Gå til innhold

Jeg mistenker at samboers sønn ikke er hans..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.3.2017 den 13.10, AnonymBruker skrev:

Fy flate, får være måte på innblanding fra ei stemor!

Bare det at du setter spørsmålstegn til mannen din vedrørende farskapet hans er helt forkastelig! 

Selv om sønnen er lys og faren mørk så er ikke det en grunn til å mistenke at han ikke er biologisk far. To personer med brune øyne kan glatt få et barn med blå øyne. Har du hørt om gener? 

Hadde jeg vært mannen din så hadde jeg gjort det slutt med deg. 

Anonymkode: 6d647...48e

Hahaha, du kommer deg nok langt her i livet med å være så hårsår som du er! 

Har hørt flere ganger om meg og søsken "er dere virkelig i slekt??? dere ligner jo ikke!". Ene søstra mi kan ikke være søstra mi, hun ser helt annerledes ut :fnise: Vi ler av det!

Anonymkode: 1fff5...49d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestill en DNA  test på nettet. Du finner et hår av hver eller annet DNA  materiale. Så sender du inn. Svaret kommer og  skal være 98 % sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg vært gjennom i min egen familie. Noen trodde at min søster ikke tilhørte min far. Basert på ymse grunner, pluss at min søster ikke «ligner» noen av oss andre...

Det ble mye stress, drama og til slutt DNA test. Testen viste at søsteren min ER min fars datter. Alt dette for ingenting.

Syntes du skal ligge langt unna!!

Anonymkode: 1c40d...e05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har luftet dette for samboeren din, og han er klar over din tvil om hans farskap. Han ønsker ikke å underholde tanken, og det må du respektere. 

Jeg hadde nok selv spurt om noe slikt om jeg hadde havnet i en slik situasjon som det du er i, men hadde nok ikke blitt sjokkert om far ikke likte spørsmålet og følte at jeg tråkket over en grense. Men jeg hadde nok ikke klart å sitte inne med spørsmålet med tanke på ryktene. Jeg føler en samboer har lov til å stille ett slikt spørsmål, men hadde heller ikke nevnt det mer enn den ene gangen. Så jeg syns ikke du er forferdelig som lurte på dette. Om du hadde nevnt det til barnet eller om det var for å ødelegge forhold mellom far og sønn så hadde det vært noe annet. Men jeg oppfatter deg mer som nysgjerrig enn ondskapsfull.

Jeg syns det skulle vært slik at sykehus ga alle nyfødte farskapstest. Statestikkene på hvor mange barn som vokser opp med en annen far er ganske høyt. Og skjønner at fedre har vanskelig å be om farskapstest uten å fornærme barnets mor. Så om dette var en praksis alle måtte igjennom så tror jeg det hadde vært noe mange hadde satt pris på. Men det er nok for kostbart til å igjennomføre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget her er jo at det er samboeren og/eller  hans sønn som EVENTUELT må ønske å få klarhet i dette. Hva TS måtte mene og ønske er totalt irrelevant. Eller mener du at hvem som helt - naboen din  - skal kunne kreve dna-test av deg og din aldrende far bare fordi hun lurer?

Anonymkode: 1a964...621

jeg har ikke krevd noe..

Anonymkode: 3f3be...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke krevd noe..

Anonymkode: 3f3be...384

Som jeg sier til barna mine: Du MÅ ikke si høyt alt som flyr igjennom hodet ditt. Noen tanker er det bedre å holde for seg selv. Dette er en av dem.

Anonymkode: 1a964...621

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...