Gå til innhold

Hvile yrker liker du best ved motsatt kjønn og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at mannen har et stabilt, akademisk yrke i det private næringsliv. 

Anonymkode: ebb88...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Kjæresten min er musiker og det passer helt perfekt. Han har masse fritid, kan jobbe når det passer oss og mulighet til å reise rundt i hele verden, og jeg kan reise med ham. Han driver med det han virkelig brenner for, og det er fantastisk å se hvor lykkelig han er når han får stå på scenen. 
Det er sikkert mange damer som ikke hadde likt det. Det er ustabilt, mange sene kvelder og mye reising, men for meg kunne det ikke vært bedre. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri blitt sammen med en lærer. De lærerne jeg kjenner er så fulle av seg selv. ;) Et eget folkeslag 

Anonymkode: 0272e...189

Jeg er lærer selv, så trenger en partner som forstår hvor høy jeg er på meg selv ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cartman skrev:

Jeg er lærer selv, så trenger en partner som forstår hvor høy jeg er på meg selv ;) 

Stige.jpg

Anonymkode: 932d0...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri blitt sammen med en lærer. De lærerne jeg kjenner er så fulle av seg selv. ;) Et eget folkeslag 

Anonymkode: 0272e...189

Sant det at de er litt høye på selv og ser litt ned på de som har en jobb med lite status, men heldigvis er ikke alle lærere slik. 

For min del så bryr jeg meg ikke om hva slags jobb dama ville hatt, men ville nok ikke likt det om hun solgte sex. 

Anonymkode: c858d...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Linaria skrev:

Kjæresten min er musiker og det passer helt perfekt. Han har masse fritid, kan jobbe når det passer oss og mulighet til å reise rundt i hele verden, og jeg kan reise med ham. Han driver med det han virkelig brenner for, og det er fantastisk å se hvor lykkelig han er når han får stå på scenen. 
Det er sikkert mange damer som ikke hadde likt det. Det er ustabilt, mange sene kvelder og mye reising, men for meg kunne det ikke vært bedre. 
 

Får han fitte kastet etter seg? Sikkert utro 

Anonymkode: 67c6f...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får han fitte kastet etter seg? Sikkert utro 

Anonymkode: 67c6f...736

:fnise:

Noen damer eier ikke skam og flørter med ham selv når vi sitter og holder hender, men det er litt samme greia som at vi damer ikke har sykt lyst til å ligge med alle fulle menn som sjekker oss opp på bar. De fleste jenter som vil ligge med en mann kun fordi han står på en scene fremstår som ganske desperate. 

Om jeg skulle gått rundt og bekymra meg over dette, hadde forholdet aldri funka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant det at de er litt høye på selv og ser litt ned på de som har en jobb med lite status, men heldigvis er ikke alle lærere slik. 

For min del så bryr jeg meg ikke om hva slags jobb dama ville hatt, men ville nok ikke likt det om hun solgte sex. 

Anonymkode: c858d...a14

De lærere jeg kjenner er også veldig høye på seg selv og syns de har så jævlig status. Til og med hun som er "førskolelærer", hvilket egentlig bare er en barnehagetante. Har aldri sett på lærer som statusyrke, så jeg skjønner ikke helt greia.. 

Anonymkode: c75b9...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...