Gå til innhold

Hvem er på nederste hylle når du skal finne ny partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det de uføre? De feite? De stygge? Frp-velgere eller innvandrere?

Anonymkode: 9576a...ef1

De med fordommer. Hint, hint...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjukke, hårete og urenslige menn som "har gått livets harde skole" og er ekstremt fordomsfulle + har forhistorisk kvinnesyn.

Anonymkode: d74e8...427

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med dårlig hygiene, økonomiske problemer, skrytepaver,er høylytte og rasister/homofober! Ellers er jeg tilpasningsdyktig😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabiate feminister og de til venstre for SV.

Anonymkode: 9576a...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som er uforholdsmessig sinte på verden, på innvandrere, på politikerne, på kvinner, på overklassen.. osv osv

Menn som mangler interesser og driv, ambisjoner

Menn som er mer jålete enn meg og/eller bruker mer tid og penger enn meg på kropp og utseende

 

Anonymkode: c533c...5b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med tatoveringer, spesielt tramp stamps,  eller småhunder. Brukshunder til jakt, friluft/kløv, gjeting etc. er ok, mens synes mopper etc er patetiske.

 

Anonymkode: 08e3c...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så lamt å liksom skulle svare på den måten der "Jasså, du liker ikke feminister?? Jeg liker ikke deg heller!" Skaff deg et liv...

Anonymkode: a43d4...508

Det må være folk som later som de har så mye toleranse men hvis natur oser av spydigheter og hat mot dem som ikke tenker og mener som dem selv....mangel på selvinnsikt er lite tiltrekkende.

Anonymkode: e8b53...e11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer (kulturkrasj) 

Røykere (Orker ikke lukten) 

Mer enn 15-20 kg overvekt (Tanken på sex....:P

Anonymkode: 2da70...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som har lange lister på alt de ikke kan tolerere ved en potensiell partner er så absolutt på bunnen av min egen liste. 

Anonymkode: 95992...536

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mye til for at noen skal engasjere meg på ordentlig nå. Må være noen spesielle.. Og det meste som skrives her, bortsett fra dop og det åpenlyse, er bare visvas for meg.

Anonymkode: 5ef0f...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fedme. Røyk. Uføretrygda menn som har sååå vondt i ryggen og ikke jobber akkurat nå.

Menn som bor hjemme hos mamma eller pappa. Fratatt unger til barnevernet. Dop også naturligvis. Bedrevitere. Moralister. Ikke-vestlig utseende.

Menn med mange skrivefeil minner meg om min dumme eks, og vil derfor naturligvis være utelukket. 

Anonymkode: c00e9...62b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte menn. Enten de er sånne som eksploderer over småting i det daglige, eller sinte og bitre på verden, generelt. 

Menn som alltid har uflaks. Dette er en type menn som har høye tanker om seg selv, de ser seg selv som usedvanlig intelligente og ressurssterke, men har blitt motarbeidet hele livet av foreldre, skolen, samfunnet, systemet og partnere, og nå sitter de med uoverkommelig gjeldsproblemer, uten utdannelse og med en drittjobb de føler seg alt for gode til. 

Menn som egentlig ikke har lyst på meg, som må overtales og manipuleres til sex. 

Anonymkode: fd1e4...a45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den hylla er egentlig ganske full tror jeg. Bortsett fra det åpenbare som kriminelle og rusmisbrukere så kan jeg liste opp følgende. 

  • Mannssjåvinister
  • Dårlig hygiene
  • Menn som ikke har en jobb å gå til. (Bryr meg ikke om hva slags jobb de har eller hva de tjener så lenge de har noe å gå til og kan forsørge seg selv.) 
  • Menn som drikker mye alkohol, selv om de ikke nødvendigvis kvalifiserer for "misbruker". 
  • Menn som er ekstremt opptatt av politikk
  • Grunnleggende sinte menn. Det er lov å bli sint, men når man er mot alt og alle hele tiden så blir det slitsomt. 
  • Ikke-vestlige innvandrere. Det er vanskelig nok å finne noen man matcher med om man ikke skal ha et potensielt kultukræsj hengende over seg i et forhold. 
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte kvinner som ubegrunnet spyr ut hat mot menn. Og de som har et irrasjonelt hat mot FrP uten å kunne begrunne deg (jeg stemmer ikke FrP, men synes det er så usexy med slike som går rundt og ubegrunnet hater andre fordi de har andre meninger enn seg selv. Disse er også en del av de som skriker høyest om "toleranse").

Anonymkode: 74116...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én gruppe peker seg tydelig ut som siste sortering: de som skriver på KG.
Jeg har aldri sett så mange pinlig dumme forumdeltakere som her. Nå er ikke skarpsindighet den eneste verdifulle egenskapen her i verden, men måte med alt...

Anonymkode: 7c7d9...55d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Menn som stemmer rødgrønt kunne jeg aldri vært i lag med, opplever de som veike og politisk korrekte. 

-Menn som mangler gentleman-fakter. Jeg ELSKER gentlemen, og han må være det om det skal bli forhold. 

-Stygge og tykke, er ikke noe jeg tenner på desverre. 

-Voldelige.

Anonymkode: 6b0e3...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...