Gå til innhold

Hvordan tørre å si i fra til sexpartner hva en liker under sexen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så dårlig når det kommer til kommunikasjon og sex. Jeg vet det er teit, men jeg synes det er litt kleint å snakke om. Jeg liker å bli behandlet litt hardt og liker å bli litt dominert. F.eks liker jeg litt lugging, spanking ol. Jeg tror han jeg holder på med liker dette også og jeg har jo lyst å si i fra om hva jeg liker slik han kanskje vil gjøre mer av det, men så er jeg redd for at han kanskje plutselig ikke liker det likevel. Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal si i fra. 

Jeg prøver f.eks å stønne mer når jeg liker noe og jeg tror han merker dette. Men jeg føler aldri det passer helt å si "gjør mer av det" ol. 

Har dere noen tips til meg for hvordan jeg kan si i fra eller hinte under sex?

Anonymkode: c07e4...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du utlevere fitta di, men å snakke er du for sjennert til?

Anonymkode: 0e59e...523

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må veie noe du kan føle som en klein samtale opp mot mulig stor bedring av seksuelle opplevelser. Valget mitt hadde vært enkelt. Kjør på. Jeg setter veldig pris på når partnerne mine åpner seg og forteller hva de ønsker og fantaserer om. Da kan vi sammen gjøre det enda bedre for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er alltid veldig vanskelig fordi en utleverer sitt mest intime. 

Jeg pleier å fortelle at partneren kan ønske og be om hva hun vil, og at jeg skal ta det i beste mening og strekke meg så langt jeg kan.

.....og så er jeg ikke alltid så veeeldig flink til å gjøre det selv.

Men har man ofte sex lærer man hverandre å kjenne og vokser sammen seksuelt. Hva jeg liker har variert mye med den enkelte sexpartner. Samspillet er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere om du åpner med at du synes det han allerede gjør er bra.  "Åååååh, det der var godt, kan du gjøre det litt mer sånn? Mmmh, akkurat sånn ja, også litt hardere? Oooooh, ja gjerne enda hardere. Vet du hva som hadde vært skikkelig digg, om du hadde gjort sånn også!". Osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være ganske kleint første gang. Første gang jeg gjorde det så begynte det bare med noe sånt som "hva fantaserer du om?", og det var sinnsykt kleint husker jeg :) Jeg ville fortelle, og det gjorde jeg, men det var ganske vanskelig. 

Men så begynte vi å snakke og det endte opp med at vi fant ut hva vi ville prøve. Det å kunne kommunisere om sex gjør det så mye bedre. 

Prøvde å gjøre det med nåværende kjæreste, men han sier bare "vet ikke" eller vil ikke prate. Det har påvirket endel. 

Anonymkode: aec32...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare si "kan du være litt ekstra røff med meg idag" når dere er på vei til å sette i gang. Etterpå kommer han sikkert til å spørre om hvordan det var og da kan du si hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke si det under akten. Du kan ta det opp under en helt vanlig samtale, det er jo en helt naturlig ting og også helt naturlig å snakke om. Selv om du kanskje synes det blir litt kleint. Jeg synes ihvertfall det er lettere å snakke om sånt utenom når man har sex, for da kan man snakke mer i detaljer ikkesant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere dirtytalker på snap eller sms kan du jo skrive det der. Sånn beskrive hva du vil han skal gjøre med deg, så vet han hva du liker.

Anonymkode: ddea6...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...