hjortesvin Skrevet 28. juli 2017 Forfatter #401 Del Skrevet 28. juli 2017 Dagens bibelord 28.07.2017 16 Jeg sier dere: Lev et liv i Ånden! Da følger dere ikke begjæret i menneskets kjøtt og blod. 17 For kjøttets begjær står imot Ånden, og Åndens begjær står imot kjøttet. Disse ligger i strid med hverandre, så dere ikke kan gjøre det dere vil. 18 Men blir dere drevet av Ånden, er dere ikke under loven.19 Det er klart hva slags gjerninger som kommer fra kjøttet: hor, umoral, utskeielser, 20 avgudsdyrkelse, trolldom, fiendskap, strid, sjalusi, sinne, selvhevdelse, stridigheter, splittelser, 21 misunnelse, fyll, festing og mer av samme slag. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: De som driver med slikt, skal ikke arve Guds rike. 22 Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet, 23 ydmykhet og selvbeherskelse. Slike ting rammes ikke av loven! 24 De som hører Kristus til, har korsfestet kjøttet med dets lidenskaper og begjær. 25 Lever vi ved Ånden, så la oss også vandre i Ånden. 26 La oss ikke være drevet av tom ærgjerrighet så vi utfordrer og misunner hverandre. Les Gal 5,16-26 i nettbibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjortesvin Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #402 Del Skrevet 29. juli 2017 Dagens bibelord 29.07.2017 24 Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Hvis ikke hvetekornet faller i jorden og dør, blir det bare det ene kornet. Men hvis det dør, bærer det rik frukt. 25 Den som elsker sitt liv, skal miste det. Men den som hater sitt liv i denne verden, skal berge det og få evig liv. 26 Den som vil tjene meg, må følge meg, og der jeg er, skal også min tjener være. Den som tjener meg, skal min Far gi ære. Les Joh 12,24-26 i nettbibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #403 Del Skrevet 3. august 2017 Hva er dagens bibelord? Anonymkode: 3fa40...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #404 Del Skrevet 3. august 2017 Død og pine og svarte fanden, for en propaganda! Anonymkode: d56ed...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #405 Del Skrevet 21. juni 2018 Noe liv innpå her? Anonymkode: c0982...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #406 Del Skrevet 22. juni 2018 På 22.3.2017 den 18.43, debatant skrev: Du vet ikke hva kristendom er for noe. Å si at homofili er greit er som å si at å drepe er greit. Det er jo nettopp synden Jesus frelste oss fra. Om du kaller Synd og djevelens gjerninger ok, er du av antikrist. Guds standarder defineres hverken av SV, Støre eller biskoppene. Omvend deg og lev et liv i frihet. mvh Jesus elsker alle, homofile også Anonymkode: 4bfc8...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå