Gå til innhold

Briller, hvilke n typoe ville du kjøpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De var søte :) Jeg prøvde noen runde som var kule, men følte jeg ble litt for "student-aktig" (Er over 40...). De ansatte i butikken jeg var var ikke til hjelp, men nå har jeg klart å velge meg ut noen fine, med smal, diskret ramme, litt firkantede, ikke spesielt moteriktige, men heller ikke helt ut tror jeg. Blågrå farge som matcher øynene mine. :)

Anonymkode: 9a3a8...ac1

Så bra! Det eneste som betyr noe er jo at det er et par briller du trives med og som passer ansiktet ditt. Men sjekk ut om det er noen brillebutikk i nærheten som har et to for én tilbud. Da kan du kjøpe to forskjellige par briller og ha noe å bytte på. Når man først starter med briller er det vanskelig å vite hva man trives med, så andre gang man kjøper er lettere. Men har du to par får du en bedre følelse av hva som passer deg. Det har i hvertfall funket veldig bra for meg. Jeg har to veldig forskjellige par briller for tiden. Det ene paret er ganske streite med lysebrune plastrammer som er ganske tynne og lette. Det andre paret er runde og i gjennomsiktig plast, nesten litt bestemoraktige, med lilla og grønt dekor på siden. Overraskende nok er det de siste som blir brukt mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...