Gå til innhold

Alle kvinner får ikke orgasme, hva er deilig med sex for dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så demotiverende å ha sex når kvinnen ikke syns det er godt

Anonymkode: 5b8fb...d18

Det er jo godt uansett, men målet mitt er alltid å få orgasme, ellers blir jeg frustrert

Anonymkode: fc109...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får alltid orgasme jeg. Hadde ikke giddet sex uten. Fullt mulig for deg å gi ei kvinne orgasme hvis du faktisk gidder.

Anonymkode: e1aa7...05b

Det er ikke nødvendigvis sant. Jeg har hatt et par  forhold der jeg aldri klarte/ har klart å gi dama orgasme, til tross for årevis med målrettet innsats og god kommunikasjon. Slikking og fingring etter alle kunstens regler, knulling i alle tenkelige og utenkelige posisjoner. Det eneste som gir henne orgasme er hennes egne fingre, eller vibrator. Det har selvsagt hendt at hun har kommet mens jeg var inni henne med penis, eller fingre, men det som utløser orgasmen er det hun gjør selv. Og jeg tror faktisk ikke at det handler om at jeg er en helt elendig elsker, da noen tidligere partnere har oppnådd orgasme lett med meg.

Noen damer er altså omtrent umulige å gi orgasme, noe som ikke er rent lite frustrerende...

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje problemet med at du ikke får orgasme ligger i det at du stresser med å få det? Prøv å unngå jaget etter orgasme og la det komme naturlig, vurder også å bruke vibrator : )

Anonymkode: 83570...56d

Skriver under på denne. Stress er ikke greit. Jeg slet med dette i mange år, men i en alder av 39, nådde jeg høydepunktet ;) Mye fordi jeg hadde en som var tålmodig og ikke maste om det noen gang, og litt fordi jeg slappet helt av. Vibrator er et must her, så den skriver jeg også under på ;) Lykke til :) 

Anonymkode: cf486...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri orgasme under samleie, men likevel er det det beste jeg vet i hele verden! Bare elsker sex! Jeg er heller ikke en som trenger mye oppvarming, mulig jeg burde brukt mer tid der, men jeg digger så veldig selve penetreringen.

Jeg blir ikke frustrert av å ikke komme og føler meg tilfredsstilt (i de aller fleste tilfeller).

Anonymkode: b9e31...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76
11 timer siden, Trygdekontoret skrev:

Har du prøvd å gå over lang tid uten å oppnå orgasme ved all slags sex? Med lang tid mener jeg måneder og år hvor du faktisk har prøvd å få orgasme sammen med partner uten å noensinne klare det?

Eventuelt har du kanskje såpass svake orgasmer at det ikke utgjør forskjell? Det sistnevnte her var ikke ment som spydig - men bare at jeg stusset over utsagnet.

Jeg kan selvsagt ha bra sex uten at det resulterte i noe akkurat den gangen, men det er selvsagt ikke dermed sagt at opplevelsen ikke blir langt bedre om man oppnår orgasme i tillegg - hvilket ikke nødvendigvis varer så kort om man tar oppbygning i betraktning og at all sex man har etterpå(særskilt samleie) er så sjukt fantastisk atte hjelp

Men til TS: de fleste kvinner kan faktisk få orgasme, men de fleste kvinner må ha kontinuerlig stimuli av klitoris i omlag 10-20 minutter(på den måten de trenger det) for å oppnå det. Sånn i henhold til statistikk. Så totalt manglende evne gjelder et bittelite fåtall, og selv inni den prosentandelen er jeg helt sikker på at man med rett jobb og innsats over tid kan klare å få det til.

Ja, det har jeg. :) Jeg har både sterke og svakere orgasmer. Allikevel pleier nå sexen å vare en god del lenger en selve orgasmen. Du trenger ikke å forstå det, sex oppleves nok veldig ulikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygdekontoret
27 minutter siden, Hannemor76 skrev:

Ja, det har jeg. :) Jeg har både sterke og svakere orgasmer. Allikevel pleier nå sexen å vare en god del lenger en selve orgasmen. Du trenger ikke å forstå det, sex oppleves nok veldig ulikt. 

Bare sånn at jeg fikk det inn med teskje:

Du har opplevd selv å ha jevnlig sex med partner over lang tid(altså år) uten å oppnå orgasme overhodet?

Du svarte ja på det spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76
9 minutter siden, Trygdekontoret skrev:

Bare sånn at jeg fikk det inn med teskje:

Du har opplevd selv å ha jevnlig sex med partner over lang tid(altså år) uten å oppnå orgasme overhodet?

Du svarte ja på det spørsmålet?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Resignert skrev:

Det er ikke nødvendigvis sant. Jeg har hatt et par  forhold der jeg aldri klarte/ har klart å gi dama orgasme, til tross for årevis med målrettet innsats og god kommunikasjon. Slikking og fingring etter alle kunstens regler, knulling i alle tenkelige og utenkelige posisjoner. Det eneste som gir henne orgasme er hennes egne fingre, eller vibrator. Det har selvsagt hendt at hun har kommet mens jeg var inni henne med penis, eller fingre, men det som utløser orgasmen er det hun gjør selv. Og jeg tror faktisk ikke at det handler om at jeg er en helt elendig elsker, da noen tidligere partnere har oppnådd orgasme lett med meg.

Noen damer er altså omtrent umulige å gi orgasme, noe som ikke er rent lite frustrerende...

 

Noen damer ja. Akkurat som noen menn sliter med ereksjonen. Noen menn ikke kommer. Alt dette finnes, men kvinner har mer nerver i klitoris enn menn har i penis, så det er ikke feil at det er mulig for en mann å gi ei kvinne orgasme på generell basis. Jeg må jo si at jeg synes det er rart at kun hennes egne fingre kan gi henne orgasme. Er du for hardhent?

Sa ikke du var en elendig elsker. Jeg aner ingenting om ditt sexliv, jeg skrev generelt, og det er sant.

Anonymkode: e1aa7...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så demotiverende å ha sex når kvinnen ikke syns det er godt

Anonymkode: 5b8fb...d18

Demoviterende med menn som kommer etter to jukk også. Eller nei vent, hva med å slutte å klage å faktisk gjøre sexlivet bedre selv? Spør henne om hva hun liker. Sett av litt tid og kos dere. Flere ganger. Nyt! Utforsk. Ikke vær så negativ! Sex er fantastisk.

Anonymkode: e1aa7...05b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten alltid orgasme med sex. Men det er ikke et orgasmejag. Jeg stresser ikke for å få orgasme. De gangene det ikke går for meg blir jeg litt skuffet, men det er ikke noe problem, for jeg vet at jeg vil få orgasme neste gang. De eneste gangene det er frustrerende å ikke få orgasme, er hvis jeg var veldig kåt, og kom nesten i mål, men ikke helt.

Om jeg ikke var kåt, men ble med på sexen likevel for kosens skyld, og ikke ble kåt underveis, så er det ikke noe problem at det ikke ble orgasme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha dødsdigg sex uten å få orgasme! Orgasme er bra, men absolutt ikke et must. Noen kvinner er anatomisk laget så det er vanskeligere for dem å få orgasme. Det er ikke noe galt med tenningen min, jeg kan bli helt svimmelt kåt og er nok såpass tydelig på at jeg liker sexen at mannen ikke blir demotivert ;) 

Og ja, jeg kan bli tilfredsstilt uten orgasme, men ikke hvis det varer i to minutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

For meg har ikke orgasme noe med følelsen av å bli tilfredstilt å gjøre. Jeg kan ha flere orgasmer og føle meg "uferdig". Og jeg kan ha sex uten orgasme og føle meg skikkelig tilfredstilt(eller ikke såklart). Tror man skal være forsiktige med å "dømme" andres opplevelser av sex, for jeg tror de vil være veldig sprikende på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er sex uten orgasme helt poengløst, det et hele poenget for min del. Vil gjerne ha 3-4 orgasmer. Jeg har ikke behov for klitorisstimuli-liker det ikke. Jeg er vel en av de heldige som får  vaginalorgasmer🙌🏻😉 Men jeg må lille øynene når jeg kjenner at jeg er på vei og på en måte gå inn i meg selv:)

Anonymkode: 401a7...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del så er sex uten orgasme helt poengløst, det et hele poenget for min del. Vil gjerne ha 3-4 orgasmer. Jeg har ikke behov for klitorisstimuli-liker det ikke. Jeg er vel en av de heldige som får  vaginalorgasmer🙌🏻😉 Men jeg må lille øynene når jeg kjenner at jeg er på vei og på en måte gå inn i meg selv:)

Anonymkode: 401a7...605

Hva gjør du når du onanerer, stimulerer du ikke klitoris da heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hulderen skrev:

Hva gjør du når du onanerer, stimulerer du ikke klitoris da heller? 

Stort sett bruker jeg bare dildoen;) Får orgasme vevd bruk alene. 

Anonymkode: 401a7...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett bruker jeg bare dildoen;) Får orgasme vevd bruk alene. 

Anonymkode: 401a7...605

Jeg er så heldig at jeg får både vaginal og klitorisorgasme. Men når jeg onanerer bruker jeg mest vibrator. Jeg kan ikke huske å ha fått orgasme kun av dildo. Men så har jeg ikke prøvd det på noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hulderen skrev:

Jeg er så heldig at jeg får både vaginal og klitorisorgasme. Men når jeg onanerer bruker jeg mest vibrator. Jeg kan ikke huske å ha fått orgasme kun av dildo. Men så har jeg ikke prøvd det på noen år. 

Jeg får også klitorisorgasme av vibrator:) Noe jeg ikke klarer å oppnå med fingrene. Jeg begynte å onanere i 6- års alderen og lærte allerede da å få orgasmer. Begynte å gnikke med pute, noe jeg benytter meg av ofte fortsatt:fnise: Da greier jeg å få serieorgasmer😎

Anonymkode: 401a7...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg daten en fyr en gang som stresset seg ihjel med å gi meg orgasme. Det ble jo ikke godt for meg, ble jo bare sliten, lei og øm til slutt. Ikke ga han seg når jeg ba ham om det heller, for vi kunne jo ikke gi oss før jeg oppnådde orgasme. Han jeg dater nå klarer jeg å komme fordi jeg slapper mer av og jeg vet at han stopper hvis jeg sier stopp.  

Anonymkode: bfc92...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får også klitorisorgasme av vibrator:) Noe jeg ikke klarer å oppnå med fingrene. Jeg begynte å onanere i 6- års alderen og lærte allerede da å få orgasmer. Begynte å gnikke med pute, noe jeg benytter meg av ofte fortsatt:fnise: Da greier jeg å få serieorgasmer😎

Anonymkode: 401a7...605

Da var du tidlig ute! 

Morsomt hvor like og likevel ulike vi er :) Jeg bruker å gi meg etter første klitorisorgasme. Da blir jeg så følsom der at videre stimulering blir ubehagelig. Mens det som gir meg serieorgasmer er vaginalorgasmer under samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste er ingen sex i det hele tatt. Det er smertefullt og jeg kjeder meg

Anonymkode: f309d...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...