Gå til innhold

Hvordan takler du at venner har kjærester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er vanskelig. Har noen få vennepar jeg trives med sosialt, men ellers føler jeg meg litt trist av par egentlig. Det mest stusselige som fins er middag med bare par, da føler jeg meg som den største taperen ever! De fleste vennene mine er single så jeg henger mest med de. 

Hva med dere andre, syns dere det er like lett å ha venner som har kjæreste som de som er single? 

Anonymkode: 70d91...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Det synes jeg ikke noe om. Det er ganske ekstremt hvor mye menn endrer personlighet i forhold. De blir superfeminine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var ganske sårt da situasjonen ble slik at jeg var den eneste enslige i vennegjengen. Så lenge flertallet var enslige var det ok, da følte jeg meg ikke så etterlatt. Men når alle andre satt og snakket om "vi" og "oss", og planla huskjøp og babyer, og jeg satt der i den lille leiligheten min, evig singel, så var det kjipt og vondt. 

Anonymkode: 27724...ad5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig ikke over det. Nesten alle i venngjengen min har kjærester som ofte er med på sosiale hendelser, men jeg syns det bare er kjekt :) Kanskje det skyldes at jeg trives som singel, og at jeg liker alle kjærestene til vennene mine. Føles bare som en stor gjeng med venner. 

Anonymkode: 8e081...cb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke over det:)
Er bare glade for deres del, at de har noen de trives sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mange damer er helt latterlige på det der. Det er som om venner egentlig bare var en dårlig substitutt for kjæreste også kaster de alle vennene rett på dynga med en gang de får kjæreste og ikke minst barn. Det er som om de kjører opp et piggjerde rundt hele "eiendommen"/familien. Hate. 

Har heldigvis noe venner som er inkluderende og varme uansett sivilsatus og der kjærester og barn bare blir flere venner. Takk og lov for dem..

Anonymkode: 9171f...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns mange damer er helt latterlige på det der. Det er som om venner egentlig bare var en dårlig substitutt for kjæreste også kaster de alle vennene rett på dynga med en gang de får kjæreste og ikke minst barn. Det er som om de kjører opp et piggjerde rundt hele "eiendommen"/familien. Hate. 

Har heldigvis noe venner som er inkluderende og varme uansett sivilsatus og der kjærester og barn bare blir flere venner. Takk og lov for dem..

Anonymkode: 9171f...33e

Helt enig. Jeg orker ikke ha venninner som har kjærester nesten, for de blir så obsessed. Har slettet nesten alle venninner som har gifta seg på facebook. Orker ikke sånne folk. Det var de som ga faen i meg først, da gidder ikke jeg anstrenge meg noe mer. Og ja, jeg har prøvd å være inkluderende, men mannen betyr jo alt. Den dagen mannfolka deres er utro og dumper de kan de bare glemme å få noe støtte av meg :)

Anonymkode: 70d91...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Later som om det ikke gjør noe, men det er egentlig veldig vanskelig og kjipt.

Vi er 3 jenter som egentlig er veldig gode venner, men nå har de to andre fått seg kjærester. De drar på dobbeldate og fester (naturlig nok uten meg, siden jeg ikke har noen kjæreste). Og de gangene jeg "får være med", så føles det akkurat sånn. At jeg bare får være med fordi de syntes synd på meg... 

Anonymkode: 3d31e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg blir inkludert og ikke er eneste single i gruppen, så bryr jeg meg ikke nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjæreste og føler ikke jeg ekskluderer noen venner kun fordi de er single. Men man må jo prioritere, tiden jeg vil bruke kun med kjæresten vil jo gå utover tiden jeg bruker med venner. 

Tror egentlig jeg selv blir mer ekskludert enn jeg ekskluderer. Klart de single venninnene mine synes det å dra på byen og møte gutter er kulere enn meg som synes vi heller kan ha ren venninnekveld. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare tåle det, for slik blir det livet ut..

Anonymkode: 6d367...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler det bra egentlig. Noen dager er jeg ganske ensom fordi jeg ser lite til venninnene mine etter de fikk seg kjæreste. Og er vi først sammen så snakker de uansett bare om kjærestene sine. 

Jeg synes det er fint at de er sammen og jeg liker kjærestene dems veldig godt. Er bare så veldig kjedelig å sitte igjen som den eneste single :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sårt å ikke bli innvitert til middager fordi jeg var singel, var kun når de ville på byen jeg ble innvitert og jeg hater byen. Henger ikke med disse jentene lengre nå som jeg faktisk har kjæreste.

Anonymkode: a8967...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er sårt, når det blir veldig tydelig at de egentlig gir faen i en..

En venninne av meg har hatt kjæreste en god stund nå, men ble plutselig dumpet. Og NÅ skal hun plutselig være masse med meg, bli med på byen, og diverse diverse. Når jeg har spurt henne tidligere, hadde hun aldri tid, på tross av at jeg ofte også inviterte typen hennes.

Resultatet blir jo desverre at jeg til slutt sluttet å invitere henne, og heller har invitert de andre single vennene jeg har, samt de med kjærester og kjæresten deres, fordi jeg vet de ikke konsekvent sier nei. 

Jeg forstår godt at man ikke kan være med vennene sine 24/7 slik som før (jeg har vært i et langt forhold selv), men jeg hadde da alltids tid til å være med venner, eller invitere de med, om meg og kjæresten skulle ut, eller gjøre andre ikke-kjæreste-ting. :)

Anonymkode: 52a25...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...