Gå til innhold

Ida Wulff

Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av barn med navn, identifiserende innhold, samt svar til dette.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Reklame, reklame, reklame... 🥱

Synes det er veldig synd at det meste hun deler for tiden er reklame. Ida er en av mine favoritt-influencere. Hun skriver godt og er morsom. Men så kjedelig å følge når det nesten kun er reklame...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (9 timer siden):

Reklame, reklame, reklame... 🥱

Synes det er veldig synd at det meste hun deler for tiden er reklame. Ida er en av mine favoritt-influencere. Hun skriver godt og er morsom. Men så kjedelig å følge når det nesten kun er reklame...

Skulle til å skrive det samme! Koster å finansiere luksushus si! Da må det pumpes ut reklame i et bankende kjør.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (7 timer siden):

Skulle til å skrive det samme! Koster å finansiere luksushus si! Da må det pumpes ut reklame i et bankende kjør.

Ja, det kan du si... Synd at det blir så synlig at insta er noe hun driver med ene og alene grunnet inntekt. Kanskje det var det tidligere også, men da var det ihvertfall "vanlige" innlegg og stories innimellom som gjorde at det ikke fremstod slik. Veldig synd, for jeg synes hun er veldig flink!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Storyen hennes nå på snap og insta???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dette? skrev (6 minutter siden):

Storyen hennes nå på snap og insta???

Hva var det du ikke skjønte med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (16 timer siden):

Hva var det du ikke skjønte med den?

Hva var det du skjønte? Hun sier jo ikke hva som har skjedd, så det blir jo tolkning.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (7 timer siden):

Hva var det du skjønte? Hun sier jo ikke hva som har skjedd, så det blir jo tolkning.

Tolka det som negativ graviditetstest jeg?? Mulig jeg tar helt feil altså 🤪 den var vel åpen for tolkning den storyen. Hun er jo åpen om at de prøver, så var det første jeg tenkte.
Liker Ida veldig godt, håper det klaffer for dem 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så usmakelig video hun har lagt ut. Trist at hun har hatt graviditet utenfor livmoren - men å hevde at dette er det tristeste hun har opplevd i livet samtidig som alt er staget i ekte amerikansk dramastil... X antall oppstilte gråtevideoer, perfekt krøllet hår oppstilt foran solnedgang med trist musikk i bakgrunnen, dokumentasjon av oppvåkning fra narkose, filming av sønnen som åpner "storebrorgave" og oppstilt grining i dusjen. Hvem i huleste filmer / stager dette når de liksom går gjennom sin største livskrise? Fremstår ikke troverdig, mest som et forsøk på å få views og klikk. Synd, for det er et viktig tema. 

• Liker 25
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara91 skrev (21 minutter siden):

Så usmakelig video hun har lagt ut. Trist at hun har hatt graviditet utenfor livmoren - men å hevde at dette er det tristeste hun har opplevd i livet samtidig som alt er staget i ekte amerikansk dramastil... X antall oppstilte gråtevideoer, perfekt krøllet hår oppstilt foran solnedgang med trist musikk i bakgrunnen, dokumentasjon av oppvåkning fra narkose, filming av sønnen som åpner "storebrorgave" og oppstilt grining i dusjen. Hvem i huleste filmer / stager dette når de liksom går gjennom sin største livskrise? Fremstår ikke troverdig, mest som et forsøk på å få views og klikk. Synd, for det er et viktig tema. 

På sett og vis enig i at deler av reelen er staget, men utenom det er jeg fundamentalt uenig med deg. Å oppleve en ekstrauterin graviditet er vanskelig uansett om du prøver eller ikke.

Endret av tuppa
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (59 minutter siden):

På sett og vis enig i at deler av reelen er staget, men utenom det er jeg fundamentalt uenig med deg. Å oppleve en ekstrauterin graviditet er vanskelig uansett om du prøver eller ikke.

Absolutt enig med deg. Syns bare det er trist hvem Ida har blitt. Tidligere hadde hun nok skrevet brutalt ærlig og ufiltrert om dette - men nye Ida som er avhengig av lønn fra klikk fremstår ikke troverdig når hun skal stage en så vond hendelse og få den til å se "instavennlig ut" med trist musikk og riktig lyssetting.. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara91 skrev (8 timer siden):

Jeg gikk inn og så reelen etter din kommentar. Du sier det er et viktig tema, men det er feil måte hun deler på? Fordi hun har filmet seg selv når hun gråter? Fordi hun har lagt på musikk? Skulle hun delt sine verste dager uten musikk og med mer gråtelyd kanskje? Gredd ut gamle krøller før hun dro til sykehuset og bli operert? Ikke vist de gledelige scenene?  Rart å kritisere både pen hestehale og solnedgang og at hun gråter. En «perfekt» scene og en usminket. Det er en dramaturgi bak reelen som passer med hvordan hun ellers lager innhold, men hun skulle brutt med dette for å formidle dette budskapet? Jeg skjønner godt at hun legger på musikk istedenfor å legge VoiceOver på noe så vanskelig. Hun skylder oss ingenting, men deler nok fordi temaet er viktig og hun har vært åpen om prosessen ved å prøve på nummer to. Hadde skjønt kritikken din om hun tjente penger på dette innlegget, og jeg synes selv det er rart med folk som filmer seg selv mens de gråter, men sånn er influencerverden og det hun deler er fortsatt rått og personlig selv om det er med lydspor på en kanal som finnes for å generere klikk. Tenk at hun gidder være åpen om er viktig tema midt i en livskrise. 

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hanne357 skrev (14 timer siden):

Jeg gikk inn og så reelen etter din kommentar. Du sier det er et viktig tema, men det er feil måte hun deler på? Fordi hun har filmet seg selv når hun gråter? Fordi hun har lagt på musikk? Skulle hun delt sine verste dager uten musikk og med mer gråtelyd kanskje? Gredd ut gamle krøller før hun dro til sykehuset og bli operert? Ikke vist de gledelige scenene?  Rart å kritisere både pen hestehale og solnedgang og at hun gråter. En «perfekt» scene og en usminket. Det er en dramaturgi bak reelen som passer med hvordan hun ellers lager innhold, men hun skulle brutt med dette for å formidle dette budskapet? Jeg skjønner godt at hun legger på musikk istedenfor å legge VoiceOver på noe så vanskelig. Hun skylder oss ingenting, men deler nok fordi temaet er viktig og hun har vært åpen om prosessen ved å prøve på nummer to. Hadde skjønt kritikken din om hun tjente penger på dette innlegget, og jeg synes selv det er rart med folk som filmer seg selv mens de gråter, men sånn er influencerverden og det hun deler er fortsatt rått og personlig selv om det er med lydspor på en kanal som finnes for å generere klikk. Tenk at hun gidder være åpen om er viktig tema midt i en livskrise. 

Du kan jo gå inn på instagrammen hennes nå.. Hun skriver at hun deler mer om aborten på Snapchat. Klikk på Snapchat = penger = kynisme for å tjene penger på det som har skjedd 

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (15 timer siden):

Hun har nå henvist over på Snap så hun kan tjene penger på det 😆

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist når det skjer, og det skjer med mange. Jeg heier på åpenhet, og jeg skjønner at hun vil tjene penger på Snap, men å bruke aborten og krisen de som familie går gjennom for å få følgere der hadde jeg ikke forventet av henne. Nå havner hun i den kategorien influenser. Bye Felicia!

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 hours ago, Karmaisabitch said:

Trist når det skjer, og det skjer med mange. Jeg heier på åpenhet, og jeg skjønner at hun vil tjene penger på Snap, men å bruke aborten og krisen de som familie går gjennom for å få følgere der hadde jeg ikke forventet av henne. Nå havner hun i den kategorien influenser. Bye Felicia!

Er så enig! 👏🏼

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk, på tide at samfunnet kansellerer influensere.

Endret av FruLine
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som vet om Ida enda er snusfri? Husker hun sleit i maaange år med å slutte og sluttet offisielt julen 2019, men har hun klart å holde seg i snart 5 år?? 

Noen som vet? 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med dette? 

Endret av Ugresset
Skulle være svar til Superkattene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...