Gå til innhold

Han jeg kan få og han jeg ikke kan få


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja så står man her igjen. Midt mellom han jeg kan få, og han jeg ikke kan få. Og så klart er jeg mer tiltrukket av han jeg ikke kan få. Han jeg ikke kan få, er ikke engang bra for meg. Han jeg kan få er helt super. 

Men jeg er så redd for det som er bra, fordi jeg er vant til det som ikke er bra. 

Så hvordan endre sine egne tanker? Hvordan gå vekk fra kaos til trygghet? Av en grunn så skremmer trygghet mer enn kaos. Kanskje jeg selv er kaos og føler meg mest hjemme med det? Selv om jeg ønsker og trenger trygghet mest? 

Noen som kjenner seg igjen?  

Anonymkode: 7da8f...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest making.a.mess

Ville gitt han som er bra en sjanse og virkelig prøvd. Kanskje kommer følelser etterhvert. Om ikke så får du finne en annen vei videre. Vår psyke er desverre slik at vi blir tiltrukket av kjente følelser. Det er stikk i strid med all fornuft. Har man opplevd vold så søker du ubevisst mot en voldsmenn. Har du opplevd overgrep tiltrekkes du ubevisst mot en overgriper. Har du opplevd å bli psyket ned så tiltrekkes du av en som gjør nettopp det. Man ønsker for alt i verden ikke  å bli tiltrukket av en som ikke er bra, men sånn er det. Det krever all din styrke å bli obs på disse ubevisste tegnene du søker etter og bryte mønsteret. Om ikke får du et liv i et dårlig forhold og viderefører elendigheten til dine barn. 

En du ikke kan få OG ikke er bra.. Selvsagt er det spennende. Men etter den søte kløe kommer den sure svie. Det ville sikkert vært spennende helt i begynnelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) 

Jeg har hele livet sagt jeg ikke vil ha en mann som min far. En manipulerende og kontrollerende fyr. Men jeg ender ofte opp med menn som ikke er bra for meg, fordi jeg ikke kjenner til noe annet. Det er i hvert fall det jeg tror. Jeg har måtte søke hjelp for å snakke om min far. 

Ja jeg ønsker virkelig å gi han som er bra en sjanse. Han er jo til og med kjekkere. Og jeg vil ikke villede han på noen som helst slags måte heller. Så jeg har allerede fortalt han at jeg er reservert og litt redd. 

Anonymkode: 7da8f...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er galt med han du ikke kan få, snakker vi gærning her eller? Voldelig? Kriminell? 

Uansett. Kan det hende at du ikke har følelser for han andre fordi det rett og slett ikke er riktig? Kanskje du har en annen i vente, foran deg, som du passer bedre sammen med, som selvsagt ikke er slem?

Anonymkode: 40c28...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, og jeg har det litt på samme måte, men jeg tenker at jeg gidder ikke tvinge meg selv til å like gutter jeg synes er kjedelige bare fordi de er snille, er man ikke interessert så er man ikke det. Tenker at det må finne noen good guys som man fortsatt synes virker interessante nok.

 

Anonymkode: 84de4...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja så står man her igjen. Midt mellom han jeg kan få, og han jeg ikke kan få. Og så klart er jeg mer tiltrukket av han jeg ikke kan få. Han jeg ikke kan få, er ikke engang bra for meg. Han jeg kan få er helt super. 

Men jeg er så redd for det som er bra, fordi jeg er vant til det som ikke er bra. 

Så hvordan endre sine egne tanker? Hvordan gå vekk fra kaos til trygghet? Av en grunn så skremmer trygghet mer enn kaos. Kanskje jeg selv er kaos og føler meg mest hjemme med det? Selv om jeg ønsker og trenger trygghet mest? 

Noen som kjenner seg igjen?  

Anonymkode: 7da8f...022

du stpår mellom mr nice guy og bad boyen. du vet vell egentlig hvem du bør velge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er galt med han du ikke kan få, snakker vi gærning her eller? Voldelig? Kriminell? 

Uansett. Kan det hende at du ikke har følelser for han andre fordi det rett og slett ikke er riktig? Kanskje du har en annen i vente, foran deg, som du passer bedre sammen med, som selvsagt ikke er slem?

Anonymkode: 40c28...95e

Absolutt ikke gal eller noe sånt. Mer emosjonelt utilgjengelig. Vi har hatt noen veldig fine uker sammen, før det ble kaos og rot. 

Jeg vet sannelig ikke. Bør bare holde meg unna begge to for godt. Er nok best for alle parter. 

Anonymkode: 7da8f...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde virkelig å gi han snille en sjans men nei. Det går ikke. Så jeg må avslutte før han får forhåpninger. Vi har bare snakket sammen altså. Ingen ting fysisk. 

Han som ikke er bra for meg klarer ikke gi helt slipp heller. Og jeg lar han heller ikke gjøre dette. Vi holder hverandre på gress begge to? 

Det blir bare dumt, så nå skal jeg ut og lete etter den gyldne middelvei :fnise:

Anonymkode: 7da8f...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...