Gå til innhold

Kan noen tarot? Trenger reading asap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om noen kan tarot kort og vil ta en liten reading på meg? 

Livet har vært ganske så turbulent og ser ikke ut som det er noen oppturer her i det hele tatt. 

Blir litt deprimert av alle oppoverbakker som aldri når noen topp.

Jeg veit ikke helt hva jeg skal ta meg til..  men jeg søker så mange svar som jeg aldri får. 

 

Anonymkode: c80a9...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom med det du søker svar på, så kan jeg spå deg! :)

 

Anonymkode: 92e9c...531

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Kom med det du søker svar på, så kan jeg spå deg! :)

 

Anonymkode: 92e9c...531

Står i et veiskille som jeg syntes er vanskelig. Jeg er litt usikker på hvilken vei jeg skal gå. Jeg står midt oppi et brudd men i bruddet så vil ikke den partnern gi slipp. 

Det gjør meg litt betenkt om det faktisk er verdt og kjempe for. 

Anonymkode: c80a9...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger kort TS, men dette handler jo om deg og dine valg, og hva du ønsker deg i ditt liv. Ikke la noen med tarot kort påvirke dine valg, spesielt på så viktige ting som kjærligheten. 

Anonymkode: d846c...884

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger kort TS, men dette handler jo om deg og dine valg, og hva du ønsker deg i ditt liv. Ikke la noen med tarot kort påvirke dine valg, spesielt på så viktige ting som kjærligheten. 

Anonymkode: d846c...884

Jo men dette forholdet mitt som jeg avsluttet i fjord gjør meg usikker. Han vil fremdeles leve med meg men jeg tror ikke dette er min store kjærlighet. Han er så klart en kjempe snill fyr men ikke alltid man har de kvalitetene jeg ser etter. Jeg valgte nå å gå videre i livet og traff en fyr som treffer meg på alle måter. Han har jeg kjent i 5 mnd men vi har ikke innledet noe som helst. Alt bunner i at jeg er så usikker på om valget mitt var så riktig likevel. 

Og da føler jeg vel på mange måter at jeg skulle ønske jeg kunne fått en liten pekepinne. Alt stopper liksom opp for meg. Midt oppi dette her står jeg også med barn som sliter på en skole, og jeg er usikker på om jeg skal foreta meg flytting slik at vi kan begynne helt på nytt. Jeg føler vel det er ganske riktig. Men her er det jo også mange hinder som økonomi osv. 

Så midt i dette kaoset skulle jeg ønske noen kunne strukket ut et hand for meg. 

 

Anonymkode: c80a9...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, jeg tror det er en bedre idé for deg å spørre på forumet for Samliv og kjærlighetsrelasjoner. Der kan du få høre andres meninger og erfaringer, så står du litt bedre rustet til å ta ditt eget valg.

Anonymkode: 6fa45...082

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...