Gå til innhold

VERDENS FØRSTE SEXDUKKE-BORDELL HAR ÅPNET I EUROPA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra. Bør organiseres et fly ned dit med KGs menn så de slipper å søke seg inn her på et kvinneforum for å spre kvinnehatet sitt.

Anonymkode: ca1bb...3b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra. Bør organiseres et fly ned dit med KGs menn så de slipper å søke seg inn her på et kvinneforum for å spre kvinnehatet sitt.

Anonymkode: ca1bb...3b8

Finnes det noe manneforum?

Anonymkode: f0a2f...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe manneforum?

Anonymkode: f0a2f...e2a

Diskusjon.no

Anonymkode: ca1bb...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke forskjellen på en naturtro robot og en dildo? Jo, den veien er lang, og noe helt annet. 

Anonymkode: 1e044...465

Ensidig tilfredstillelse ved bruk av en mekanisk innretning med plast- eller gummioverflate? Nei, ingen forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra. Bør organiseres et fly ned dit med KGs menn så de slipper å søke seg inn her på et kvinneforum for å spre kvinnehatet sitt.

Anonymkode: ca1bb...3b8

I denne tråden er det strengt tatt mannehat, ikke kvinnehat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Overrasket skrev:

I denne tråden er det strengt tatt mannehat, ikke kvinnehat. 

Får slutte å henge på kvinneforum hvis det er så fælt da.

Anonymkode: ca1bb...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Menn er så dumme. Huff. Tapere!!!!!!!

Anonymkode: e468f...096

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes menn er på styr med den sexen sin. Sykt at de er skapt slik.

Anonymkode: e468f...096

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra. Bør organiseres et fly ned dit med KGs menn så de slipper å søke seg inn her på et kvinneforum for å spre kvinnehatet sitt.

Anonymkode: ca1bb...3b8

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får slutte å henge på kvinneforum hvis det er så fælt da.

Anonymkode: ca1bb...3b8

Jeg har hverken sagt at det er fælt eller ikke, bare påpekt fakta. Hatet rettes mot menn, ikke kvinner, i denne tråden.

Vi er dumme, syke tapere som bør deporteres til Barcelona. 

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Dette blir bannlyst av regjeringer om noen tiår. Når de ser effekten på fødselsraten. Eller effekten på økonomien. For kvinner vil det medføre at menn lettere kan få seg noe med dem, for de konkurrerer nå mot et enklere alternativ. Alt i alt tapet staten og kvinner på dette. Siden kvinner styrer dagsordenen og politikken vil det bli bannlyst. Vent og se. 

Anonymkode: f9a38...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk sluttet å bli forelsket? Hvordan ha sex uten følelser?? 

Anonymkode: e468f...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Bra. Bør organiseres et fly ned dit med KGs menn så de slipper å søke seg inn her på et kvinneforum for å spre kvinnehatet sitt.

Anonymkode: ca1bb...3b8

Jeg stemmer for kronerulling!

On topic, ser ikke helt problemet. Det er vel ikke noen forskjell på sexdukker og annet sexleketøy, bortsett fra at førstnevnte er litt mer avansert (og muligens diggere enn en fleshlight?). Ja til offerløse bordell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er folk sluttet å bli forelsket? Hvordan ha sex uten følelser?? 

Anonymkode: e468f...096

Er ikke så nøye for menn.

Anonymkode: f0a2f...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så nøye for menn.

Anonymkode: f0a2f...e2a

Nettopp. Derfor holder jeg meg unna. De får ikke såre meg med tullet sitt. Er ingens menn tømmestasjon jeg! Så kan de dumme menna sitte der med plastikkdukkene sine.

Anonymkode: e468f...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Derfor holder jeg meg unna. De får ikke såre meg med tullet sitt. Er ingens menn tømmestasjon jeg! Så kan de dumme menna sitte der med plastikkdukkene sine.

Anonymkode: e468f...096

Dra til Danmark da?

Anonymkode: f0a2f...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke forskjellen på en naturtro robot og en dildo? Jo, den veien er lang, og noe helt annet. 

Anonymkode: 1e044...465

Det hadde vært nyttig med en mer utredet forklaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dra til Danmark da?

Anonymkode: f0a2f...e2a

Nei hvorfor det? Har barn jeg, men ingen mann. Orker ikke bli såret mer og lurt. Menn klarer seg jo ikke med en dame, de må jo ha flere og nå sexdukker :spy: Så jeg tenker å være alene resten av livet.

Anonymkode: e468f...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er folk sluttet å bli forelsket? Hvordan ha sex uten følelser?? 

Anonymkode: e468f...096

Nei folk har ikke sluttet å bli forelsket, men koblingen mellom sex og relasjon er blitt så komplekst og konfliktfylt at det bryter sammen. Det er for stor konflikt mellom biologi og sosiologi, og ingen gode ting kommer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Jeg synes det høres bra ut med sexdukkebordeller. Dukkene tar ikke skade av det, mennene får tømt seg, øvd seg og whatnot, og det blir forhåpentligvis mindre menneskehandel og denslags dritt.

De dukkene begynner jammen å bli ganske naturtro! Snart har vi vel responderende treningsdukker for menn som vil øve på å tilfredsstille en kvinne seksuelt. Kan ikke være så vanskelig å lage et sensorsystem mellom de kroppsdelene som er mest sensitive for stimuli, og få det til å ende opp i en sammentrekning som minner om en orgasme? Stas for gutta også hvis dukkene "svarer", vil jeg tro. Kanskje de finnes allerede? Uansett, de vil sikkert vil være for kostbare til at hver mann kan ha sin dukke, og da er bordeller en grei løsning. Da får de jo variasjon også, i tillegg til at de beholder det litt forbudte og dirty ved det hele. Man mister kanskje litt av det hvis man har sin egen dukke hjemme og kan få sex akkurat når man vil? Innbiller meg at det må bli litt som å ha en kone av det litt kjedelige og forutsigbare slaget, men hvis vi får bordeller blir det fart i sakene. Da kan de ha seg med Blonde Trine med D-cup på mandag, lille nette thai-Vanida på onsdag, og Baher med hijab på søndag. Utmerket, utmerket.  :)

Det beste hadde selvsagt vært om de som overhodet ikke er interessert i å få seg kjæreste av kjøtt og blod(og familie) holdt seg til dukkene. Da hadde kvinner som vil ha kjæreste sluppet å rote seg bort i så mange useriøse menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...