Gå til innhold

Overraske mannen med ManU kamp-bør han være med å velge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal være fra tirsdag til tirsdag tenkte jeg :) Ja, får bare vente til i Juni :)
Takk for all hjelp :)

TS

Anonymkode: ea12a...575

Det er jo perfekt! Hvis du planlegger det rett kan dere altså få med dere ikke bare en, men til og med to kamper når dere først er der. Ligaen spilles lørdag, søndag, noen ganger mandag og tirsdag. Nasjonale turneringer spillers tirsdag, onsdag, noen ganger i helgene. Europeiske turneringer spilles tirsdag, onsdag og torsdag (avhengig av hvilken turnering). Det er ikke 2 kamper hver uke, men veldig ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte det samme til eksen, vi så united mot liverpool. Var veldig gøy med "hatkamp". Neste gang s vi mot chelsea. Topp stemning :) jeg hadde heller ikke snøring på fotball, men spurte noen kompiser av han jeg visste holdt med samme lag. 

Anonymkode: 9e391...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Overrasket skrev:

Det er jo perfekt! Hvis du planlegger det rett kan dere altså få med dere ikke bare en, men til og med to kamper når dere først er der. Ligaen spilles lørdag, søndag, noen ganger mandag og tirsdag. Nasjonale turneringer spillers tirsdag, onsdag, noen ganger i helgene. Europeiske turneringer spilles tirsdag, onsdag og torsdag (avhengig av hvilken turnering). Det er ikke 2 kamper hver uke, men veldig ofte. 

2500 kr pr billett mot Liverpool - er det vanlig pris?
(sitteplasser på Stretford End)

Anonymkode: ea12a...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Hadde gått for Liverpool kamp, de og United er et av verdens største rivaler.

Ok :)

Anonymkode: ea12a...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte det samme til eksen, vi så united mot liverpool. Var veldig gøy med "hatkamp". Neste gang s vi mot chelsea. Topp stemning :) jeg hadde heller ikke snøring på fotball, men spurte noen kompiser av han jeg visste holdt med samme lag. 

Anonymkode: 9e391...4f1

Takk for tips :)

Anonymkode: ea12a...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
1 time siden, AnonymBruker skrev:

2500 kr pr billett mot Liverpool - er det vanlig pris?
(sitteplasser på Stretford End)

Anonymkode: ea12a...575

:hakeslepp:

PER billett?! For den prisen hadde jeg forventet gratis rekesmørbrød, stressless-stol i lær og en flaske sjampis. Et annet spørsmål, hvordan kan du ha funnet pris på ManUtd-Liverpool nå, de spiller jo ikke mot hverandre for resten av denne sesongen? Jeg hadde vært skeptisk mot lureri ...

Jeg har vært på Old Trafford en gang, jeg har en venninne (faktisk) som er ManUtd-fan og hun ordnet billetter til deres hjemmekamp mot "mitt" lag, en motstander som er i ca samme kategori som Liverpool. Vi betalte vel ca 800 kr per billett, om jeg ikke husker feil. Stretford End tror jeg også er ene kortsiden, bak et mål, så det er vel ingen grunn til at det skal være ekstra høyt priset, men det er mulig en ManUtd-fan kan gi deg mer detaljer om akkurat det. 

Det er mange som kjøper en sesongbillett og finansierer sesongbilletten ved å selge ut enkeltkamper. På den måten får de selv "gratis" kamper. Så ha det i bakhodet, det er lov å prute. Husk at i løpet av en sesong er det selgeren som får langt den største fordelen. 

Når det gjelder hvilken motstander du skal forsøke å få billetter til så ser jeg at mange foreslår lag som Liverpool. For min del er det en avveining. På en side får dere se to flinke trenere og drøssevis av kjente spillere når to storlag møtes. På den andre siden er sjansen større for flere mål og hjemmeseier mot et mer ukjent lag. Å se "sitt" lag vinne er jo alltid stas, selvom det er mot småklubber som Arsenal:sjarmor:. Jeg sier ikke at jeg har en fasit på hva som er viktigst for typen din, men jeg hadde personlig blitt nøyaktig like glad for billetter til en kamp mot en liten klubb som mot et storlag. 

Dersom du kjøper billetter på f.eks. finn.no bør du avtale å møtes ansikt til ansikt (ta gjerne med en stor, staut kamerat) og overrekke penger/billetter når dere møtes. 

PS.: En annen måte å kjøpe billetter på til de fleste engelske klubber er å melde dere inn i supporterklubben. Altså ikke den norske supporterklubben, men direkte i den engelske klubben via fotballagets egne nettsider. Når du først er medlem får du fortrinnsrett til å kjøpe billetter, og i de fleste tilfeller tror jeg man får kjøpt billetter til de kampene man vil (skjønt noen ganger kan det bli utsolgt også for medlemmer – sjekk med venner/kjente eller andre på KG om hvor lett det er å få kampbilletter til ManUtd når man er supportermedlem). Du må da opprette et medlemsskap for deg selv og ett medlemsskap for typen din for å ha fortrinnsrett til en billett hver. Den samlede prisen for to supportermeldemskap og to billetter blir fort ikke så veldig langt unna eller billigere enn det du må betale på finn.no ol.

F.eks. for denne sesongen hadde to supportermedlemsskap og to gode billetter til ManUtd-Liverpool kostet totalt ca. 1200-1300 kroner. 

 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil være garantert suksess, bestiller du hjemmekamp mot laget mitt, Arsenal. Da er dere garantert seier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...