Gå til innhold

Restylane under øyne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke huden utvider seg så skrekkelig mye av fillers om man tar littegrann. Det går jo gradvis ut og da har den elastiske huden tid til å trekke seg tilbake. I Hollywood overdriver mange og ender opp som en utenomjordisk versjon av seg selv. Og det synes ekstra godt da de blir avbildet så og si hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.3.2017 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Du må oppdatere! 

 

Anonymkode: 4718c...055

Oppdatering: var dessverre ikke en god kandidat for tear trough behandling med Restylane da jeg har en tendens til å hovne opp under øynene. Pga at Restylanen binder vann ville det vært fare for at det ble verre enn det jeg har nå. 

Hun la i stedet en del filler i overgangen kinn/ under øyet, hvor jeg har mest "søkk", noe som forhåpentligvis gjør overgangen glattere og ringene mindre framtredende. Behandlet bare det ene øyet denne gangen, da jeg er ganske usymmetrisk og mye mer markert under det ene øyet. Ser foreløpig bra ut, området under øynene mine er mye mer symmetrisk nå (like markert under begge) og mindre framtredende ring under øyet som ble behandlet. 

Litt hoven og øm rundt stikkstedet, men heldigvis ingen diger blåveis 👍 Skal fylle på mer/ evt. noe på det andre øyet under kontrolltimen om 2 uker hvis det er behov da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...