Gå til innhold

Bursdagsgave til FF, HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man blir ikke kjæreste med alle man holder på med, vi er i overgangsfasen, og vet ikke hvor det vil gå enda.

Så jeg lurer på hva som er en passende, og bra gave for et sånt stadie? 

Foreløpig er det litt for nytt til at jeg drar frem champagneflasken og dirty undertøy, men setter pris på forslaget! Reise var ment fordi han ønsker å dra et sted med meg, og sannsynligvis er mer sikker på at han ønsker et forhold/at vi beveger oss mot kjærester, mer enn meg, ikke fordi han forventer en gave til 5000kr.

Kom gjerne med forslag! Hittil har jeg bare parfyme som forslag fordi jeg vet han nærmer seg tom... Men bare en parfyme er vel litt stusselig bursdagsgave fra en du holder på med?

Anonymkode: a1cff...536

I løpet av 8 måneder vil vel de fleste helt åpenbart ha funnet ut om de ønsker seg et forhold eller ikke...

Gi ham en opplevelse, for eksempel et besøk til et escape room om dere har det i byen.

Anonymkode: 3acc6...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kanskje ingen av guttene er rette, men jeg syntes uansett at nå som vi har holdt på så lenge så bør jeg gjøre noe for han på bursdagen hans. Lat eller ikke, så vil han vi skal ta det videre, og jeg kan ikke bare avskrive han plutselig rett før bursdagen hans.

Anonymkode: a1cff...536

Jeg ser ikke hvorfor du ikke kan slå opp med ham jo før jo heller. Klart han vil få en kjip bursdag, men er det ikke bedre enn å få en halvhjertet gave fra den du liker når vedkommende ikke liker deg så godt tilbake, og spesielt når vedkommende ikke har funnet på gaven selv i det hele tatt??

 

Du kan ikke gå inn i et forhold med ham om det ikke føles riktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo nesten bestemme deg for om dere faktisk er FF, eller om dere dater/"holder på". Det er to ulike ting. Per definisjon er FF  en relasjon uten romantisk interesse eller intensjon om forhold, kun en hyggelig og uforpliktende seksuell relasjon mens man er singel og fri. Å kjøpe bursdagsgave til en FF er helt unødvendig, litt av poenget med FF er jo nettopp at man slipper å tenke på sånne typer ting som man ville gjort i et romantisk forhold. Man har ikke forpliktelser til å gjøre annet enn å møtes en gang iblant og knulle.

Anonymkode: 56f48...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Ettersom mange ikke var fornøyde med min definisjon så kan jeg endre og si at vi dater litt, men usikker på hvor det går foreløpig da vi ikke har fått vært så mye sammen og blitt så godt kjent enda, men tidsmessig har det vart så lenge at det blir rart å ikke gi han gave.

Blir veldig glad for konkrete forslag :) Vil gjerne gi noe han blir glad for, men ukomplisert nok. Ikke noen opplevelsesturer eller lignende.

Anonymkode: a1cff...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Hva med et spill som han kunne likt?(siden han liker å spille) Gode øl han kan ta med på guttekveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Christina146 skrev:

Hva med et spill som han kunne likt?(siden han liker å spille) Gode øl han kan ta med på guttekveld? 

Takk! Skal prøve å finne ut hva han liker :)

Anonymkode: a1cff...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ta han med på pizza og kino da, siden det er hva han liker og vil. Også kan du jo hinte om en massasje og litt kos når dere kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bok!

Høres ut som han trenger det.

Anonymkode: 9fc01...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 14.26, AnonymBruker skrev:

TS her:

Ettersom mange ikke var fornøyde med min definisjon så kan jeg endre og si at vi dater litt, men usikker på hvor det går foreløpig da vi ikke har fått vært så mye sammen og blitt så godt kjent enda, men tidsmessig har det vart så lenge at det blir rart å ikke gi han gave.

Blir veldig glad for konkrete forslag :) Vil gjerne gi noe han blir glad for, men ukomplisert nok. Ikke noen opplevelsesturer eller lignende.

Anonymkode: a1cff...536

Dere har jevnlig sex, har holdt på i 8 mnd, men har ikke vært så mye sammen og blitt godt kjent enda? *Forvirret* 

Men, hva med å lage en god middag til han? Ikke forpliktende, hyggelig og desserten kan være deg. 

Anonymkode: 981cb...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...