Gå til innhold

Shimmer til ansikt


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere en god skimmer å anbefale til ansiktet?

Er ganske brun og vil derfor ha en med litt "glød". Har en fra før av fra Lauder..som jeg er fornøyd med..skriften har blitt borte:(så ser ikke hva det står på..men..har lyst til å prøve noe nytt?

Eller noe annet for å markere trekk i ansiktet..?

Noen anbefalinger??

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikkepålogget_Uma

Hei du!

Jeg har noe å anbefale: Lacôme shimrende pepirblader gir shimmer så det holder!! Også er de praktiske å ha med seg i veska....Bruker de flittig selv og er KJEMPE fornøyd. Dyrt er jo all sminke,men det kan vi jo unne oss. Må liksom skinne litt på fest... :Nikke:

Har også fått prøve av en venninne av meg som bruker Divinora All over powder....Dette funker også,men selv syns jeg Lacôme er bedre akkurat her.

Okay,håper jeg hjalp deg litt...

God jul! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revlon har kjempefint skimmerpudder i flere toner. Det heter Skinlights. Jeg har det i gull, men det finnes i en lysere tone (mer beige), og i tillegg i kobber/bronse. Jeg bruker dette pudderet for eksempel i utringningen eller på armene, kjempefint til utringede kjoler, eller om sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hvor du holder til i landet, men på Make-up Store har de et bredt utvalg når det gjelder skimmer til ansiktet. Ellers er jeg fornøyd med Lancomes' Touche Libertè som gir en gyllen og litt sjenert glød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tAKK SKal dere ha :) Lancome ja..!

Makeup store..mener det ligger i bogstadveien?:)Der er jeg jo titt og ofte..kanskje stikke innom:)

Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...