Gå til innhold

Han prøver seg ikke på sex, bra tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja, men som venter med sex pleier ofte og være seriøse :)

du er heldig for det er få seriøse menn på tinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være han ikke er tiltrukket av meg, jeg ser den, men da er det så rart at han kontakter meg hele tiden og sier jeg er så pen og alltid ser så bra ut. Hadde det vært meg hadde jeg bare sagt jeg ikke var interessert. 

Anonymkode: b4e69...2cf

Enig, det var det jeg lærte også. Poenget mitt er egentlig ikke at jeg tror at han ikke liker deg, men rett og slett at du ikke kan vite hva som er saken ved å spørre oss her på KG. Vi kan gjette og anta, men vi sitter nok ikke med noen fasit er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, brownbrown skrev:

ja, men som venter med sex pleier ofte og være seriøse :)

du er heldig for det er få seriøse menn på tinder

Ikke utifra mange sine erfaringer ...nesten utelukkende alle seriøse langvarige forhold jeg har hatt har begynt med sex på 1. eller 2. date. Kunne jo selvsagt drøyet sex litt , hadde ikke gjort noe fra eller til. Er man interessert i noe seriøst så spiller det ingen rolle om sexen kommer med en gang eller senere.

Anonymkode: 98fcf...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke utifra mange sine erfaringer ...nesten utelukkende alle seriøse langvarige forhold jeg har hatt har begynt med sex på 1. eller 2. date. Kunne jo selvsagt drøyet sex litt , hadde ikke gjort noe fra eller til. Er man interessert i noe seriøst så spiller det ingen rolle om sexen kommer med en gang eller senere.

Anonymkode: 98fcf...c1f

jeg er mann så vet fint hvordan ting fungerer på den måten. selvfølgelig kan det ende med forhold når man har sex i starten. men en som venter er mye mer seriøs. jeg har selv ventet faktisk av eget initiativ fordi jeg likte henne veldig godt og ikke ville det skulle bli noe useriøst ONS eller FF. snakker med mange på jobben nå som dater og slik jeg har forstått det også så er de som har sex første og andre gangen egentlig der bare for gøy og for sex og dater egentlig bare på falske premiser. noen av de. er 2 stykker jeg vet enda ikke har hatt sex etter 2-3 dater, de sier de er forelsket og at følelser er involvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være han ikke er tiltrukket av meg, jeg ser den, men da er det så rart at han kontakter meg hele tiden og sier jeg er så pen og alltid ser så bra ut. Hadde det vært meg hadde jeg bare sagt jeg ikke var interessert. 

Anonymkode: b4e69...2cf

Tror ikke det var poenget...

Jeg tror du er på god vei til å overanalysere her. Du må snakke med fyren og få avklart hva han er ute etter/ser for seg, snakk med han.

Tror poenget til fleste folk her er; å vente med eller være "på" med sex er ikke noe tegn på om han er seriøs eller ei, så ikke gruble mer på det. Se etter andre ting, snakk med han.

Anonymkode: 98fcf...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

jeg er mann så vet fint hvordan ting fungerer på den måten. selvfølgelig kan det ende med forhold når man har sex i starten. men en som venter er mye mer seriøs. jeg har selv ventet faktisk av eget initiativ fordi jeg likte henne veldig godt og ikke ville det skulle bli noe useriøst ONS eller FF. snakker med mange på jobben nå som dater og slik jeg har forstått det også så er de som har sex første og andre gangen egentlig der bare for gøy og for sex og dater egentlig bare på falske premiser. noen av de. er 2 stykker jeg vet enda ikke har hatt sex etter 2-3 dater, de sier de er forelsket og at følelser er involvert

Javel, jeg er gift med en jeg hadde sex med på 1. date. Snakket sammen knapt to uker på SMS/telefon før den tid. 

Anonymkode: 98fcf...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, jeg er gift med en jeg hadde sex med på 1. date. Snakket sammen knapt to uker på SMS/telefon før den tid. 

Anonymkode: 98fcf...c1f

og ? hva er poenget ditt ? det ene utelukker ikke det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr egentlig.... Ingenting. 

Menn er forskjellige. Kanskje føler han det er riktig å vente dersom det er et seriøst forhold han er ute etter. Kanskje trur han det er riktig å vente. Kanskje trur han du (eller alle kvinner) mener det er riktig å vente. Kanskje er han ikke interessert i deg på den måten. Kanskje han egentlig er homofil og bare interessert i et platonisk forhold. 

Jeg ser det samme hos alle single venninner. De tolker alt. Hele tiden. I stedet for å bare leve, føle, forelske seg og la forholdet utvikle seg. Når man tar initiativet til sex er irrelevant. Se heller etter om han tar et nei for et nei, og likevel vil prate hele natten. Om han legger like mye energi i alle elementer i relasjonen. Om han er oppriktig interessert i deg, og det du sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...