Gå til innhold

Sanndrømt/advarsel


lokmeister2016

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Du tar deg nær av innlegget mitt da jeg mener at du er useriøs i uttalelsene dine. Du er særdeles frekk i kjeften din! 

Grin til moren din a , frekk i kjeften er du og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, lokmeister2016 skrev:

Rettskrivings politiet . Kansje jeg har dysleksi?? Skal ikke jeg få si min mening Pga noe jeg ikke kan noe for nåda ? Hehe jeg driter i det sån egentlig vet rettskrivinga mi suger .  

Det finnes stavekontroll.

Anonymkode: 7a8dd...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes stavekontroll.

Anonymkode: 7a8dd...43c

Ja har vel vert sløv her og ikke har det på på telefonen beklager skal huske dette til nestegang . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snuppi skrev:

Du tar deg nær av innlegget mitt da jeg mener at du er useriøs i uttalelsene dine. Du er særdeles frekk i kjeften din! 

Tar meg ikke nær til meningen av randome folk her på forumet . Jeg mente seriøst de jeg sa . Men om du syns jeg er useriøs så ødlegger ikke det kvelden min akuratt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
8 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Grin til moren din a , frekk i kjeften er du og ;)

Jeg prøver å være høflig, men du er respektløs og frekk. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppi skrev:

Jeg prøver å være høflig, men du respektløs og frekk. 

Haha dømmer meg igjen da . Du er altid bedre en motpart sant?? for du er jo en helgen selv ikkesant og helt perfekt og gjør aldri feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
Akkurat nå, lokmeister2016 skrev:

Haha dømmer meg igjen da . Du er altid bedre en motpart sant?? for du er jo en helgen selv ikkesant og helt perfekt og gjør aldri feil?

Det er ikke stavekontrollen på telefonen din som er problemet ditt..... Selvinnsikt har du ikke fått utdelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror jeg legger meg snart . Bedre og få søvn en og sitte og diskutere idiotiske ting her . Du over her blir bare sykt provosert over de jeg sier og det ser jeg . Men uansett hvormye du hadde prøvd så blir jeg ikke påvirka . de her er bare barnemat :P jeg orker ikke ta de seriøst  fra en som sikkert er yngre en meg her og tror man er verdens mester . Gjeeesp godnatt alle sammen , ikke la tankene holde dere våkne .  

De at du gjemmer deg bak Snapchat filter indikerer at du har dårlig selvbilde . Du er tøff som har bilde her inne da de skal du ha .  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Det er ikke stavekontrollen på telefonen din som er problemet ditt..... Selvinnsikt har du ikke fått utdelt. 

Selv innsikt har jeg nokk av . Hehe tar dette som en klype med salt . Du peker mye på meg da hvordan jeg er . Hever deg over meg . Du har dårlig selvtilitt kjære deg som føler deg nødt til det. Du kjenner ikke meg . Haha . Tror ikke du skjønner helt ironi heller jeg.  Neste kommentar blir vel et nytt fakta du finner basert på det jeg skriver her . Slutter jeg skrive har du ikke mer og si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blander du homofile inn i dette??

Anonymkode: 567cf...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...