AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #1 Skrevet 2. april 2017 Ser svært ofte massevis av menn som går rundt joggebukser og hettegenser på byen. Det er klart at Norge ikke er et land hvor folk kler seg så veldig formelt. Blir jo nesten beglodd om man går i dress om det ikke er 17. mai, konfirmasjon eller jobber innen business. I land som England hadde disse mennene som kler seg i hettegensker og joggebukse aldri kommet inn på flere utesteder. Jeg sier ikke det er noe galt i å gå i en slik stil en gang i blant, men vet av flere jeg kjenner som aldri gidder å kles seg i noe annet. Hva synes dere om det? Anonymkode: 08acb...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Hvor bor du? Har aldri sett dette. Ikke engang på den lokale brune puben. Anonymkode: 52354...13f 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 En mann som går i joggebukser utenom hjemme eller på trening er dønn uaktuelt, ville aldri vurdert han engang. Samme med de som ikke pynter seg på 17 mai, til jul osv. Anonymkode: 38636...ea9 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 Syns dress til å gå på byen er litt mye jeg. Liker det mer uformelt. Jeg bor i England og syns de jåler seg noe helt forferdelig når de skal ut. Anonymkode: eb751...673 5
Elaine Marley Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Ja, litt så. Trenger ikke å være dress, men å gå med joggebukse blir litt for uformelt synes jeg. Det er et plagg jeg synes passer best hjemme eller på trening. Fint om han bryr seg litt om hvordan han ser ut. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #6 Skrevet 2. april 2017 Jeg har aldri sett noen med joggebukse på byen, men hettegenser synes jeg er helt greit. Så lenge den er hel og ren, så synes jeg faktisk hettegensere kan være litt sexy. Dress, bukse og skjorte eller bukse og t-skjorte er også fint. Anonymkode: 3a6e3...715 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #7 Skrevet 2. april 2017 Herregud, er ikke mer uvanlig at menn går i collagebukse enn at damer går i tights. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann som går i joggebukser utenom hjemme eller på trening er dønn uaktuelt, ville aldri vurdert han engang. Samme med de som ikke pynter seg på 17 mai, til jul osv. Anonymkode: 38636...ea9 Jeg ville heller aldri vurdert noen som var så overfladiske at det de går etter er hvordan klær man bruker. Hjelper ikke gå i dress om man har totalt mangel på sosiale antenner. Anonymkode: 25948...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #8 Skrevet 2. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du? Har aldri sett dette. Ikke engang på den lokale brune puben. Anonymkode: 52354...13f TS her. Bor i Trondheim. Har sett dette både i Bergen og i Oslo når jeg har vært der. Trodde kanskje dette bare var et bygdefenomen, men tydeligvis ikke. Det har vært noe mindre synlig i Oslo, men definitivt et fenomen som er tilstede på flere utesteder. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns dress til å gå på byen er litt mye jeg. Liker det mer uformelt. Jeg bor i England og syns de jåler seg noe helt forferdelig når de skal ut. Anonymkode: eb751...673 Litt misvisende fra min side når jeg lagde tråden, men jeg mener ikke at menn skal ha på se dress på byen, men det finnes mange andre klesstiler som er penere enn joggebukse og hettegenser. F.eks en pen skjorte og chinos. Det blir kanskje til at man føler at de jåler seg til om man er vant til hvordan nordmenn kler seg. Anonymkode: 08acb...0b4 4
Rosewood Skrevet 2. april 2017 #9 Skrevet 2. april 2017 Slakkeklær som joggebukse og hettegenser hører ikke til ute på byen. Så vidt bort til nærmeste butikk. Ellers foretrekker jeg enkle klær som jeans og t-skjorte, skjorte, fin genser osv. Dress blir litt for pretensiøst ute en tur på byen synes jeg. Er heller ikke spesielt fan av "pappa-gutt" stilen, men det er min personlige mening, passer nå bedre enn hettegenser og joggebukser 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #10 Skrevet 2. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Bor i Trondheim. Har sett dette både i Bergen og i Oslo når jeg har vært der. Trodde kanskje dette bare var et bygdefenomen, men tydeligvis ikke. Det har vært noe mindre synlig i Oslo, men definitivt et fenomen som er tilstede på flere utesteder. Litt misvisende fra min side når jeg lagde tråden, men jeg mener ikke at menn skal ha på se dress på byen, men det finnes mange andre klesstiler som er penere enn joggebukse og hettegenser. F.eks en pen skjorte og chinos. Det blir kanskje til at man føler at de jåler seg til om man er vant til hvordan nordmenn kler seg. Anonymkode: 08acb...0b4 Jøss. Bodd i både trondheim og oslo sjæl og aldri sett det. Bor i en liten by og har aldri sett det her heller. Kanskje jeg bare er blind Men joggebukse når man er ute på byen er ikke innafor nei. Jeg er ikke så nøye på det, hettegenser er ok, men man kan ta på seg ordentlig bukse i det minste. Jeg går ikke på byen med løpetightsen min lissom. Anonymkode: 52354...13f
LittleBabyBlue Skrevet 2. april 2017 #11 Skrevet 2. april 2017 Nå er jeg litt ferdig med bylivet, men kan ikke huske å ha sett noen i joggebukse på byen. Ikke engang på hjemmefest. Her i traktene går det i mye olabukser. Dress er mer for julebordsesongen og de utestedene hvor mannfolka prøver å imponere damer med inntekta, så ikke steder jeg vanker uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #12 Skrevet 2. april 2017 Menn, dette er så lett! - Ta en dusj og vask håret - Ta på dere ordentlige, anstendige klær (ingen joggebukse, ikke for trange jeans, ikke noe flashy (neon-rosa o.l.) Ikke værre enn det! Anonymkode: df166...494
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #13 Skrevet 2. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, er ikke mer uvanlig at menn går i collagebukse enn at damer går i tights. Jeg ville heller aldri vurdert noen som var så overfladiske at det de går etter er hvordan klær man bruker. Hjelper ikke gå i dress om man har totalt mangel på sosiale antenner. Anonymkode: 25948...a7d Har de igrunnen sosiale antenner i virkeligheten, selv om inntrykket i første omgang viser det? Anonymkode: 50e89...bf5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #14 Skrevet 2. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn, dette er så lett! - Ta en dusj og vask håret - Ta på dere ordentlige, anstendige klær (ingen joggebukse, ikke for trange jeans, ikke noe flashy (neon-rosa o.l.) Ikke værre enn det! Anonymkode: df166...494 Og ikke værre enn at dere må gå ikke akuratt de kjolene JEG liker best og synes er finest. Anonymkode: 25948...a7d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #15 Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har de igrunnen sosiale antenner i virkeligheten, selv om inntrykket i første omgang viser det? Anonymkode: 50e89...bf5 Hva er poenget ditt? Anonymkode: 25948...a7d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #16 Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og ikke værre enn at dere må gå ikke akuratt de kjolene JEG liker best og synes er finest. Anonymkode: 25948...a7d Hva mener du her? Skjønner ikke språket. Anonymkode: df166...494 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #17 Skrevet 2. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget ditt? Anonymkode: 25948...a7d Poenget er at damer stadig faller for menn og etterhvert blir såret og lei seg gang på gang. Anonymkode: 50e89...bf5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #18 Skrevet 2. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du her? Skjønner ikke språket. Anonymkode: df166...494 Det var en kommentar til kvinners håpløse tankegang om at det ikke er vanskelig for menn å kle seg så lenge de kun kler seg nøyaktig slik som DU forventer og ønsker. Beklager at du ikke så ironien. Anonymkode: 25948...a7d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #19 Skrevet 2. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at damer stadig faller for menn og etterhvert blir såret og lei seg gang på gang. Anonymkode: 50e89...bf5 Kanskje det er fordi så mange blindt går etter utseende og klær, i stede for å lete etter god kjemi. Anonymkode: 25948...a7d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #20 Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var en kommentar til kvinners håpløse tankegang om at det ikke er vanskelig for menn å kle seg så lenge de kun kler seg nøyaktig slik som DU forventer og ønsker. Beklager at du ikke så ironien. Anonymkode: 25948...a7d Ironien? Dette er bare tull. Du har vel en iq over 55? Du kan åpne en dør? Da skjønner du hvordan du skal kle deg på byen. Med mindre du er fra huttiheiti eller er superfattig. Er du en av disse tingene? Anonymkode: df166...494 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå