Gå til innhold

Finner ikke bilnøkler! Er det noen synske her som kan hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har da klart å miste bilnøklene mine. Har lett overalt, men finner de ikke noe sted!! Blir gal av letingen. 

Kan noen hjelpe meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ligger sikkert i kjøleskap, fryseren, en bukse du brukte tidligere, en jakke du brukte tidligere and so on. :P Er så typisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg ser dem ikke. De er nok tapt. 

Hus fast plass hjemme til nøkler, så unngår du å tape dem. Se om bilen står på plassen sin. 

Anonymkode: 13eb0...77c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biltenningen? Har du lagt de i midtkonsoll/sete/bagasjerom mens du skulle ta ut poser o.l? Står de i bildøren? Har du mistet dem på vei bort til huset? I postkassen? Står de i ytterdøren?

Anonymkode: a05a9...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

Kanskje de ligger i bilen. Sjekk om du husket å låse den når du kom hjem..

Kanskje du mistet dem oppi en sko. Det skjedde med meg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gulvet i gangen, du mistet den på vei inn.

Anonymkode: 7a84b...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men bilen er låst og det går ikke å låse den uten nøkkelen.. Har lett OVERALT! Både i sko og klær, og alle skap og skuffer. Den har bare forsvunnet i løse luften virker det som! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
2 minutter siden, Ænnis92 skrev:

Takk for svar, men bilen er låst og det går ikke å låse den uten nøkkelen.. Har lett OVERALT! Både i sko og klær, og alle skap og skuffer. Den har bare forsvunnet i løse luften virker det som! 

Har du vært ute med søppel siden du mistet de? Jeg fant mine i søpledunken en gang, etter å ha lett en hel dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lett i gangen, bak komoder og lignende? Og nøyaktig hvor gikk du da du gikk inn i  huset fra bilen?

Anonymkode: e40a7...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, chisandra skrev:

Har du vært ute med søppel siden du mistet de? Jeg fant mine i søpledunken en gang, etter å ha lett en hel dag.

Akkurat samme skjedde meg. Nøklene sklei ned i en søppelpose. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
37 minutter siden, Ænnis92 skrev:

Takk for svar, men bilen er låst og det går ikke å låse den uten nøkkelen.. Har lett OVERALT! Både i sko og klær, og alle skap og skuffer. Den har bare forsvunnet i løse luften virker det som! 

Føler med deg....

Hvis du har reservenøkler så bruk dem så dukker de orginale nok opp når du minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøm alt av vesker, ofte kan det ligge gjemt i foret.. hull i foret :)

eller i en jakkelomme, tøm alle jakkelommer!

Mine nøkler pleier ofte ligge i en jakkelomme eller en veske om jeg ikke har vært flink å satt den på plass i nøkkelskapet. 
nå vet jeg at den ligger på reolen i gangen... 

Anonymkode: 7a84b...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.3.2017 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Biltenningen? Har du lagt de i midtkonsoll/sete/bagasjerom mens du skulle ta ut poser o.l? Står de i bildøren? Har du mistet dem på vei bort til huset? I postkassen? Står de i ytterdøren?

Anonymkode: a05a9...088

Har skjedd meg et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!! Endte opp med å bestille ny nøkkel.. Har nemlig tidligere klart å rote bort den "vanlige" nøkkelen, så dette var ekstranøkkelen..

Får se om en eller begge dukker opp etterhvert, eller om de er borte for alltid:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ænnis92 skrev:

Takk for svar alle sammen!! Endte opp med å bestille ny nøkkel.. Har nemlig tidligere klart å rote bort den "vanlige" nøkkelen, så dette var ekstranøkkelen..

Får se om en eller begge dukker opp etterhvert, eller om de er borte for alltid:-) 

Dette høres jo helt mystisk ut. Har du et stort og synlig nøkleknippe? For det må du ha. Forestiller meg at du bare går rundt og bærer på selve nøkkelen nå.

Anonymkode: e40a7...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...