tuppelene Skrevet 10. juli 2018 #1361 Del Skrevet 10. juli 2018 24 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Takk, men ånei ånei, her blir der ingen OUL i dag likevel. Såååå nedtur!!! Jeg måtte dobbeltsjekke med Ullevål ang resistente bakterier MRSA, pga jeg var innom et sykehus å tok blodprøve i ferien. Jeg fikk derfor beskjed om at jeg måtte testet av faslege før jeg får komme til Ullevål. Såå kjipt!!! Å nei, såå kjedelig!😕 må du vente lenge før de setter opp ny OUL da? Huff, var jo ikke slik dagen skulle begynne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #1362 Del Skrevet 10. juli 2018 41 minutter siden, tuppelene skrev: Å nei, såå kjedelig!😕 må du vente lenge før de setter opp ny OUL da? Huff, var jo ikke slik dagen skulle begynne da! Ja, det var altså SÅ irriterende!!! Hvorfor har jeg ikke tenkt på å se på de papirenw fra Ullevål tidligere?! Men at det var så strengt hadde jeg aldri tenkt meg, men, det er jo selvfølgelig bra at de tar det på alvor selvfølgelig. Hadde bare gledet meg sååå mye til oul i dag, har nesten ikke sovet i natt jo 🙈 Så da får vi se hvor lang tid det tar før jeg får svar på testen. Masse lykke til med din kontroll i dag ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 10. juli 2018 #1363 Del Skrevet 10. juli 2018 49 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Ja, det var altså SÅ irriterende!!! Hvorfor har jeg ikke tenkt på å se på de papirenw fra Ullevål tidligere?! Men at det var så strengt hadde jeg aldri tenkt meg, men, det er jo selvfølgelig bra at de tar det på alvor selvfølgelig. Hadde bare gledet meg sååå mye til oul i dag, har nesten ikke sovet i natt jo 🙈 Så da får vi se hvor lang tid det tar før jeg får svar på testen. Masse lykke til med din kontroll i dag ❤️ Håper det ikke tar lange tiden🤞🏻 Takk😊 Jeg har ikke hørt noe fra de i dag, så da er hun nok frisk👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #1364 Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) 18+5: I dag var jeg SÅ spent på OUL, jeg som hadde gledet meg ihjel. Nedturen var derfor stor når jeg skjønte jeg måtte til fastlegen å teste meg for MRSA-bakterie før vi i deg hele tatt kan snakke om noen ul-undersøkelse på sykehuset. Argh!!! Men. Min feil. Jeg skulle ha sjekket papirene LITT tidligere enn kvelden før. Jaja, sjansen for at jeg er smittet er veldig liten heldigvis, men testen er tatt og forhåpentligvis allerede sendt inn til analyse. Kan ta litt tid å få svar pga fellesferie, men tipper at det tar en ukes tid. Når jeg får svar på testen (og den er negativ), så håper jeg at jeg får komme raskt inn til oul igjen. Gleder meg til det. Siden jeg ikke fikk se lillegutt i dag så måtte jeg dra frem doppleren. Jeg måtte. Jeg klarte jeg ikke dy meg. Men, siden jeg fant hjertelyden ganske kjapt, så var jeg rask med å legge den bort. Vil ikke plage lille mini mer enn nødvendig. Men, var godt for ho mor å få en liten opptur opp i nedturen i dag❤️🙈 Ellers er forma på topp. Elsker at folk nå tørr å kommentere magen min. Sliter litt med varmen eneste, så i dag prøver jeg å holde meg innendørs resten av dagen. Jeg vet det er ikke er lov å si, men, jeg gleder meg til høsten jeg 😉 Endret 10. juli 2018 av Chickenwings85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 10. juli 2018 #1365 Del Skrevet 10. juli 2018 Så bra du fant lillegutt fort i dag da😍 han skjønte nok at det bare var å legge seg tilrette😉 Haha.. Jeg er så glad vi ikke er høygravide nå i sommer jeg altså. Høsten blir helt fantastisk i år. Må si jeg er litt glad vi skal til fjells i sommer og ikke syden😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 10. juli 2018 #1366 Del Skrevet 10. juli 2018 Åh, så kjedelig 😕 Får du svar på testen raskt? Håper du får ny time veldig snart (det må du jo nesten), så du kan glede deg til den 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #1367 Del Skrevet 10. juli 2018 4 timer siden, tuppelene skrev: Så bra du fant lillegutt fort i dag da😍 han skjønte nok at det bare var å legge seg tilrette😉 Haha.. Jeg er så glad vi ikke er høygravide nå i sommer jeg altså. Høsten blir helt fantastisk i år. Må si jeg er litt glad vi skal til fjells i sommer og ikke syden😅 Hehe, jepp, han måtte bare innfinne seg i å bli dytta litt på i dag 😉 Åh, skal du til fjells? Høres fantastisk ut. Å være i byen no synes jeg er et pes! Jeg er ferdig med hovedferien, men ja, akkurat den sommeren her er det ikke akkurat sydenferie som frister 😅 Du er i form til å holde deg aktiv og gå i fjellet eller? 19 minutter siden, Illy skrev: Åh, så kjedelig 😕 Får du svar på testen raskt? Håper du får ny time veldig snart (det må du jo nesten), så du kan glede deg til den 😊 Ja, skikkelig kjedelig altså. Usikker på når jeg får svar, men hun ene sekretæren sa et par dager, mens den andre sa minimum en uke. Så ja, legekontoret kommer til å ha meg masende på tlf hver dag fremover til jeg får svar. Tipper, håper og tror at jeg får time ganske raskt etter at jeg får svar. Burde jeg ringe Ullevål i morgen å si at jeg fikk tatt testen samme dag mon tro? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 10. juli 2018 #1368 Del Skrevet 10. juli 2018 3 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Hehe, jepp, han måtte bare innfinne seg i å bli dytta litt på i dag 😉 Åh, skal du til fjells? Høres fantastisk ut. Å være i byen no synes jeg er et pes! Jeg er ferdig med hovedferien, men ja, akkurat den sommeren her er det ikke akkurat sydenferie som frister 😅 Du er i form til å holde deg aktiv og gå i fjellet eller? Flink gutt😉 Formen er ganske god. Er trøtt innimellom, men ikke slik koma-trøtt som tidligere. Det blir nok ikke laaange turer på de bratteste fjellene da😉 Også oppdaget jeg jo at ene hotellet har mamma-spa på spamenyen sin. 90 min med nakke og fot massasje pluss masse annet deilig opplegg😍 hehe.. knøttet sier jeg fortjener det😅 håper svaret på prøven kommer raskt. Synes du skal ringe sykehuset og informere om at du tok prøven samme dag. Da kan de forberede seg på å sette deg inn på en time, så slipper det komme som en «overraskelse» for de når svaret er klart👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #1369 Del Skrevet 10. juli 2018 40 minutter siden, tuppelene skrev: Synes du skal ringe sykehuset og informere om at du tok prøven samme dag. Da kan de forberede seg på å sette deg inn på en time, så slipper det komme som en «overraskelse» for de når svaret er klart👍 Lurt 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 12. juli 2018 Forfatter #1370 Del Skrevet 12. juli 2018 19+0: Magen strutter ut som aldri før, og nå føler jeg meg virkelig gravid! Sliter en del med forstoppelse, så nå fosøker jeg alt fra drikk på apoteket til å få i meg svisker, linfrø og det jeg kan av fiber. Føler meg virkelig stappa- ikke en så veldig behagelig følelse... 🙈 Skal ringe fastlegen i morgen for å høre om de har fått svar på testen. Blir spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #1371 Del Skrevet 13. juli 2018 19+1: Ikke fått svar på testen enda, så da får vi gi det er nytt forsøk på mandag. Magen strutter, men jeg føler meg også veldig stinn i magen. Ganske ubehagelig. Noen som kan tenke seg til hva det kan være? Jeg tenker jo at det er mye somskjer og at det er livmoren som strekker seg. Men, synes det er litt skummelt, håper det er normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 14. juli 2018 #1372 Del Skrevet 14. juli 2018 Normalt. Føltes egentlig ut som man kunne miste en finger i svangerskapet og det fortsatt ville være normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 14. juli 2018 Forfatter #1373 Del Skrevet 14. juli 2018 49 minutter siden, Tonio skrev: Normalt. Føltes egentlig ut som man kunne miste en finger i svangerskapet og det fortsatt ville være normalt. Haha 😂 Bra! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 16. juli 2018 Forfatter #1374 Del Skrevet 16. juli 2018 19+4: Størrelsen på magen har virkelig skutt fart de siste dagene. Veldig gøy og veldig rart å plutselig skulle gå rundt med en ordentlig gravidmage. Jeg ser meg i speilet gang etter gang, men klarer ikke helt å forstå at jeg endelig har den magen som jeg har lengtet etter så lenge. Lykke! Man sier at andre trimester er det fineste trimesteret ift plager, at man ta er ferdig med de verste symptomene. For min sin del så er det faktisk litt motsatt (men det er jo selvfølgelig fordi jeg har vært i en så unormal fin form). Nå sliter jeg med forstoppelse, sultfølelse og ømhet i magen. Når det gjelder forstoppelsen så prøver jeg det meste. Det går i mye fiber og mye vann. Når det gjelder den sultfølelsen, så er jo det absolutt ingen plage sånn sett, MEN, jeg spiser som en hest. Jeg spiser mye mer enn mannen og jeg føler jeg har blitt rund både her og der. Men, i det siste har jeg i hvert fall blitt flinkere til å være i fysisk aktivitet, både med lange turer og lette vekter. Når det gjelder den magevondten som jeg av og til får, så håper jeg at det bare er en såkalt ligasmerte. Ved bråe bevegelser og spes når jeg skal snu meg i sengen så kan jeg få vondt nederst i magen. Har slitt med det de siste 3-4 dagene. Men, forhåpentligvis handler dette altså om at størrelsen på magen plutselig har vokst. MRSA-testen var negativ og jeg har fått time til OUL på Ullevål i morgen. Jeg ser virkelig frem til timen. Gleder meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 16. juli 2018 #1375 Del Skrevet 16. juli 2018 Så koselig lesing om magen😍 Denne er vel fortjent nå. Og så bra at du fikk time til OUL så raskt👏🏻 Da er det bare å glede seg! Huff, forstoppelse er ikke noe godt altså, har hatt det to små runder frem til nå. Jeg ble jo forstoppet mens jeg allerede drakk masse vann og spiste grovt. Men kanskje det går ekstra tregt i systemet når mini har skikkelige vokseperioder🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #1376 Del Skrevet 17. juli 2018 22 timer siden, tuppelene skrev: Så koselig lesing om magen😍 Denne er vel fortjent nå. Og så bra at du fikk time til OUL så raskt👏🏻 Da er det bare å glede seg! Huff, forstoppelse er ikke noe godt altså, har hatt det to små runder frem til nå. Jeg ble jo forstoppet mens jeg allerede drakk masse vann og spiste grovt. Men kanskje det går ekstra tregt i systemet når mini har skikkelige vokseperioder🤔 Hehe, ja det er bare å glede seg til magen virkelig stikker ut. Det er stas! Blir spennende med OUL i dag, det blir rart å sitte på venterommet. Sist jeg satt på samme venterom så handlet det om MA og utskrapinger. Det var forferdelig å sitte der sammen med de utallige gravidmagene som sikkert skulle inn på kontroll. Nå er det heldigvis min tur, blir virkelig rart å komme dit. Magen er litt bedre nå, tror det hjelper å kutte ned på sukker og heller fokusere på å spise masse grønt men også være aktiv. Så, er det å holde på det i lengden da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 17. juli 2018 #1377 Del Skrevet 17. juli 2018 Lykke til i dag❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #1378 Del Skrevet 17. juli 2018 3 minutter siden, tuppelene skrev: Lykke til i dag❤️ Tusen takk. Oppdaterer etter timen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 17. juli 2018 #1379 Del Skrevet 17. juli 2018 Lykke til på OUL! Endelig! ❤️ De smertene som kommer ved bråe bevegelser høres ut som det jeg konkluderte med at var ligamentsmerter. Ligamententene blir kanskje strukket ekstra nå når magen har hatt en vekstspurt? Så koselig med skikkelig mage! Tar du bilder av den? Jeg skulle ønske jeg hadde tatt flere. Men jeg har bilde fra venterommet før OUL, da syntes jeg selv at jeg hadde den struttemagen. Jeg så på det bildet i uke 39, og måtte smile litt. Det var jo litt mage der, men det skulle bli veldig mye mer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #1380 Del Skrevet 17. juli 2018 19+6, OUS: Det var en nøye gjennomgang med ultralyd og det var skikkelig gøy å se lille mini igjen. Svært tydelig å se at det er en gutt og han lå der hengslengt og slappa av med beina i kors mens det så ut som han sutta litt på tommelen. Hehe, lille gutten ❤️ Ellers ser alt fint ut og alt er som normalt. 1 time siden, Illy skrev: Lykke til på OUL! Endelig! ❤️ De smertene som kommer ved bråe bevegelser høres ut som det jeg konkluderte med at var ligamentsmerter. Ligamententene blir kanskje strukket ekstra nå når magen har hatt en vekstspurt? Så koselig med skikkelig mage! Tar du bilder av den? Jeg skulle ønske jeg hadde tatt flere. Men jeg har bilde fra venterommet før OUL, da syntes jeg selv at jeg hadde den struttemagen. Jeg så på det bildet i uke 39, og måtte smile litt. Det var jo litt mage der, men det skulle bli veldig mye mer 😅 Ja, høres ut som ligasmerter i følge google i hvert fall 🙈 Jaja, så lenge alt er normalt så skal jeg tåle det meste! Har tatt noen bilder av magen, men det er mest for å vise til mamma 😅 Men, som du sier så er det nok fint å ha det i ettertid selv også. Så ja, skal prøve å fortsette med det 😊 Hehe, jepp, jeg er spent på hvordan den virkelige magen blir. Når jeg ser på veninnene mine som er høygravide så har ikke jeg så mye å skryte av akkurat nå 😂 Men, jeg er bare glad magen har dukket opp, jeg elsker den 😍 Men, hvordan var det med deg ang. svangerskapskontroller? Jeg trodde svangerskapskontroller va de kontrollene man gjorde på sykehuset? Men det er vel kanskje de man har med jordmor/lege? Jeg ble bare så paff når dama på Ullevål sa at jeg ikke skulle tilbake til flere ultralydkontroller der (med mindre det var behov for det). Er det jordmor som tar over nå da? Hmm... 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå