Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Kjempeflott kjole!!

Takk! Jeg er veldig fornøyd med den! Og synes den passer bedre til borgerlig bryllup enn den kjolen jeg først kjøpte (MS Cassandra). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med kjempestilig kjole !

Oi - det var en stor og fin tilbakemelding!! :-) :ler: Tusen takk! Og som sagt - jeg er veldig fornøyd med den! Spesielt etter at TeddyToria hjalp meg med å finne buketter som passer til! Jeg har spesielt falt for to av dem, skal prøve å få lagt dem ut (er ikke så god på sånt, jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er kjempeglad i Rembo sine kjoler. Har derfor også valgt en av dem. De kjolene avspeiler hvordan er .... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!!! Fy søren for en utrolig fin kjole!!!!!  :hakeslepp:  :tommelsmil:  :hoppe:  

Nå ble jeg ganske så misunnelig...

Så gøy at du synes den er fin! Jeg husker ikke hvordan kjolen din ser ut, cons, og fikk ikke opp linken!? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...den virker visst ikke lenger..... :-x  

*må fikse*

Ja, gjør det så jeg får se!! :-)

Merkelig så lang tid det tar å få blomsterbildene mine godkjent da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du din luring...hvilken linje gikk du på vgs??

St.Olav??

Nei, gikk ikke på St.Olav. Husker deg egentlig bare fra Kurland. Du drev med hester på Marits rideskole eller noe sånt? Men du gikk på Kruseløkka også? Mener du har sagt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj nå ble jeg spent... stemmer med Marits ja...holdt til der i 12 lange år... :ler: Gikk på kruseløkka ja..du også?

Er du hestejente du også da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj nå ble jeg spent... stemmer med Marits ja...holdt til der i 12 lange år... :ler:  Gikk på kruseløkka ja..du også?

Er du hestejente du også da eller?

Nei, jeg var det bare i ca 1/2 år... Var mye på Marits en sommer, med en som var venninne med deg tror jeg (Maria)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria ja... vi var bestisser på barneskolen... :)

Veldig nysgjerrig nå gett....

Du gikk på kruseløkka? Kanskje i klassen til Kine&Jeanett?

Må vite litt jeg og vettu....hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja..vi er alle gudinner :wink: .. men det var gud jeg tenkte å bli da..har hørt at han har ganske mye makt.. eller tar jeg helt feil der :klø: kanskje det var han andre som satt med all makta..

heheh

du får ha en god kveld da

hmm denne ble plassert feil sted denne her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria ja... vi var bestisser på barneskolen... :)  

Veldig nysgjerrig nå gett....  

Du gikk på kruseløkka? Kanskje i klassen til Kine&Jeanett?

Må vite litt jeg og vettu....hehe :wink:

Nei, gikk i parallellklassen. :-) Skikkelig teit da, tenk om jeg vet hvem du er (som jeg tydeligvis gjør), også aner liksom ikke du hvem jeg er?! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..vi er alle gudinner :wink: .. men det var gud jeg tenkte å bli da..har hørt at han har ganske mye makt..  eller tar jeg helt feil der :klø: kanskje det var han andre som satt med all makta..

heheh

du får ha en god kveld da

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tenkt på også... men da er det jo jeg som driter meg ut... har fryktelig dårlig hukommelse, særlig når det gjelder navn.... :roll: Må liksom se ansikter jeg....

Paralellklassen...hmm... hvor er skolekatalogen når man trenger den??hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...