Gå til innhold

Dere som er klarsynte, synske, medium, dyretolker etc.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, holder på å lære dyrekommunikasjon, og lurer på hva som er deres beste tips for å bli bedre?

Ble dere født med evnene eller har dere lært det senere?

Hvordan lærte dere det?

Jobber dere med det?

Anonymkode: b71db...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en god og en dårlig nyhet

Den dårlige er at dette ikke eksisterer

Den gode er at du kan lære å forstå mennesker "som om du er synsk". Man kan bli ekstremt god på å lese mennesker, så god at du med et blikk på en person kan si om han er deprimert, tendenser til voldelig, har god selvtillit, hva han er stolt av osv. Det betyr at du ikke trenger å være synsk, du kan lese mennesker like godt utenom. Faktisk fungerer dette til en viss grad på dyr også. Dersom du er veldig god på å lese dyr kan du få et bra innblikk i personligheten deres, som igjen kan gi et innblikk i eieren sine vaner

Anbefaler å google litt etter bøker eller nettsider som tar for seg litt psykologi rundt oppførsel, bøker om kroppspråk, ansiktsuttrykk.

Anonymkode: bc810...6d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe overnaturlig med å kunne kommunisere med dyr, men enkelte har lettere for å lese andre, om det er andre mennesker eller andre dyr.

Jeg har alltid hatt lett for å lese andre, spesielt dyr.
Det dreier seg mest om kroppspråk. 

 

Anonymkode: a624d...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en god og en dårlig nyhet

Den dårlige er at dette ikke eksisterer

Den gode er at du kan lære å forstå mennesker "som om du er synsk". Man kan bli ekstremt god på å lese mennesker, så god at du med et blikk på en person kan si om han er deprimert, tendenser til voldelig, har god selvtillit, hva han er stolt av osv. Det betyr at du ikke trenger å være synsk, du kan lese mennesker like godt utenom. Faktisk fungerer dette til en viss grad på dyr også. Dersom du er veldig god på å lese dyr kan du få et bra innblikk i personligheten deres, som igjen kan gi et innblikk i eieren sine vaner

Anbefaler å google litt etter bøker eller nettsider som tar for seg litt psykologi rundt oppførsel, bøker om kroppspråk, ansiktsuttrykk.

Anonymkode: bc810...6d2

Hehe, vet ikke om dette er en god eller dårlig nyhet til deg, men jeg gjør skriftlige samtaler med dyr på avstand utifra kun et bilde, og får detaljer som farge på utstyr, utseende på andre dyr som eier har, personlighet, detaljer om helsetilstand etc. Mange eiere har sagt at 90% stemmer, noen har sagt at alt stemmer, og så har jeg noen der de mener ikke så mye har stemt. Jeg vil bare ha 100% på alt, og lurer på om det er noen her som har det, og hvordan de ble så gode.

Vil bare bli bedre, og det var derfor jeg startet denne tråden.

Anonymkode: b71db...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...