AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #1 Skrevet 21. mars 2017 Jeg er nesten der at jeg vurderer å dra til Thailand og "kjøpe" meg en mann. Evt Cuba. Har virkelig prøvd alt her i Norge og put myself out there men ingen menn liker meg. Har ikke lyst å dø av ensomhet så vurderer å finne et sånt ekteskapsbyrå og finne meg en mann på den måten. Tror det koster 30.000 kr så må nok spare litt. Noen som kunne tenke seg å finne en mann på denne måten? Anonymkode: 452a4...f64 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Hva med å bare droppe meningsløse skandinaviske menn som tror de er helt fantastiske, at ingen kvinne er god nok for dem. Menn som er tjukk av manchild issues og er bare kjedelige og håpløse uansett og ikke vill noe som helst og gå for sånn alt annet i verden? Du trenger ikke kjøpe deg menn, du trenger mest sannsynlig bare finne normale Menn. Sånn ca alle kvinner i Norge opplever eller har opplevd det samme som deg, uansett hvor attraktive eller lite attraktive de er. Det er ikke et problem med kvinner. Men at norske "menn" er helt ute å sykler som kjønn og tror det er kult at de er en gjeng med patetiske smågutter som kjemper for sin rett til å være egoistiske, ansvarsløse drittunger som kaster snøballer med stein i på jentene hele livet. Anonymkode: 91d17...f40 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 Nei aldri i verden om jeg hadde gjort noe sånt. Kan du ikke bare dra på ferie og se om du møter en kjekk kar? Anonymkode: 19c37...9b5 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 Vet om en dame som dro til et afrikansk land i regi av et datingbyrå.Hun betalte ca.8000,- og kom hjem med en nydelig mørkhudet mann.De er i dag gift og har to flotte barn.Han har tatt yrkesutdanning og er godt integrert.Han er ikke religiøs, men har kristen kulturbakgrunn. Er forøvrig ikke sikkert du trenger å reise så langt.Selv har jeg funnet meg en danske.Trives betydelig bedre med han enn jeg gjør med norske menn. Anonymkode: c29c2...1a3 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Er jo flust av single menn fra midtøsten og afrika. Bare å velge og vrake Anonymkode: 1bd64...3b0 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #7 Skrevet 21. mars 2017 Om dere drar ut av Oslo, Bergen og Trondheim, de typiske studentbyene. Så har dere ganske gode sjanser for å finne en partner vil jeg tro. Problemet dere opplever er ikke at alle dere møter vil forbli guttunger, men at dere bor på feil steder. Anonymkode: 9e5b0...a86 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #8 Skrevet 21. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei aldri i verden om jeg hadde gjort noe sånt. Kan du ikke bare dra på ferie og se om du møter en kjekk kar? Anonymkode: 19c37...9b5 Men da er de bare ute etter et ligg. Det gidder jeg ikke. Vil gifte meg. Anonymkode: 452a4...f64 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo flust av single menn fra midtøsten og afrika. Bare å velge og vrake Anonymkode: 1bd64...3b0 Nei takk. Tenker Thailand eller Cuba/Jamaica kanskje.. Anonymkode: 452a4...f64
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #10 Skrevet 21. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei takk. Tenker Thailand eller Cuba/Jamaica kanskje.. Anonymkode: 452a4...f64 Anbefaler deg å se en dokumentar der de fokuserer på mennene som gjør slikt, og høre på det de sier. Frister neppe noe særlig etter det. Anonymkode: ccd3a...dfd 2
Pås Skrevet 21. mars 2017 #11 Skrevet 21. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å bare droppe meningsløse skandinaviske menn som tror de er helt fantastiske, at ingen kvinne er god nok for dem. Menn som er tjukk av manchild issues og er bare kjedelige og håpløse uansett og ikke vill noe som helst og gå for sånn alt annet i verden? Du trenger ikke kjøpe deg menn, du trenger mest sannsynlig bare finne normale Menn. Sånn ca alle kvinner i Norge opplever eller har opplevd det samme som deg, uansett hvor attraktive eller lite attraktive de er. Det er ikke et problem med kvinner. Men at norske "menn" er helt ute å sykler som kjønn og tror det er kult at de er en gjeng med patetiske smågutter som kjemper for sin rett til å være egoistiske, ansvarsløse drittunger som kaster snøballer med stein i på jentene hele livet. Anonymkode: 91d17...f40 Jeg skjønner det ikke! Jeg har en helt fantastisk mann, sønnen min er helt fantastisk mann for sin kone, og datteren min har en helt fantastisk kjæreste! Hvor kommer alt dette om norske menn fra? 16
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #12 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å se en dokumentar der de fokuserer på mennene som gjør slikt, og høre på det de sier. Frister neppe noe særlig etter det. Anonymkode: ccd3a...dfd Her mener jeg altså mennene fra f.eks. Jamaica, ikke norske menn som gjør det du vil gjøre. Anonymkode: ccd3a...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #13 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å se en dokumentar der de fokuserer på mennene som gjør slikt, og høre på det de sier. Frister neppe noe særlig etter det. Anonymkode: ccd3a...dfd Alternativet er å leve et liv i ensomhet. Frister ikke. Kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med meg heller. Menn på Tinder er bare ute etter sex, menn på sukker er bare slemme og useriøse. På jobb møter jeg ingen. Kjenner ingen single menn via venner. På byen er det bare menn som er ute etter sex. Så hvor skal man møte noen da? Anonymkode: 452a4...f64 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #14 Skrevet 21. mars 2017 Jeg har et forhold bak meg, og er gift med annen i dag, takket være World of Warcraft. Kanskje noe for deg? Anonymkode: b4d81...a91 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #15 Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har et forhold bak meg, og er gift med annen i dag, takket være World of Warcraft. Kanskje noe for deg? Anonymkode: b4d81...a91 Eh nei, det blir for sært. Spill driver jeg ikke med. Men bra det funka for deg Anonymkode: 452a4...f64
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #16 Skrevet 21. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alternativet er å leve et liv i ensomhet. Frister ikke. Kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med meg heller. Menn på Tinder er bare ute etter sex, menn på sukker er bare slemme og useriøse. På jobb møter jeg ingen. Kjenner ingen single menn via venner. På byen er det bare menn som er ute etter sex. Så hvor skal man møte noen da? Anonymkode: 452a4...f64 Så du tenker at en mann du kjøper i cuba ikke bare er ute etter sex? Åja, han er jo ute etter pengene dine og Anonymkode: 4d8da...fa9 7
Perle Skrevet 21. mars 2017 #17 Skrevet 21. mars 2017 (endret) Løp og kjøp, men vær klar over du må kunne dokumentere en viss likningsverdi både tilbake og frem i tid. Før var dette et par hundretusen, mulig dette nå har økt. Du vil ha forsørgeransvar for denne mannen. Bli heller ikke forundret over om drømmemannen fordufter så snart tre år er gått, og han har fått invilget permanent oppholdstilatelse og selv henter seg kone fra samme landsby han selv ble plukket opp i. Hva med å kjøpe en hund? Mye mindre komplisert. Endret 21. mars 2017 av Perle 8
Gjest canacas Skrevet 21. mars 2017 #18 Skrevet 21. mars 2017 Patetisk? Vet ikke. Spørs litt på fremgangsmåten. Om du reiser til utlandet og går med jaktbrillene på, ja da er det patetisk. Om du møter en mann som tilfeldigvis er fra et annet land, dere har kjemi og liker hverandre, nei da er det ikke patetisk. Forstår ikke argumentet om at norske menn er dritt, men har ikke møtt på så mange drittsekker. De finnes i alle land forøvrig.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #19 Skrevet 21. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alternativet er å leve et liv i ensomhet. Frister ikke. Kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med meg heller. Menn på Tinder er bare ute etter sex, menn på sukker er bare slemme og useriøse. På jobb møter jeg ingen. Kjenner ingen single menn via venner. På byen er det bare menn som er ute etter sex. Så hvor skal man møte noen da? Anonymkode: 452a4...f64 Kurs, fjellturer, hobby av noe slag. Prøv å finne ut hva slags mann du er ute etter, og hvor du eventuelt kan finne en som passer. Ønsker du en sporty mann som elsker langrenn, gå mer på ski. Forresten vil ikke alle på Tinder "bare ha sex", men man må nesten sile ut, både ved hjelp av tekst/bilder før man sveiper, og ved å få med seg hva de faktisk skriver når man matcher. Det som skjer når du betaler 30.000 for en mann fra Jamaica, er at du kjøper vedkommende. Han vil heller ikke være sammen med deg, han vil bare være sammen med pengene dine og er villig til å late som for å oppnå det. Kan love deg at den følelsen ikke akkurat er god heller. Anonymkode: ccd3a...dfd 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #20 Skrevet 21. mars 2017 Det er bare patetisk når menn finner seg kone i utlandet. Anonymkode: 7602b...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå