrene faktisk HAR 50/50! Jaggu godt gjort! 

Anonymkode: 98950...524

Du fikk frem poenget  Begge foreldrene kan være lei seg når barnet er borte. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Peter007 skrev:

Kan du ikke lage din egen lille tråd om det?

For det er ikke det som er tema i denne tråden. 

Rapportert for avsporing. 

Anonymkode: 98950...524

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

......

Uansett, virker som om alt går bra men...vår sjef er blitt energiløs og noe mer trist og litt sur. 

Spørsmål:

- Hvorfor blir hun så sliten av 50/50 når hun ikke har barn den ene uken? 

-Kan vi legge henne ut på Tinder for gøy?

-Blir alle foreldre slik etter et stygt/emosjonelt brudd? Ingen av de har nye partnere (har hun fortalt).

-Spør henne.

-Nei. Men du kan spørre henne: vil du ikke synes det var gøy å forsøke tinder?

- ALLE blir vel ikke akkurat slik uten unntak, men sliten, energiløs, trist og sur syns jeg da høres veldig normalt ut. Til å vite så mye personlig om denne dama, kjenner du henne jaggu dårlig. Snakker du mer OM henne enn med henne kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
På ‎03‎.‎04‎.‎2017 den 8.36, Ulla Ullsokk skrev:

Sjansen for at hun er sliten fordi hun har hatt barnet, er mindre enn at hun er lei seg fordi hun må gi han fra seg! Dette er ikke så lett for folk å forstå hvis man enten ikke har opplevd det selv eller snakket nært med noen som har. Har en venninne som i månedsvis gråt masse den første dagen uten barna. Brudd i seg selv er tøft, men det å plutselig ikke skulle få se dine egne barn halvparten av tiden kan føles grusomt for noen.

Ex-mannen burde innse at det beste for barnet og for barnets mor er at barnet har et fast bosted (hos mor). Barnet har det trolig heller ikke godt, som følge av morens lidelser. Faren bør nøye seg med annenhver helg-samvær og heller betale mer i bidrag.

Anonymkode: e5a8a...81e

Skrevet
På 4/3/2017 den 8.36, Ulla Ullsokk skrev:

Sjangsen for at hun er sliten fordi hun har hatt barnet er mindre enn at hun er lei seg fordi hun må gi han fra seg! Dette er ikke så lett for folk å forstå hvis man enten ikke har opplevd det selv eller snakket nært med noen som har. Har en venninne som i månedsvis gråt masse den første dagen uten barna. Brudd i seg selv er tøft, men det å plutselig ikke skulle få se dine egne barn halvparten av tiden kan føles grusomt for noen.

Støtter denne :cry3:

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ex-mannen burde innse at det beste for barnet og for barnets mor er at barnet har et fast bosted (hos mor). Barnet har det trolig heller ikke godt, som følge av morens lidelser. Faren bør nøye seg med annenhver helg-samvær og heller betale mer i bidrag.

Ingen av de betaler bidrag. De har 50/50 og har begge høy lønn. Sjefen var fortrolig med oss og hun vet også en delprivat om oss...:)

AnonymBruker
Skrevet
På 3.4.2017 den 18.47, Peter007 skrev:

På 3.4.2017 den 18.45, Peter007 skrev:

Jeg holder meg til temaet

Hva far føler er av ingen relevans for tråden. Slutt å avspor.

Anonymkode: bcfff...9bf

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Ann Christin, mod

Skrevet (endret)
På 4.4.2017 den 17.19, AnonymBruker skrev:

:fnise: Så du tenker barnet har det best hos noen som virker som en halv psykotisk person?  

Det rette må nå være at barnet flyttet til en rolig og avbalansert far. 

Endret av Peter007
Skrevet
10 minutter siden, Peter007 skrev:

:fnise: Så du tenker barnet har det best hos noen som virker som en halv psykotisk person?  

Det rette må nå være at barnet flyttet til en rolig og avbalansert far. 

Så i følge deg så er man halvpsykotisk om man savner barna sine når de drar til faren..

Jaja, deg om det.

For meg så høres det ut som et sunt sjelsliv å savne sine barn når man er foruten de. Skal ikke se bort fra at faren savner barna sine den uken de er hos mor også.

Et normalt følelsesmessig utviklet menneske savner barna sine når de ikke er sammen med de. 

Barnet vårt er voksen nå, har flyttet hjemmefra for å studere. Og ja, både faren hennes og meg savner henne. Vi er nok noen psykopatiske mennesker begge to siden vi savner datteren vår. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trur hun er deprimert iver bruddet og det å bare ha barnet annenhver uke.

Jeg ble skilt for mange år siden og fikk all omsorg med barna, da faren ville prioritere seg selv og hans nye dame+barna hans. Jeg slet i mange år pga alt dette. 

Jeg har ikke vært ordentlig lykkelig etter dette bruddet og jeg tviler på at det noengang skjer også. Det er det verste jeg har vært med på.

Samtidig så har jo sjefen din jobb + barn en hel uke, kanskje uten noe avlastning. Små barn er ganske krevende, samtidig som hun jobber+husarbeid osv.

Å legge henne ut på tinder skal dere ikke gjøre. Hadde du likt om noen gjorde det med deg? Jeg hadde eksplodert om noen gjorde det med meg iallefall. Trur faen meg jeg hadde anmeldt de som evt hadde gjort det.

Anonymkode: 55058...e07

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, skruf skrev:

Så i følge deg så er man halvpsykotisk om man savner barna sine når de drar til faren..

Jaja, deg om det.

For meg så høres det ut som et sunt sjelsliv å savne sine barn når man er foruten de. Skal ikke se bort fra at faren savner barna sine den uken de er hos mor også.

Et normalt følelsesmessig utviklet menneske savner barna sine når de ikke er sammen med de. 

Barnet vårt er voksen nå, har flyttet hjemmefra for å studere. Og ja, både faren hennes og meg savner henne. Vi er nok noen psykopatiske mennesker begge to siden vi savner datteren vår. 

Men dere opptrer vel neppe som beskrevet I tråden.Det er heller ikke et lite barn som skal bli kjent med begge foreldrene, samt knytte bånd. 

Dere burde innse at barna skal bli selvstendige. Når de er ca.20 er det vel på tide å klippe navlestrengen. Barn er bare på lån. De er selvstendige individer som selv forelrene ikke eier. 

Skrevet
1 time siden, Peter007 skrev:

Men dere opptrer vel neppe som beskrevet I tråden.Det er heller ikke et lite barn som skal bli kjent med begge foreldrene, samt knytte bånd. 

Dere burde innse at barna skal bli selvstendige. Når de er ca.20 er det vel på tide å klippe navlestrengen. Barn er bare på lån. De er selvstendige individer som selv forelrene ikke eier. 

Herrefred, har aldri sagt at vi ikke har klippet navlestrengen. Da hadde hun jo heller ikke flyttet ;)   

Men at man savner barna sine, det er det helt normalt at man gjør. Moren min savner meg og barnebarna hun også, bor langt unna hverandre, er hun også psykopat som ikke har klippet navlestrengen? Tror jeg må ringe mamma for å høre om hun bør kontakte lege siden hun er psykopatisk ;) 

Hvis du aldri savner barna dine så vil jeg påstå at det er noe galt fatt med sjelslivet ditt 

Sjefen til ts oppfører seg ikke psykopatisk (tror du bør lese deg opp på hva det er) bare pga hun er litt stillere den mandagen barna drar til faren sin og pga hun ikke orker å være på Tinder. Du vet, ikke alle er så opptatt av å date og ligge rundt med vilkårlige mannfolk. Ikke nekter hun barna å bli kjent med faren sin heller, siden de har 50/50 (hvorfor gidder du å lyve og dikte opp ting egentlig?).  

Ts har uansett ikke noe med å blande seg inn i sjefen sin liv. Hverken å spekulere i hvorfor sjefen ikke er et muntrasjonsråd til stadighet, ei heller melde sjefen sin på Tinder. 

Skrevet

Livet kan være røft for hvem som helst uavhengig av samværsfordeling!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...