Gå til innhold

Jeg er keen på han som driver det lokale treningsstudioet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes han er så utrolig deilig og veltrent, trener ikke der selv. Han er vel rundt 45 år tror jeg så passe alder for meg. Hvordan komme i kontakt med han? Liker sånne treningsduder bare fitnesskvinner? 

Anonymkode: 58600...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han er så utrolig deilig og veltrent, trener ikke der selv. Han er vel rundt 45 år tror jeg så passe alder for meg. Hvordan komme i kontakt med han? Liker sånne treningsduder bare fitnesskvinner? 

Anonymkode: 58600...b1e

Ikke sikkert du trenger å være fitnesskvinne, men regn med at han er ute etter noen som ser rimelig fit ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke bare fitnesskvinner men også fittekvinner.

Anonymkode: 230ea...310

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke bare fitnesskvinner men også fittekvinner.

Anonymkode: 230ea...310

Kul kommentar esse.. :rolleyes:

TS: det hender disse veldig trente gutta liker kvinner som er like trent som dem, og så hender det de har andre preferanser. Dette må du nesten finne ut av ved å ta kontakt med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kikket på meg en gang på matbutikken:) Men tror dere mannfolk som ser så bra ut i kroppen bare liker unge jenter i 20-årene? Jeg er omtrent 10 år yngre enn han så ung ift han isllefall. TS

Anonymkode: 58600...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Han kikket på meg en gang på matbutikken:) Men tror dere mannfolk som ser så bra ut i kroppen bare liker unge jenter i 20-årene? Jeg er omtrent 10 år yngre enn han så ung ift han isllefall. TS

Anonymkode: 58600...b1e

Ganske dødfødt å spør oss om det. Han er et individ, han deler ikke hjerne med alle andre fitnessmenn i verden. Han kan like yngre jenter, han kan like modne damer, og han kan like eldre damer. Hvis du liker han, så er det vel bare å ta kontakt. Ta en prøvetime på senteret hans og prat med han. Så får du ja eller nei. Livet er for kort til å sitte på sidelinja og håpe at et blikk på matbutikken fører noe sted. For det gjør det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da, han liker litt å ta i, men dessverre for deg så har han også en greie for red heads, og går nesten utelukkende for dem.

Anonymkode: c16c6...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo da, han liker litt å ta i, men dessverre for deg så har han også en greie for red heads, og går nesten utelukkende for dem.

Anonymkode: c16c6...8c4

X'n hans har rødt hår:fnise: Er du klarsynt?;)

Anonymkode: e8079...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/29/2017 den 15.15, Sykkelkopp skrev:

Ikke sikkert du trenger å være fitnesskvinne, men regn med at han er ute etter noen som ser rimelig fit ut

han er 45 pr gammel. kan ikke akkurat sett kravene så kjempehøyt. bikker snart 50 gammle mannen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/29/2017 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Synes han er så utrolig deilig og veltrent, trener ikke der selv. Han er vel rundt 45 år tror jeg så passe alder for meg. Hvordan komme i kontakt med han? Liker sånne treningsduder bare fitnesskvinner? 

Anonymkode: 58600...b1e

få deg et ONS og bli ferdig med det lol. med ham altså

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, brownbrown skrev:

han er 45 pr gammel. kan ikke akkurat sett kravene så kjempehøyt. bikker snart 50 gammle mannen

Lol, mange sølvrever som kan velge fra øverste hylle av de fra 32-42, vet du.

Anonymkode: d8d1a...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol, mange sølvrever som kan velge fra øverste hylle av de fra 32-42, vet du.

Anonymkode: d8d1a...4f3

Det er stor forskjell på kropp og utseende på menn på 45. Noen er skallet med pondus, noen få er veltrente med sixpack og deilige biceps og håret i behold med moteriktig frisyre😜😍

Anonymkode: 58600...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, mange sølvrever som kan velge fra øverste hylle av de fra 32-42, vet du.

Anonymkode: d8d1a...4f3

damer fra 32-42 er ikke øverste hylle :fnise: kvinner ser ikke ut når alderen går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på kropp og utseende på menn på 45. Noen er skallet med pondus, noen få er veltrente med sixpack og deilige biceps og håret i behold med moteriktig frisyre😜😍

Anonymkode: 58600...b1e

tja kan være enig og uenig der. mange som kan holde seg bedre en andre i den alderen, min onkel f.eks. men sixpack har ikke 45 åringer ikke noe store armer heller. men det er mange i den alderen som faktisk har fullt hår enda:P

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

tja kan være enig og uenig der. mange som kan holde seg bedre en andre i den alderen, min onkel f.eks. men sixpack har ikke 45 åringer ikke noe store armer heller. men det er mange i den alderen som faktisk har fullt hår enda:P

.

Anonymkode: 58600...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

damer fra 32-42 er ikke øverste hylle :fnise: kvinner ser ikke ut når alderen går oppover

Hahahah mange ser ikke ut- men det er ikke tilfellet for alle. 

Anonymkode: 58600...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, brownbrown skrev:

tja kan være enig og uenig der. mange som kan holde seg bedre en andre i den alderen, min onkel f.eks. men sixpack har ikke 45 åringer ikke noe store armer heller. men det er mange i den alderen som faktisk har fullt hår enda:P

Han her er veldig veltrent og kan love deg at han hat store deilige biceps, tror faktisk han har 8-pack:fnise:

Anonymkode: 58600...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han her er veldig veltrent og kan love deg at han hat store deilige biceps, tror faktisk han har 8-pack:fnise:

Anonymkode: 58600...b1e

Sorry altså. Men menn i den alderen er det neppe sannsynelig. Han har ikke høye nok testosteton novåer til at det er mulig. Da bruket han doping isåfall. Men det kan godt hende meg og deg har litt annerledes syn på sixpack og store armer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...