Gå til innhold

kollega som facker seg til sykemelding.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg er tur selv, i stedet for å sitte og lese alle disse trådene døgnet rundt. Gjør som friske mennesker gjør: la det gå noen uker mellom hver gang du kikker innom her. Da blir du ikke så pottesur av bagateller heller.

Anonymkode: d351a...449

Jeg er kronisk syk og ligger på sofaen omtrent hele tiden, men når det er vær til det klarer jeg kanskje en halvtime på terrassen, så nei jeg tror ikke jeg kan det.  Men om du har problemer med forståelsen så mente jeg altså at dette er en av utrolig mange tråder den siste tiden, som omhandler akkurat det samme. Så jeg, og flere med meg, er litt leie......

Anonymkode: e0cd2...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graviditet er ekstremt forskjellig fra kvinne til kvinne. At man får en sykemelding betyr ikke at man MÅ sitte inne dagen lang! Hun er kanskje på restaurant en kveld, men du vet ikke om hun har måttet sove omtrent i 2-3 dager for å få krefter til å nettopp bli med på denne middagen. At du sier JA til å jobbe ekstra er ditt problem og ikke din gravide kollega! Du har din arbeidskontrakt og kan NEKTE å jobbe mer enn det din prosent tilser om du ikke ønsker dette. Det har ingenting med din gravide kollega å gjøre! At sjefen din sier du skal jobbe mer og du sier ja, er igjen, DITT valg og ikke din gravide kollega sin feil....! Get my point? Slutt å sutre! Hva andre driver med under sin sykemelding er IKKE DITT PROBLEM. Du bestemmer selv om du jobber ekstra eller ikke!

Anonymkode: 30ad3...241

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Det er jo sjefen som har satt meg til å gjøre denne jobben, så han vet godt at jeg jobber 150% for at hun skal kunne kose seg på restaurant...

 

ts

Anonymkode: 3643f...26e

Kjære vene, hvor gammel er du egentlig? Høres ut som du er 14. Lite reflektert tråd, i det hele tatt. 

Anonymkode: 24008...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...