Gå til innhold

Tafatte ynkelige menn som ikke tør å ta intiativ.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med intiativ mener jeg å invitere oss jenter/damer ut på date, en tur i skogen eller whatever. Dette er ikke vår oppgave.

Menn skal tørre å ta en sjanse å bli avvist. Vi kvinner skal ikke måtte ta den støyten. Dette er menn sitt problem og ikke vårt. 

Det er sånn naturen er innredet. 

Er så lei av feige menn. Kommer aldri mere noensinne til å ta intiativ. Det er mannens oppgave. Hvis en mann er interresert i en kvinne bør han være mann nok til å ta intiativ. 

 

Anonymkode: 9c0c3...76e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men egentlig så er du mann og vil se om noen kvinner er enige i det du skriver fordi du ikke blir bedt med på date? :fnise:

Anonymkode: bbdff...358

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med intiativ mener jeg å invitere oss jenter/damer ut på date, en tur i skogen eller whatever. Dette er ikke vår oppgave.

Menn skal tørre å ta en sjanse å bli avvist. Vi kvinner skal ikke måtte ta den støyten. Dette er menn sitt problem og ikke vårt. 

Det er sånn naturen er innredet. 

Er så lei av feige menn. Kommer aldri mere noensinne til å ta intiativ. Det er mannens oppgave. Hvis en mann er interresert i en kvinne bør han være mann nok til å ta intiativ. 

 

Anonymkode: 9c0c3...76e

Tror de fleste damer ville ha rømt i frykt for voldtekt eller drap:fnise:

Anonymkode: 7bf7e...b28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med intiativ mener jeg å invitere oss jenter/damer ut på date, en tur i skogen eller whatever. Dette er ikke vår oppgave.

Menn skal tørre å ta en sjanse å bli avvist. Vi kvinner skal ikke måtte ta den støyten. Dette er menn sitt problem og ikke vårt. 

Det er sånn naturen er innredet. 

Er så lei av feige menn. Kommer aldri mere noensinne til å ta intiativ. Det er mannens oppgave. Hvis en mann er interresert i en kvinne bør han være mann nok til å ta intiativ. 

 

Anonymkode: 9c0c3...76e

Er vi ikke i likestillingens tidsalder? Problemet er vel kanskje at mange kvinner ikke lar menn være menn. Så da blir de tafatte og holder seg unna. Og hvorfor skal menn måtte tåle å bli avvist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det er da mye bedre å være den som tar initiatv. Slipper man å sitte å vente på at den rette skal prøve seg, mens man i mellomtiden må avvise folk man ikke er interessert i. Skjønner ikke helt hvorfor noen mener det er bedre å være på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kvinner må bli enige om feminisme eller ei

Det høres forøvrig ut som du ikke føler du blir invitert ofte nok ut? Eller måtte du selv oppleve å bli avvist?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke for likestilling altså? Vil si det er like mye kvinnens oppgave som mannens å invitere folk med på date. Heldigvis blir det bare mer normalt at begge kjønn tar initiativ, og dette er helt flott! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn skal være gode ledere, er de ikke det er det no go.

Anonymkode: af1f6...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med begge sider av saken :fnise: Er man interessert, kan man ta initiativ, men det er vanligere at menn gjør det. 

En ting som irriterer meg (nå som jeg sveiper vilt på Tinder) er alle mennene som har som ENESTE profiltekst at de vil at dama skal si hei først. whuuut? Det er helt greit å ønske seg det, men for meg signaliserer det jo bare at du er bitter og lei av avslag - ikke akkurat attraktivt. 

Anonymkode: b4db1...229

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er ikke sikkert vi er tafatte og ynkelige. Kanskje vi rett og slett bare ikke er så interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Dere kvinner må bli enige om feminisme eller ei

Det høres forøvrig ut som du ikke føler du blir invitert ofte nok ut? Eller måtte du selv oppleve å bli avvist?

Ja for kvinner får bare ha EN mening den ene eller andre veien? Det er ikke det feminisme er :P 

Anonymkode: b75f3...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du overvurderer din egen attraktivitet. At ingen er interessert i deg, betyr ikke at menn ikke tør ta initiativet. Og makan til tafatt kjærring skal man lete lenge etter. Klager på at menn ikke liker deg, men du gidder ikke gjøre noe med ditt eget prinsessesyndrom for å endre på saken.

Anonymkode: 31c7d...e15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med begge sider av saken :fnise: Er man interessert, kan man ta initiativ, men det er vanligere at menn gjør det. 

En ting som irriterer meg (nå som jeg sveiper vilt på Tinder) er alle mennene som har som ENESTE profiltekst at de vil at dama skal si hei først. whuuut? Det er helt greit å ønske seg det, men for meg signaliserer det jo bare at du er bitter og lei av avslag - ikke akkurat attraktivt. 

Anonymkode: b4db1...229

haha jeg fikk faktisk mye syt av menn fordi jeg skreiv at de gjerne måtte ta kontakt om vi match.. eeh jeg skreiv det jo for å være hyggelig? men de mente at det var feil at jeg "forlangte" at de tok kontakt.

eh, ok hva med å ikke ta kontakt hvis det er alt du har å si da :) 

Anonymkode: b75f3...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ER faktisk et problem med norske menn om du sammenligner med menn fra stort sett alle andre steder #noshade 

Anonymkode: b75f3...5b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja for kvinner får bare ha EN mening den ene eller andre veien? Det er ikke det feminisme er :P 

Anonymkode: b75f3...5b7

Hadde vært praktisk iallfall

Menn blir kritisert enten de er maskuline eller feminine, bare av ulike grupper kvinner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

haha jeg fikk faktisk mye syt av menn fordi jeg skreiv at de gjerne måtte ta kontakt om vi match.. eeh jeg skreiv det jo for å være hyggelig? men de mente at det var feil at jeg "forlangte" at de tok kontakt.

eh, ok hva med å ikke ta kontakt hvis det er alt du har å si da :) 

Anonymkode: b75f3...5b7

Men da fikk du jo luket ut en haug med nazimenn med en gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Hadde vært praktisk iallfall

Menn blir kritisert enten de er maskuline eller feminine, bare av ulike grupper kvinner

Menn som gruppe har også mer enn èn mening. Dere må slutte å forenkle oss, vi er komplekse individer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette ER faktisk et problem med norske menn om du sammenligner med menn fra stort sett alle andre steder #noshade 

Anonymkode: b75f3...5b7

Og problemet er skapt av kvinner, eller heller et fåtall av sure kjerringer. Ikke lenge siden jeg så et avisoppslag hvor en kvinne klaget over at hun hadde blitt sjekket opp

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Thaila skrev:

Menn som gruppe har også mer enn èn mening. Dere må slutte å forenkle oss, vi er komplekse individer. 

Det er det ikke tvil om ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...