Gå til innhold

Så, er det håp for oss med liten kuk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt å suge på tommeltotten også, men jeg blir ikke kåt av det.

Anonymkode: 75a47...c3a

Tommeltotter er jo halve størrelsen til ts sin snopp så det var elendig sammenligning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Sphere skrev:

Kan jo ikke svare for ham, men... Den eneste kompenseringen min er iallefall seksuelt. Jeg kjører Golf, kan være dust til tider, og i det hele tatt så er jeg meg selv på godt og vondt. 

👍😊

Nå er det jo sånn at alle kan se hvordan jeg ser ut, mens det er et utvalg som får se det andre. Kanskje jeg har kompensert mer enn de fleste med mindre penis enn "snittet"? 😄

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså for oss med erigert kuk <10cm?

Forventer ærlige svar fra kvinnene her inne. 

Anonymkode: f66aa...29d

Flau lesning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Kan det være noen sammenheng..? At han kompenserer ved å være et fantastisk menneske på grunn av mindre utstyrt nedentil?

Jeg har kompensert på grunn av andre ting (jeg er stygg som en bøtte med fiskeslo), og dro nok derfor "fin personlighet"-varianten slitsomt langt for min egen del. Jeg ble til en dott som ikke sa ifra om noen ting til slutt. Håper han setter grenser for seg selv, hvis det er sånn at han kompenserer. 

Man må nok kompensere ganske hardt ja om man har en litt mindre penis. Seksuelt er det aldri noe som vil tilfredsstille og er utelukkende et negativt trekk. Ellers kan man finne seg ei som ikke syns sex er så viktig, aseksuell. 

Anonymkode: fc739...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke noe for hva som tenner meg. En stor kuk tenner meg enormt.

Jeg elsker følelsen av å bli sprengt. Da kommer jeg veldig lett fordi mannen treffer alle punktene mine. De fleste venninnene mine liker ikke det samme, de kommer ikke av penetrering uansett og synes bare det er ubehagelig.

Men takk for at du kommer med nedlatende beskrivelser ut ifra egne fordommer av mitt underliv for å snakke opp enkelte menns mindre store underliv. Se deg selv i speilet neste gang...

Anonymkode: a52f9...ecd

Hvis det rent seksuelt gjør mer for deg med en stor ser jeg ingen grunn til at noen skal rakke ned på deg. Folk er forskjellige og kvinner er like forskjellige i underlivet som menn. Jeg vil likevel påstå at de som utelukkende tenner på en stor penis fordi den er... stor, i motsetning til en gjennomsnittlig penis, går etter min mening inn i "enkel-kategorien". Det blir det samme som menn/gutter på bygda som skal ha platinablonde jenter med kjempepupper, det være seg silikon eller ei. Dette er gjerne enkle mennesker med lavt utdanningsnivå, akkurat som "Perle" over her. Språket, avataren og stemplingen av andres meninger som politisk korrekte ("pk"), vitner om at dette er en som ikke akkurat befinner seg øverst på den sosiale rangstigen.

Anonymkode: 09a76...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg da, kunne du vært sammen med en kvinne som ikke er perfekt ? Har små pupper og mangler fasong ?

Anonymkode: 16176...5cc

Men er små pupper noe uperfekt mener du? Det er smakssak tror jeg. Like mange menn som liker små, som de som liker store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
20 timer siden, Perle skrev:

Visste det kom til å bli gnål da jeg svarte ærlig. Det blir jo totalt meningsløst å starte tråder og be om ærlige svar her inne, om de som svarer juger. JA, jeg vet det er pk å si man ikke bryr seg om penisstørrelse, jeg derimot bryr meg. Sånn ellers, om det er noen trøst, tror jeg de fleste menn engster seg unødvendig mye, da de flesteparten av kvinner ikke bryr seg nevneverdig, bare så lenge den er innenfor normalen og de liker mannen den sitter på.

 

 

Bare se for deg at en mann sa det du sa om f.eks puppestørrelse eller noe annet på kvinnekroppen :) da ville nok lynsjing stått på menyen ganske raskt. Syntes ikke du har fått rare hetsen eller motstand for ærligheten din. Og for å være ærlig syntes jeg det er helt fint at du svarer ærlig. Så lenge man ikke uttaler seg nedlatende og stygt om andres preferanser eller form/størrelse på kjønnsorganet, bør vi alle tåle såpass av hverandre. Og jenter flest er vel ærlige om at de liker vanlige kuker også, da mange opplever ubehag med for store. Så noe for enhver m.a.o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HarryDotter skrev:

Bare se for deg at en mann sa det du sa om f.eks puppestørrelse eller noe annet på kvinnekroppen :) da ville nok lynsjing stått på menyen ganske raskt. Syntes ikke du har fått rare hetsen eller motstand for ærligheten din. Og for å være ærlig syntes jeg det er helt fint at du svarer ærlig. Så lenge man ikke uttaler seg nedlatende og stygt om andres preferanser eller form/størrelse på kjønnsorganet, bør vi alle tåle såpass av hverandre. Og jenter flest er vel ærlige om at de liker vanlige kuker også, da mange opplever ubehag med for store. Så noe for enhver m.a.o.

Ja, det hadde blitt samme reaksjon da også. Mener, at hvis en dame ber om ærlige tilbakemeldinger fra menn her inn, så må hun også tåle ærlige svar. Synes ikke selv jeg uttalte med nedlatende, syntes jeg presiserte ganske nøye, at dette var MIN mening og at jeg kansje har litt sære preferanser enn kvinner flest på omerådet. Oppfordret også alle til å finne seg partner innenfor sitt preferanseomeråde. Nettopp for å unngå og såre partner og å ønske og forandre partner og skape komplekser. :lillesky2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perle skrev:

Ja, det hadde blitt samme reaksjon da også. Mener, at hvis en dame ber om ærlige tilbakemeldinger fra menn her inn, så må hun også tåle ærlige svar. Synes ikke selv jeg uttalte med nedlatende, syntes jeg presiserte ganske nøye, at dette var MIN mening og at jeg kansje har litt sære preferanser enn kvinner flest på omerådet. Oppfordret også alle til å finne seg partner innenfor sitt preferanseomeråde. Nettopp for å unngå og såre partner og å ønske og forandre partner og skape komplekser. :lillesky2:

Hvordan ville du reagert hvis du hadde blitt med en mann hjem og deretter funnet ut at penisen han er liten? Ville du blitt sint og skuffet? Kjeftet? eller ville du tatt klærne dine og lusket stille og rolig ut av huset?

Anonymkode: 75a47...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste sexen jeg noensinne har hatt var med elskeren min for snart 15 år siden som hadde liten penis. Men, han brukte den som en gud og er til dags dato den eneste som har fått meg til å komme hver gang vi hadde sex. Som en foss også noen ganger:fnise:

Så som han sa: Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er hvordan du bruker den! :D  

Anonymkode: ef976...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må nok kompensere ganske hardt ja om man har en litt mindre penis. Seksuelt er det aldri noe som vil tilfredsstille og er utelukkende et negativt trekk. Ellers kan man finne seg ei som ikke syns sex er så viktig, aseksuell. 

Anonymkode: fc739...0f1

Ikke alle trenger stor pikk for å bli tilfredsstilt, slutt å normaliser din kyniske mening. 

Anonymkode: 67ccf...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle trenger stor pikk for å bli tilfredsstilt, slutt å normaliser din kyniske mening. 

Anonymkode: 67ccf...f4e

TS bør begrense forventningene sine. Det er en sannhet her som er litt kjip for de som er litt mindre, men det er ikke så mye å få gjort noe med annet enn å prøve å gi faen. Får håpe for TS sin skyld at han er tykk, da kan det fortsatt være bra til noe. En litt tynnere penis er vel egentlig den verste egenskapen, verre enn ha en litt kort...

Anonymkode: fc739...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det rent seksuelt gjør mer for deg med en stor ser jeg ingen grunn til at noen skal rakke ned på deg. Folk er forskjellige og kvinner er like forskjellige i underlivet som menn. Jeg vil likevel påstå at de som utelukkende tenner på en stor penis fordi den er... stor, i motsetning til en gjennomsnittlig penis, går etter min mening inn i "enkel-kategorien". Det blir det samme som menn/gutter på bygda som skal ha platinablonde jenter med kjempepupper, det være seg silikon eller ei. Dette er gjerne enkle mennesker med lavt utdanningsnivå, akkurat som "Perle" over her. Språket, avataren og stemplingen av andres meninger som politisk korrekte ("pk"), vitner om at dette er en som ikke akkurat befinner seg øverst på den sosiale rangstigen.

Anonymkode: 09a76...e8d

Det er da vitterlig ikke det samme! En stor penis gir fysisk seksuell nytelse, det gjør ikke hårfarge eller store pupper...

Nei, jeg kunne ikke hatt sex med en som har så liten penis. Har hatt sex med noen som jeg vil tippe hadde rundt 12. Det var en utfordring i enkelte stillinger, men den var nokså tykk så sexen var fantastisk. Jeg foretrekker tykkelse og penis på rundt 14-17 cm.

Anonymkode: 578b8...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert hvis du hadde blitt med en mann hjem og deretter funnet ut at penisen han er liten? Ville du blitt sint og skuffet? Kjeftet? eller ville du tatt klærne dine og lusket stille og rolig ut av huset?

Anonymkode: 75a47...c3a

Skjønner ikke hvor dette hatet og demoniseringen av kvinner som liker det stort kommer fra? Nei, jeg ville oppført meg som folk og gjort det beste ut av det, hadde forventet en normal, fordi de fleste faktisk er gjennomsnittlig, og glad over en stor! Alle skjønner jo at at ved å ligge med en ukjent fyr, at du kan ende opp med hva som helst! Hva en velger å gjøre videre, kommer jo ann på om den første var velykket. Og for meg, hadde det nok blitt med den ene gangen, om det viste seg at penisen hans ikke tente meg. Det samme hadde det blitt om han var utrivelig, uhygensk eller at vi ikke hadde kjemi overhodet. Er jeg virkelig ond for det? :vetikke: 

Og nei, kvinner som vil ha det stort, er ei heller "slafse-slufser" som en annen bitter anonym skrev på forrige side her. Tror det heller er anatomien om hvor langt nede livmortappen sitter som avgjør hvor stor hun kan ta før det gjør vondt, eller at stopper av seg selv og møter bunnen. Noen har jo til og med vanskligheter med å plassere en tampong. 

Slutt og vær så såre og hatfulle. Gidder ikke undskylde meg for hva jeg liker. Jeg har aldri latterliggjort eller såret noen for dette, men jeg tar meg friheten til å ha min preferanse og velge utifra det hvem jeg vil være med. Så det så. 

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Kan det være noen sammenheng..? At han kompenserer ved å være et fantastisk menneske på grunn av mindre utstyrt nedentil?

Jeg har kompensert på grunn av andre ting (jeg er stygg som en bøtte med fiskeslo), og dro nok derfor "fin personlighet"-varianten slitsomt langt for min egen del. Jeg ble til en dott som ikke sa ifra om noen ting til slutt. Håper han setter grenser for seg selv, hvis det er sånn at han kompenserer. 

Kanskje han kompenserer. Han har andre ting utseendemessig som også blir ansett som en "uting", kanksje han kompenserer for alt, det er godt mulig. Men han setter grenser for seg selv og sier i fra om ting.

Anonymkode: c2dea...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Perle skrev:

Skjønner ikke hvor dette hatet og demoniseringen av kvinner som liker det stort kommer fra? Nei, jeg ville oppført meg som folk og gjort det beste ut av det, hadde forventet en normal, fordi de fleste faktisk er gjennomsnittlig, og glad over en stor! Alle skjønner jo at at ved å ligge med en ukjent fyr, at du kan ende opp med hva som helst! Hva en velger å gjøre videre, kommer jo ann på om den første var velykket. Og for meg, hadde det nok blitt med den ene gangen, om det viste seg at penisen hans ikke tente meg. Det samme hadde det blitt om han var utrivelig, uhygensk eller at vi ikke hadde kjemi overhodet. Er jeg virkelig ond for det? :vetikke: 

Og nei, kvinner som vil ha det stort, er ei heller "slafse-slufser" som en annen bitter anonym skrev på forrige side her. Tror det heller er anatomien om hvor langt nede livmortappen sitter som avgjør hvor stor hun kan ta før det gjør vondt, eller at stopper av seg selv og møter bunnen. Noen har jo til og med vanskligheter med å plassere en tampong. 

Slutt og vær så såre og hatfulle. Gidder ikke undskylde meg for hva jeg liker. Jeg har aldri latterliggjort eller såret noen for dette, men jeg tar meg friheten til å ha min preferanse og velge utifra det hvem jeg vil være med. Så det så. 

Motsier du ikke deg selv litt? Altså, du innrømmer glatt at kvinner har forskjellig anatomi der nede slik at preferanse for størrelse vil variere. Da sier det jo seg selv at de som ikke trenger det så veldig stort er mindre der nede, og det er du er litt slapp i fitta. Men å få karakteristikken "slafse-slufse," det liker du ikke. Du er litt hårsår du også ;) 

Anonymkode: fc739...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Motsier du ikke deg selv litt? Altså, du innrømmer glatt at kvinner har forskjellig anatomi der nede slik at preferanse for størrelse vil variere. Da sier det jo seg selv at de som ikke trenger det så veldig stort er mindre der nede, og det er du er litt slapp i fitta. Men å få karakteristikken "slafse-slufse," det liker du ikke. Du er litt hårsår du også ;) 

Anonymkode: fc739...0f1

Herregud. Nå skal jeg svare en siste gang. TS bad om ærlige svar. Jeg svarer ærlig på vegne av meg selv, og presierer også  i første innlegg at dette er MIN preferanse, at andre kvinner igjen har andre preferanser. Gjentar så dette i hver eneste svar.

Ja, og kalle kvinners underliv for "slafte-slufser" virker bare bittert og ufint (jeg har ikke sagt noe stygt om små peniser annet enn at jeg tenner på de store. Forsøkte også og si i siste innlegg, at det ikke hvor VID en vagina er som ofte er med å beste hvor stor penis den kan ta inn, men plasseringen av livmortappen. Men for all del, om det føles bedre å tenkte på det slik, at alle kvinner med preferanser for store peniser er vide (ikke at det noenskam å være vid!!) , så gjør for guds skyld det! Trodde det var fint jeg, at det er noen som passer for alle, men ser jo at dette bare gjelder for de gjenomsnittelige og de små. Si meg, unner du ikke menn med store peniser damer som tenner på de? 

Burde skjønt, at det var en dårlig idé å svare ærlig i denne tråden, og lover at det ikke skal skje igjen! Neste gang noen oppretter en liknende tråd med samme tema, skal  jeg svare slik seg hør og bør,; at størrelsen spiller ingen rolle meg, at jeg elsker små peniser like mye som store og at den beste sexsn jeg noensinne har hatt, var med en mann med micropenis! :opplyser:  

Håper det får deg til å føle deg bedre! :)

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Perle skrev:

Herregud. Nå skal jeg svare en siste gang. TS bad om ærlige svar. Jeg svarer ærlig på vegne av meg selv, og presierer også  i første innlegg at dette er MIN preferanse, at andre kvinner igjen har andre preferanser. Gjentar så dette i hver eneste svar.

Ja, og kalle kvinners underliv for "slafte-slufser" virker bare bittert og ufint (jeg har ikke sagt noe stygt om små peniser annet enn at jeg tenner på de store. Forsøkte også og si i siste innlegg, at det ikke hvor VID en vagina er som ofte er med å beste hvor stor penis den kan ta inn, men plasseringen av livmortappen. Men for all del, om det føles bedre å tenkte på det slik, at alle kvinner  med preferanser for store peniser er vide som låvedører, så gjør for guds skyld det! Trodde det var fint jeg, at det er noen som passer for alle, men ser jo at  dette bare gjelder for de gjenomsnittelige og de små. Si meg, unner du ikke menn med store peniser damer som tenner på de? 

Burde skjønt, at det var en dårlig idé å svare ærlig i denne tråden, og lover at det ikke skal skje igjen! Neste gang noen oppretter en liknende tråd med samme tema, skal  jeg svare slik seg hør og bør,; at størrelsen spiller ingen rolle meg, at jeg elsker små peniser like mye som store og at den beste sexsn jeg noensinne har hatt, var med en mann med micropenis! :opplyser:  

Håper det får deg til å føle deg bedre! :)

Som en helt gjennomsnittlig utrustet mann, liker jeg egentlig å lese om dine preferanser. At du foretrekker store, viser jo at penis og penetrasjon gir deg nytelse, og at mannen dermed kan gi deg noe unikt. 

Det ser jo ellers ut til at flertallet damer i hovedsak er " klitorisfikserte", og dermed ikke har noe større utbytte av penetrasjon. Og da blir jo penis og størrelse av liten interesse. Noen damer kan egentlig klare seg greit uten penetrasjon, så lenge de blir slikket og fingret. Så får man håpe at de gir blowjober og handjobber tilbake. SAMleie er tydeligvis gått av moten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Resignert skrev:

Som en helt gjennomsnittlig utrustet mann, liker jeg egentlig å lese om dine preferanser. At du foretrekker store, viser jo at penis og penetrasjon gir deg nytelse, og at mannen dermed kan gi deg noe unikt. 

Det ser jo ellers ut til at flertallet damer i hovedsak er " klitorisfikserte", og dermed ikke har noe større utbytte av penetrasjon. Og da blir jo penis og størrelse av liten interesse. Noen damer kan egentlig klare seg greit uten penetrasjon, så lenge de blir slikket og fingret. Så får man håpe at de gir blowjober og handjobber tilbake. SAMleie er tydeligvis gått av moten.....

Så bra ikke alle tar seg nær! :lillesky2:

Du har helt rett, og men vil også sbare legge til (siden mye av dette snakket dreier seg om det tekniske aspeket) at det ikke for meg bare handler om prestasjon og nytelse fysisk, men at jeg finner store peniser ekremt tennende rent visuellt sett. At synet i seg selv gjør meg kåt. Akkrat som at menn kan tenne enormt på store bryster, eller store rumper rent visuelt. Og som med alle preferanser, eller fetisjer for den sakens skyld, at når en har funnet sin "greje" så blir det andre mindre interessant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perle skrev:

Herregud. Nå skal jeg svare en siste gang. TS bad om ærlige svar. Jeg svarer ærlig på vegne av meg selv, og presierer også  i første innlegg at dette er MIN preferanse, at andre kvinner igjen har andre preferanser. Gjentar så dette i hver eneste svar.

Ja, og kalle kvinners underliv for "slafte-slufser" virker bare bittert og ufint (jeg har ikke sagt noe stygt om små peniser annet enn at jeg tenner på de store. Forsøkte også og si i siste innlegg, at det ikke hvor VID en vagina er som ofte er med å beste hvor stor penis den kan ta inn, men plasseringen av livmortappen. Men for all del, om det føles bedre å tenkte på det slik, at alle kvinner med preferanser for store peniser er vide (ikke at det noenskam å være vid!!) , så gjør for guds skyld det! Trodde det var fint jeg, at det er noen som passer for alle, men ser jo at dette bare gjelder for de gjenomsnittelige og de små. Si meg, unner du ikke menn med store peniser damer som tenner på de? 

Burde skjønt, at det var en dårlig idé å svare ærlig i denne tråden, og lover at det ikke skal skje igjen! Neste gang noen oppretter en liknende tråd med samme tema, skal  jeg svare slik seg hør og bør,; at størrelsen spiller ingen rolle meg, at jeg elsker små peniser like mye som store og at den beste sexsn jeg noensinne har hatt, var med en mann med micropenis! :opplyser:  

Håper det får deg til å føle deg bedre! :)

Du må gjerne fortsette å være ærlig. At noen kommer med noen sure kommentarer er bare naturlig når det er snakk om størrelsen på penis. Ikke la det bry deg. 

Anonymkode: fc739...0f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...