Gå til innhold

Er jeg patetisk for å reise til utlandet for å finne meg dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, waco skrev:

Hva er det du kan gi en mann da?

Mye, fra mine 3 siste exer, en av de var jeg sammen med i 10 år, så ville jeg fått en fantastisk attest av de alle. Og dessverre er det nok sånn, at i alle mine forhold så er det jeg som har gitt mest av meg selv.

Anonymkode: 527ee...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye, fra mine 3 siste exer, en av de var jeg sammen med i 10 år, så ville jeg fått en fantastisk attest av de alle. Og dessverre er det nok sånn, at i alle mine forhold så er det jeg som har gitt mest av meg selv.

Anonymkode: 527ee...771

Åssen er du som natur da? Trofast og redelig, eller eventyrlysten og uskikkelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd alt, og ingen damer jeg møter sier ja til å en gang gå på date med meg. Er trolig ikke særlig kjekk, sosialt flink eller har høy selvtillit. Har generelt en regel etter hva jeg går etter, og det er at de ikke skal være syke mentalt. Om de er fete eller mindre attraktive, ja det er ok. 

Er jeg patetisk for å reise til utlandet for å finne meg dame? :) 

Anonymkode: aa5ef...d9c

Det bør ikke bety noe for deg da hva andre synes ? :.det er ditt liv og det du som skal være med dama. 
Det finnes patetiske damer i alle land ..at de kommer fra Norge er langtifra 

Det er svært attraktive og pene damer i østblokk land da, lette å få kontakt med også. En god arena for å "trene" seg å omgås mange bra damer i mengdevis og bygge opp selvtilliten.   Her hjemme er det ikke så lett og de fleste damer spiller svært kostbare, selv de som ikke er noe fine engang.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere blir forelsket i hverandre gjør det ingenting hvor du finner deg dame.

Om du kjøper henne bare for å ha noen hjemme som kan gjøre rent og lage mat til deg, så er det ganske patetisk.

 

Anonymkode: fce91...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er sikkert her i verden, men dine sjanser til å finne ei likandes dame er mye større i fremmede land. De norske kvinnene er rett og slett lite attraktive. De kan være pene nok, men de indre kvalitetene er viktigere, og der kommer de sørgelig til kort.
Lykke til, og se helt bort fra kjærlighet og sånt vrøvl, den forsvinner snart nok uansett. Finn deg heller noen du trives med i lengda!

Anonymkode: 66921...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke patetisk så lenge du faktisk liker damen for mer enn bare kroppen

Det som er patetiske er de som ikke klarer å sette seg inn i situasjonen til de som ikke er like heldige som dem eller kaller deg patetisk for å ville leve et lykkelig liv med en dame du liker. Mange av de som sier du er patetisk er sannsynligvis damer som selv har blitt valgt bort og er sur fordi du stikker til utlandet og ikke velger dem

 

MEN, jeg ville gjort et skikkelig forsøk i Norge først. Vær sosial, finn deg en hobby som mange damer liker (f.eks dans) og sosialiser med de på trening. Lær deg litt simple ting om sjekking. Ikke av typen "si disse ordene for å få hvem som helst til sengs", men bare så du forstår mann-dame dynamikken 

Hvis du er i form og under 40, eller ser ut som du er under 40, kan du sjekke opp damer på gaten om du bor i en av de større byene. Bare en betingelse, du må være sosialt kompetent nok til å tolke hvordan dama tolker ditt nærvær, så du ikke får poster på KG om "han ekle grisen som trodde han var god nok til å sjekke henne opp"

 

Og en ting til, høres ut som du ikke har en standard overhode for hva du går etter. Ikke lurt. Dama må føle at hun var spesiell siden du valgte henne, ikke at du bare tok det du fikk. Hvis du er fullstendig uten krav vil du heller bli oppfattet som tafatt og lite ønsket(Det betyr immidlertid ikke at du skal forvente perfeksjon på alle områder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er sikkert her i verden, men dine sjanser til å finne ei likandes dame er mye større i fremmede land. De norske kvinnene er rett og slett lite attraktive. De kan være pene nok, men de indre kvalitetene er viktigere, og der kommer de sørgelig til kort.
Lykke til, og se helt bort fra kjærlighet og sånt vrøvl, den forsvinner snart nok uansett. Finn deg heller noen du trives med i lengda!

Anonymkode: 66921...57a

Sjansene for å finne ei bra dame i utlandet er dårligere fordi det er vanskeligere å vite om det er golddigger eller ikke

Mange bra damer i Norge, utseende blant de beste i verden, de trenger som regel ikke pengene dine heller. Attraktiv personlighet finner man om man leter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fornuftekteskap var vanlig her i landet i gamle dager. I dette tilfellet det en vinn vinn situasjon, til fordel for begge parter. En kan lære å elske hverandre med tiden. Dette er noe feminister kan lære noe av. 

Lykke til.

Anonymkode: a5a2d...133

De fleste trenger kos og nærhet. Man riskerer noe ved ett fornuftsekteskap også. Man risikerer at tiltrekningen ikke er sterk nok, altså lite eller dårlig sex.  Å bo alene eller med en god kamerat kan faktisk være bedre enn ett seksuelt slapt ekteskap. Poenget med ekteskapet er i stor grad sex (eller muligens å få barn), og er det ikke hett nok, så er det ikke sikkert det er bra nok.

Klassiske fornuftsekteskap har handlet mye om makt, penger og eiendommer. Dette har jo sin egenverdi og for de som er mer interessert i slike verdier enn i sex så er fornuftsekteskap en god handel. Blant de fornuftige var det nok mye utroskap også, kanskje med vakre tjenestejenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Cartman skrev:

 

Endret av I Grosny
slettet-Waco har allerede skrevet det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å utelukke mentalt syke damer kan være å utelukke veldig mange. Forelskelse i seg selv er jo nesten som en mental sykdom. Store deler av befolkningen, både menn og kvinner, opplever å være mentalt syk, iallfall en periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er sikkert her i verden, men dine sjanser til å finne ei likandes dame er mye større i fremmede land. De norske kvinnene er rett og slett lite attraktive. De kan være pene nok, men de indre kvalitetene er viktigere, og der kommer de sørgelig til kort.

Anonymkode: 66921...57a

Hvilke indre kvaliteter tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, I Grosny skrev:

De fleste trenger kos og nærhet. Man riskerer noe ved ett fornuftsekteskap også. Man risikerer at tiltrekningen ikke er sterk nok, altså lite eller dårlig sex.  Å bo alene eller med en god kamerat kan faktisk være bedre enn ett seksuelt slapt ekteskap. Poenget med ekteskapet er i stor grad sex (eller muligens å få barn), og er det ikke hett nok, så er det ikke sikkert det er bra nok.

Aseksuelle inngår også kjæresteforhold.

Du kan mene at sex er en viktig el av et forhold, og jeg vil ikke si meg uenig i det, men å gjøre det til selve målet med forholdet eller forvente at alle andre har samme syn som deg blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, I Grosny skrev:

Forelskelse i seg selv er jo nesten som en mental sykdom.

På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...