Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸

Chickenwings85

Anbefalte innlegg

På 25.2.2018 den 1.25, tuppelene skrev:

Krysser fingrene for at embryo har gått i dvale ja🤞 Nå synes jeg det er din tur til å få to blå❤️

På 25.2.2018 den 7.18, miore skrev:

Jeg også :) Løpet er jo ikke kjørt 11 dpo, spesielt ikke med fryseegg! 🤞🏼

På 25.2.2018 den 16.07, Illy skrev:

Utrolig kjedelig med negative tester. Krysser fingrene jeg og, og håper det bare skyldes at det er fryseegg som trenger litt mer tid på seg :hjerte:

På 25.2.2018 den 13.40, Ysera skrev:

Krysser fingrene for at det bare er en litt treg start og at du får en liten :babygutt:.

Takk for at dere krysser fingrene og at dere håper at det skal gå veien for meg. Jeg tok den siste g-testen jeg hadde i hus i gårtidlig (12dpo). Testen var fortsatt negativ i går. I dag har jeg ikke orket å teste. Tenker å ta en test i morgen, evt torsdag, og er den fortsatt negativt da så er løpet kjørt. Føler vel strengt tatt at løpet er kjørt allerede. 

-----------------------------------------------------------

Den offisielle blodprøve-testen er ikke før på mandag. Men, dersom jeg får negativ på neste test så har jeg bare lyst til å slutte på både Progynova og Lutinus for å få raskest mulig tilbake mensen. Jeg trenger vel ikke å måtte vente helt til mandag for å gjøre det?? Da er det vel bare å droppe hele blodprøven? Æsj, altså, alt tar så utrolig lang tid. 

Jeg blir litt sånn usikker på hele greierne. Hvorfor så mange egg ut, i så god kvalitet ift at de tåler både nedfrysing og opptining- hva er det da som gjør at de ikke vil feste seg? De to resterende jeg har igjen har jeg forsåvidt ikke så god tro på, så jeg har mest lyst til å ringe Fertilitetssenteret, få til et ferskforsøk så fort som mulig og heller droppe de to fryseeggene, et ta fryseeggene til høsten igjen. (Tipper Riksen ikke blir så blid på det).Føler meg så forvirret og oppgitt akkurat nå pga den ventetiden mellom hvert et forsøk. 

Må tenke litt hva jeg skal gjøre. Men, når tenker dere at det er greit å stoppe med Lutinus og Progynova? Er det greit å hoppe av 14dpo dersom jeg da fortsatt har negativ test?

Jeg har regnet grovt på det nå. Hvis alt går etter planen så kan jeg ha et nytt innsett i april. Blir det negativt forsøk så KAN jeg rekke et ferskforsøk på Fertilitetssenteret før jeg skal på ferie 9.juni. Men, da er det sånn at jeg rekker det akkurat og alt må gå etter planen. Kanskje ikke så lett. Men ja, det er derfor jeg ønsker å stoppe med medisinen så fort som mulig....

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp tatt blodprøve selv i dag og den var negativ.. Jeg tør ikke droppe medisinene, men tok siste dosen i går. 

Jeg har også mista litt trua på fryseforsøk, men det må jo gå det også? Mine overlever også opptining og sist innsett så legen at jeg kunne lage en stor og flott familie med fryseeggene mine.. Så de har trua.

Fordelen med fryseforsøk er at det tar mindre energi av meg og det setter jeg pris på. Er bare en kontroll og så innsett, jeg begynner å bli veldig lei innvendig ultralyd... Så jeg kommer til å satse videre hvertfall 6 mnd til med fryseegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fortunatus skrev:

Jeg har nettopp tatt blodprøve selv i dag og den var negativ.. Jeg tør ikke droppe medisinene, men tok siste dosen i går. 

Jeg har også mista litt trua på fryseforsøk, men det må jo gå det også? Mine overlever også opptining og sist innsett så legen at jeg kunne lage en stor og flott familie med fryseeggene mine.. Så de har trua.

Fordelen med fryseforsøk er at det tar mindre energi av meg og det setter jeg pris på. Er bare en kontroll og så innsett, jeg begynner å bli veldig lei innvendig ultralyd... Så jeg kommer til å satse videre hvertfall 6 mnd til med fryseegg. 

Ja, jeg er litt usikker på hele fryseforsøket jeg og, mister litt trua, som du. 

Vurderer å spare fryseforsøket til senere og heller prøve meg på et ferskforsøk så raskt som mulig på Fertilitetssenteret. Kanskje jeg skal ringe de i morgen. 

Så synd å høre om negativ blodprøve. Veldig kjipt altså. Har du mange fryste egg igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Ja, jeg er litt usikker på hele fryseforsøket jeg og, mister litt trua, som du. 

Vurderer å spare fryseforsøket til senere og heller prøve meg på et ferskforsøk så raskt som mulig på Fertilitetssenteret. Kanskje jeg skal ringe de i morgen. 

Så synd å høre om negativ blodprøve. Veldig kjipt altså. Har du mange fryste egg igjen? 

Jeg har 19 (!) stk igjen, 17 blastocyster.. Har satt inn 3 av de, 1 på første innsett og 2 på andre innsett.. 

Så har hvertfall 1-2 år igjen med fryseforsøk.. En eller flere MÅ jo klaffe!

De var fulle nå i mars, så må vente til april, men jeg ønsker 1 mnd pause uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Fortunatus skrev:

Jeg har 19 (!) stk igjen, 17 blastocyster.. Har satt inn 3 av de, 1 på første innsett og 2 på andre innsett.. 

Så har hvertfall 1-2 år igjen med fryseforsøk.. En eller flere MÅ jo klaffe!

De var fulle nå i mars, så må vente til april, men jeg ønsker 1 mnd pause uansett. 

Hæ? 19 stk?? Er det mulig? Oi, det er noe av det sykeste jeg har hørt- LITT av en fangst da!! Er ikke det utrolig bra? Du kommer nok til å få en haug med barn til slutt skal du se :fnise: Noen av de må jo absolutt klaffe!

Men, de var fulle i mars sier du, jeg trodde man måtte ha en syklus innimellom uansett jeg, eller? 

Jeg har bare så veldig lyst til å få to innsett før sommeren. Nesten synd at jeg skal ta tidlig sommerferie i år, fordi jeg blir bare stresset av hele greia. Jeg lurer på hva Riksen vil si dersom jeg ender med et ferskforsøk privat nå. Om de synes det er greit eller ikke...Jeg føler bare at jeg har hatt så mange forsøk nå, jeg vil bare gjøre alt jeg kan for å bli gravis raskest mulig! Ah, det er litt frustrerende det her altså. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Nematocera skrev:

:klem: Ikke mist motet..

Hehe, nei jeg får prøøøve å lavær :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Hæ? 19 stk?? Er det mulig? Oi, det er noe av det sykeste jeg har hørt- LITT av en fangst da!! Er ikke det utrolig bra? Du kommer nok til å få en haug med barn til slutt skal du se :fnise: Noen av de må jo absolutt klaffe!

Men, de var fulle i mars sier du, jeg trodde man måtte ha en syklus innimellom uansett jeg, eller? 

Jeg har bare så veldig lyst til å få to innsett før sommeren. Nesten synd at jeg skal ta tidlig sommerferie i år, fordi jeg blir bare stresset av hele greia. Jeg lurer på hva Riksen vil si dersom jeg ender med et ferskforsøk privat nå. Om de synes det er greit eller ikke...Jeg føler bare at jeg har hatt så mange forsøk nå, jeg vil bare gjøre alt jeg kan for å bli gravis raskest mulig! Ah, det er litt frustrerende det her altså. :sukk:

Nei, har hatt to på rad nå :-) Så du kan få et innsett til før påske hvis de har plass. 

Ja, vi var heldig i november med en skikkelig fangst! Må bare en av de bli til en baby snart, så lei av å stå på samme platå!

Har du holdt lenge på med IVF? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fortunatus skrev:

Nei, har hatt to på rad nå :-) Så du kan få et innsett til før påske hvis de har plass. 

Ja, vi var heldig i november med en skikkelig fangst! Må bare en av de bli til en baby snart, så lei av å stå på samme platå!

Har du holdt lenge på med IVF? 

Har du innsett i stimulert syklus eller i naturlig syklus da? Jeg har i stimulert, kanskje derfor det tar så lang tid mellom hvert forsøk med meg...

Ja, det må jeg si. Litt av en fangst altså. Var forsøket i november deres første ivf-forsøk eller? 

Enig! Skikkelig lei av å stå på "stedet hvil". Har bare lyst at det snart skal klaffe. 

Hadde vårt første ivf forsøk på Riksen i mars 17, negativt forsøk. Hadde så et forsøk på Fertilitetssenteret i mai 17, ble gravid men mistet i uke 7, så hadde jeg mitt tredje forsøk på Riksen i oktober 17, første gang jeg fikk fryseegg i tillegg. Er så lei av negative tester. Føler likevel at jeg tar det noenlunde greit, men at det verste med hele prosessen er ventetiden mellom hvert et forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det spiller noen rolle for Riksen om du tar en pause da? De har nok sikkert folk på venteliste som tar plassen hvis du vil ha et forsøk på FS først :)

Håper fortsatt for dette forsøket, selv om jeg skjønner at håpet ditt forsvinner litt :klem:

Kan det være et alternativ å prøve scratching hvis det ikke går nå? De kan gjøre det på FS, og jeg vil tro du kan ta det der selv om du setter inn fryseeggene på Riksen. Det er en av få ekstrabehandlinger ved IVF som de har funnet effekt av i forskningsstudier, og særlig hvis man har har hatt flere negative innsett. Jeg tok det før jeg ble gravid, og selv om det kanskje var totalt tilfeldig, har jeg litt trua. Jeg hadde bare hatt to negative forsøk, men også uttallige prøveperioder og noen hormonkurer uten hell, så det kan ha hjulpet på selve festeprosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Illy i at scratching kan være verdt et forsøk :jepp: Cochrane (min guru når det gjelder å finne ut hva det er verdt å prøve ut og hva som bare er BS) er enig i at det ser veldig lovende ut, selv om de gjerne kunne tenkt seg flere og bedre studier. Jeg synes det er lovende nok til at jeg testet det ut (jeg ble også gravid påfølgende forsøk, det femte forsøket på et år), og jeg er allergisk mot alt alternativt :ler: Jeg vet ikke hvor mye det koster på FS, men det er vel stort sett en drøy tusenlapp (12-1400?) de stedene jeg sjekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Illy skrev:

Tror du det spiller noen rolle for Riksen om du tar en pause da? De har nok sikkert folk på venteliste som tar plassen hvis du vil ha et forsøk på FS først :)

Håper fortsatt for dette forsøket, selv om jeg skjønner at håpet ditt forsvinner litt :klem:

Kan det være et alternativ å prøve scratching hvis det ikke går nå? De kan gjøre det på FS, og jeg vil tro du kan ta det der selv om du setter inn fryseeggene på Riksen. Det er en av få ekstrabehandlinger ved IVF som de har funnet effekt av i forskningsstudier, og særlig hvis man har har hatt flere negative innsett. Jeg tok det før jeg ble gravid, og selv om det kanskje var totalt tilfeldig, har jeg litt trua. Jeg hadde bare hatt to negative forsøk, men også uttallige prøveperioder og noen hormonkurer uten hell, så det kan ha hjulpet på selve festeprosessen.

Skulle tro at det ikke skal spille noen rolle for Riksen om jeg tar en pause fra de. Grunnen til at jeg bekymrer meg litt for det nå er fordi jeg opplevde de som ganske kjipe etter at jeg valgte å ta et forsøk på FS, hvor jeg ble gravid og at det endte med MA. Sykepleieren jeg snakket med mente jeg skulle holde meg til en plass istedenfor å "klusse til" systemet og ventelistene deres. Men du har nok rett, de har nok folk på venteliste som nok blir grad for å få hoppe fram i køen :) 

Håper fortsatt på dette forsøket jeg å, det er virkelig ikke noe mer jeg håper på!

Scratching ja. Trodde bare jeg hadde nok av det med hele tre(!) utskrapinger i sommer. Men, det er vel to helt forskjellige ting? (sikkert dumt spørsmål). 

8 minutter siden, miore skrev:

Enig med @Illy i at scratching kan være verdt et forsøk :jepp: Cochrane (min guru når det gjelder å finne ut hva det er verdt å prøve ut og hva som bare er BS) er enig i at det ser veldig lovende ut, selv om de gjerne kunne tenkt seg flere og bedre studier. Jeg synes det er lovende nok til at jeg testet det ut (jeg ble også gravid påfølgende forsøk, det femte forsøket på et år), og jeg er allergisk mot alt alternativt :ler: Jeg vet ikke hvor mye det koster på FS, men det er vel stort sett en drøy tusenlapp (12-1400?) de stedene jeg sjekket. 

Ja, takk for tips fra deg og Illy. Skal sjekke det ut. Kan man gjøre det når som helst i syklus mon tro? Å vil det gjøre at man må vente lenger på et nytt forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Skulle tro at det ikke skal spille noen rolle for Riksen om jeg tar en pause fra de. Grunnen til at jeg bekymrer meg litt for det nå er fordi jeg opplevde de som ganske kjipe etter at jeg valgte å ta et forsøk på FS, hvor jeg ble gravid og at det endte med MA. Sykepleieren jeg snakket med mente jeg skulle holde meg til en plass istedenfor å "klusse til" systemet og ventelistene deres. Men du har nok rett, de har nok folk på venteliste som nok blir grad for å få hoppe fram i køen :) 

Håper fortsatt på dette forsøket jeg å, det er virkelig ikke noe mer jeg håper på!

Scratching ja. Trodde bare jeg hadde nok av det med hele tre(!) utskrapinger i sommer. Men, det er vel to helt forskjellige ting? (sikkert dumt spørsmål). 

Ja, takk for tips fra deg og Illy. Skal sjekke det ut. Kan man gjøre det når som helst i syklus mon tro? Å vil det gjøre at man må vente lenger på et nytt forsøk?

Det gjør ikke ventetiden lengre, nei :) Da hadde jeg sikkert ikke tatt meg tid til det, kjenner jeg meg selv rett :ler: Det bør helst gjøres ca syv dager før første syklusdag i stimuleringssyklusen. Nøyaktig timing er ikke så veldig prekært, men det bør helst ikke skje alt for nærme uttak - da bikker det fra å virke positivt til å virke negativt. Så lenge det er noen dager før syklusen starter er du veldig innafor, men siden du som meg har brukt primolut for å bestemme syklusstart, har du jo god kontroll på timingen egentlig :jepp:  Det er så vidt jeg vet bare forsket på virkning i samme eller påfølgende syklus, så det er mulig det er litt "for lenge" siden utskrapningene dine nå til at det har noen virkning lengre :vetikke: Nå husker jeg ikke i farta hvor lenge det var mellom siste utskrapning og forsøket ditt i høst, skal det sies. Scratching er jo ikke noen garantert bankers måte å bli gravid på (dessverre :dry: ), men i min verden var det verdt et forsøk siden det faktisk hadde en påvist virkning for de av oss som har hatt flere negative forsøk!

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, miore skrev:

Det gjør ikke ventetiden lengre, nei :) Da hadde jeg sikkert ikke tatt meg tid til det, kjenner jeg meg selv rett :ler: Det bør helst gjøres ca syv dager før første syklusdag i stimuleringssyklusen. Nøyaktig timing er ikke så veldig prekært, men det bør helst ikke skje alt for nærme uttak - da bikker det fra å virke positivt til å virke negativt. Så lenge det er noen dager før syklusen starter er du veldig innafor, men siden du som meg har brukt primolut for å bestemme syklusstart, har du jo god kontroll på timingen egentlig :jepp:  Det er så vidt jeg vet bare forsket på virkning i samme eller påfølgende syklus, så det er mulig det er litt "for lenge" siden utskrapningene dine nå til at det har noen virkning lengre :vetikke: Nå husker jeg ikke i farta hvor lenge det var mellom siste utskrapning og forsøket ditt i høst, skal det sies. Scratching er jo ikke noen garantert bankers måte å bli gravid på (dessverre :dry: ), men i min verden var det verdt et forsøk siden det faktisk hadde en påvist virkning for de av oss som har hatt flere negative forsøk!

Vet du, det er så fantastisk med slik informasjon altså. Tusen takk. Føler meg lettere til sinns allerede, motet ble nestet tatt i fra meg der et lite øyeblikk. Tenker å ringe FS ila uke for å høre hva de sier :) Det SKAL gå til slutt. Både du, @Illy og @LillyBe er jo rene prakteksempler på det! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@LillyBe er jo et av de herlige eksemplene som sikkert kan trøste mange underveis i prosessen - av og til er man bare forbaska uheldig, plutselig går det som smurt etter mange forsøk og kjipe oppmevelser! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjelder virkelig å IKKE gi opp ❤ til slutt klaffer det 😊 Men det er jo tungt underveis...ventingen er definitivt værst, derfor passet det private meg mye bedre 😝 Hør med Riksen når du kan få nytt innsett, er det lenge til ville jeg sterkt vurdert en ny runde på FS. Jeg er jo enig med de andre, prøv scratching neste runde :) om du ikke kan få gå rett på nytt forsøk ved blødning da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, LillyBe skrev:

Ja, det gjelder virkelig å IKKE gi opp ❤ til slutt klaffer det 😊 Men det er jo tungt underveis...ventingen er definitivt værst, derfor passet det private meg mye bedre 😝 Hør med Riksen når du kan få nytt innsett, er det lenge til ville jeg sterkt vurdert en ny runde på FS. Jeg er jo enig med de andre, prøv scratching neste runde :) om du ikke kan få gå rett på nytt forsøk ved blødning da...

Vurderer en ny runde på FS nå uansett jeg altså. Bre ta scratching og nytt ferskforsøk på en og samme plass. De to eggene jeg har igjen på Riksen kan jeg jo bruke siden, til et søskenforsøk hvi det mot formodning skulle gå hos FS. Men det er vanskelig å bestemme seg synes jeg. Mannen mener vi skal gå rett på FS, men det er ikke lett valg. 

----------

14dpo i dag, 8 dager siden innsett av et 6-dagers egg. Testen fra CB er tydelig negativ her å. Jeg har ekstremt lyst til å slutte med medisinene i dag. Hva tenker dere? Er ikke det innafor? Plis, si ja! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere råd ville jeg lett kjørt rett på ferskforsøk på FS, spesielt når mannen også er gira. Riksen-eggene dine kan jo ligge og kose seg i fryseren i nesten fem år til! Om du får en muggen mine på Riksen ville jeg ikke skjenket det en tanke, i grunn. De har ikke noe de skulle ha sagt i så måte.

Det virker som om utrolig få av de som behandler oss for ufrivillig barnløshet skjønner at tiden som går før man blir gravid også er viktig som oss - venting og utsettelser er tortur. Og jeg blir sprø av uttalelser som "Det er ikke noe vits i å sette inn to egg, kumulativ sannsynlighet for at du blir gravid er nesten like stor når du setter inn ett og ett". Jeg forstår dét, men sannsynligheten for at jeg blir gravid DENNE gangen blir større av å sette inn to, og det er faktisk en viktig faktor for meg det også! Tiden før man får det etterlengtede barnet bare går og går, og de grådige av oss har jo gjerne lyst til å rekke mer enn ett også...

Med helt blenda test i dag er det jo dessverre veldig lite sannsynlig at det blir noe denne gangen :klem: Jeg har alltid fått streng beskjed om å fortsette på progesteron til negativ blodprøve så sant jeg ikke får "ordentlig" mens før den tid, men jeg skjønner veldig godt trangen til å bare komme seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miore skrev:

Har dere råd ville jeg lett kjørt rett på ferskforsøk på FS, spesielt når mannen også er gira. Riksen-eggene dine kan jo ligge og kose seg i fryseren i nesten fem år til! Om du får en muggen mine på Riksen ville jeg ikke skjenket det en tanke, i grunn. De har ikke noe de skulle ha sagt i så måte.

Det virker som om utrolig få av de som behandler oss for ufrivillig barnløshet skjønner at tiden som går før man blir gravid også er viktig som oss - venting og utsettelser er tortur. Og jeg blir sprø av uttalelser som "Det er ikke noe vits i å sette inn to egg, kumulativ sannsynlighet for at du blir gravid er nesten like stor når du setter inn ett og ett". Jeg forstår dét, men sannsynligheten for at jeg blir gravid DENNE gangen blir større av å sette inn to, og det er faktisk en viktig faktor for meg det også! Tiden før man får det etterlengtede barnet bare går og går, og de grådige av oss har jo gjerne lyst til å rekke mer enn ett også...

Med helt blenda test i dag er det jo dessverre veldig lite sannsynlig at det blir noe denne gangen :klem: Jeg har alltid fått streng beskjed om å fortsette på progesteron til negativ blodprøve så sant jeg ikke får "ordentlig" mens før den tid, men jeg skjønner veldig godt trangen til å bare komme seg videre.

Ja, vi er heldige som har mulighet til å gå privat. Jeg tenker nok at vi kommer til å gå for det. Det som er vanskelig nå er hvordan jeg skal gjøre det ift medisinene og blodprøven på mandag. Siden det er mye å gjøre på jobb på mandag så har jeg uansett ikke mulighet til å ta blodprøven før på tirsdag. Det synes jeg blir helt håpløst lenge å gå på medisiner når testene er negative. 

Stopper jeg med medisinene ila de nærmeste dagene så kan jeg rekke to forsøk før jeg skal på ferie i juni hvis jeg er heldig. Får ikke jeg mensen før ut i neste uke så rekker jeg kun ett forsøk for sommeren. Dvs at ved et negativt forsøk i april så får jeg ikke kommet i gang med et nytt forsøk før ut i august/september, 4-5 måneder senere pga at jeg selv skal på ferie i juni, fellesferie og klinikken har stengt. Problemet er hva jeg skal si til Riksen om jeg slutter med medisinene nå. Men, det trenger jo de selvsagt ikke å vite. De ser jo på blodprøven er negativ. Nei, det er veldig vanskelig det med om jeg kan slutte med medisinene eller ikke altså. HUff, alt man skal ta stilling til. Men, jeg må jo ta en avgjørelse på det. Det er jo som du sier, med negativ test fortsatt i dag, så er det svært liten sannsynlighet for at det plutselig skal snu. Jeg har ingen symptomer heller. Ved sist graviditet hadde jeg positive tester- brennende og ømme pupper, allerede 10dpo...

Jeg opplever at det er VELDIG lite forståelse fra "fagfolkene" om at tiden er ekstremt viktig for oss ja. Den negative testen i seg selv tar jeg forsåvidt på en grei måte, det er heller tanken på hvor lang tid det tar før et neste forsøk som gjør at jeg blir helt utmattet og stresset av hele situasjonen. Jeg har bare lyst til å kjøre på, uten pauser og venting imellom, men jeg forstår at det ikke er sånn det fungerer. Men jeg kjenner nå at jeg trenger litt tettere oppfølging enn hva Riksen har mulighet til å gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner SÅ godt frustrasjonen. Jeg har alltid sluttet på medisiner ved negativ test 14 dpo og droppa hele blodprøven (etter avtale med klinikken såklart). Men dette er jo da privat og ting er som regel vesentlig enklere der 😝 Høres vilt håpløst ut å måtte gå enda ei uke på medisiner før blodprøve 😳 Jeg vet hva jeg hadde gjort, men dette må du igrunn bestemme selv...

Men har du ringt FS? Du er jo kjent der og jeg ser ikke bort i fra at du kanskje kan få starte med sprøyter nå på førstkommende blødning? Da utgår scratching, men du sparer jo en hel mnd...ferskforslk rett etter frys bør ikke være noe problem medisinsk sett. 

Oppfølgingen på FS har uten tvil vært redningen min ❤ verdt hver eneste krone!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...