Gå til innhold

Enkelte folk man prater med på nett 》tragisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr: inviterte meg med på hyttetur utenbys med barna mine på slep. Aldri møtt han. 

Idag har jeg barnefri. Klokka et halv ti på kvelden og han spør om han får komme hjem hit. Jeg sa jeg ikke inviterer folk hjem. Så sa han at jeg kan komme dit. Jeg er ikke ute etter sex sa jeg. 

Særlig! Noen menn er så desperat og tragisk. 

Anonymkode: 05ff6...433

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En fyr: inviterte meg med på hyttetur utenbys med barna mine på slep. Aldri møtt han. 

Idag har jeg barnefri. Klokka et halv ti på kvelden og han spør om han får komme hjem hit. Jeg sa jeg ikke inviterer folk hjem. Så sa han at jeg kan komme dit. Jeg er ikke ute etter sex sa jeg. 

Særlig! Noen menn er så desperat og tragisk. 

Anonymkode: 05ff6...433

Lol. Fikk til svar: Må jo ikke ha sex. Kan jo ligge å snakke. 

Hva får visse menn til å tro de er guds gave til kvinner? Han her er ikke kjekk engang. 

Anonymkode: 05ff6...433

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bare desperate etter nærhet og kvinnelig omsorg 

Anonymkode: 2ea56...bb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er bare desperate etter nærhet og kvinnelig omsorg 

Anonymkode: 2ea56...bb4

Da kan de prøve en annen tilnærming? Evt nakenprat.no 

Den dagen jeg knuller en ikke-kjekk desperat fyr er jeg selv desperat. Heldigvis er ikke det greia😊 

Anonymkode: 05ff6...433

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan de prøve en annen tilnærming? Evt nakenprat.no 

Den dagen jeg knuller en ikke-kjekk desperat fyr er jeg selv desperat. Heldigvis er ikke det greia😊 

Anonymkode: 05ff6...433

Skakke være lett å værra ungkar med dobbeltseng igrunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arcturus skrev:

Skakke være lett å værra ungkar med dobbeltseng igrunn. 

Er man ungkar med dobbeltseng så gjør man noe feil. Det er nok single damer der ute. Kanskje disse mannfolka må ta seg selv i nakken og skaffe seg sosiale antenner? Og ikke minst se damer for mer enn et høl de kan pule på :P 

Anonymkode: a5028...7ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En fyr: inviterte meg med på hyttetur utenbys med barna mine på slep. Aldri møtt han. 

Idag har jeg barnefri. Klokka et halv ti på kvelden og han spør om han får komme hjem hit. Jeg sa jeg ikke inviterer folk hjem. Så sa han at jeg kan komme dit. Jeg er ikke ute etter sex sa jeg. 

Særlig! Noen menn er så desperat og tragisk. 

Anonymkode: 05ff6...433

Så hvorfor har du kontakt med han på nett når du forakter han slik? :klo:

Merkelig prioritering. Finn deg en du matcher med.

Anonymkode: f49be...59f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan de prøve en annen tilnærming? Evt nakenprat.no 

Den dagen jeg knuller en ikke-kjekk desperat fyr er jeg selv desperat. Heldigvis er ikke det greia😊 

Anonymkode: 05ff6...433

Du er et flott fruktfat selv?

Anonymkode: 54a99...6e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hvorfor prater du med ham om du ikke er interessert i ham?

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Hvorfor prater du med ham om du ikke er interessert i ham?

Var det ikke han som tok kontakt med henne i første omgang? Det var nå slik jeg oppfattet HI.

Anonymkode: a122b...868

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det ikke han som tok kontakt med henne i første omgang? Det var nå slik jeg oppfattet HI.

Anonymkode: a122b...868

Jeg regnet med de hadde pratet først. Det er da vel ingen som inviterer på hyttetur i første melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg regnet med de hadde pratet først. Det er da vel ingen som inviterer på hyttetur i første melding?

Jeg dater ikke, så jeg aner ikke hvilke "regler" som følges og ikke følges i datingverdenen :) 

Anonymkode: a122b...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg regnet med de hadde pratet først. Det er da vel ingen som inviterer på hyttetur i første melding?

Jo, pretty much. Men fint da, lettere å sile ut de useriøse. 

Anonymkode: 05ff6...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er et flott fruktfat selv?

Anonymkode: 54a99...6e4

Ift han, ja😂

Anonymkode: 05ff6...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart der ute, og anonymiteten på nettet får fram alt mulig. Noen ganger får jeg litt vondt av de mest patetiske forsøkene, og får lyst til å komme med litt råd og hjelp.. men så har jeg ikke tro på at det er noe særlig håp for dem, så da lar jeg heller være å kaste bort tiden min :fnise:

Anonymkode: a3ee9...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man ungkar med dobbeltseng så gjør man noe feil. Det er nok single damer der ute. Kanskje disse mannfolka må ta seg selv i nakken og skaffe seg sosiale antenner? Og ikke minst se damer for mer enn et høl de kan pule på :P 

Anonymkode: a5028...7ae

Du har ikke hørt låta, altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartman

Det kan godt hende at denne mannen er sær og spesiell. Problemet er uansett ikke ham, men din manglende selvtillit. Hvorfor skrive med en person du ikke er interessert i og drite han ut på et forum, hvis du ikke er interessert. For meg virker det som om du bare er ute etter hans og vår oppmerksomhet, da du har et behov for selvhevdelse. Ta tak i dine egne problemer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cartman skrev:

Det kan godt hende at denne mannen er sær og spesiell. Problemet er uansett ikke ham, men din manglende selvtillit. Hvorfor skrive med en person du ikke er interessert i og drite han ut på et forum, hvis du ikke er interessert. For meg virker det som om du bare er ute etter hans og vår oppmerksomhet, da du har et behov for selvhevdelse. Ta tak i dine egne problemer først.

Min selvtillit er det ingen problemer med😊 Poenget mitt var vel at han er en av mange som tror de er guds gaver til damene. Med en slik tilnærming til damer blir det ingen sex iallefall. 

Anonymkode: 05ff6...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan de prøve en annen tilnærming? Evt nakenprat.no 

Den dagen jeg knuller en ikke-kjekk desperat fyr er jeg selv desperat. Heldigvis er ikke det greia😊 

Anonymkode: 05ff6...433

Men hvis han er kjekk.. Da stiller det seg anderledes og han er ikke så patetisk lengre.... 

Hvem er den overfladiske her da.. 

Anonymkode: 0ec7e...308

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...