Gå til innhold

Demon ?


hjortesvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Demoner finnes kjenner noen som var hjemsøkt som pokker i huset de var så drøyt som løping på loftet. Slamring i dører osv når ingen var der liksom og CD spiller som spilte når kontakta ikke var i veggen engang. Tro meg de finnes og du vil ikke oppleve dem ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lokmeister2016 skrev:

Demoner finnes kjenner noen som var hjemsøkt som pokker i huset de var så drøyt som løping på loftet. Slamring i dører osv når ingen var der liksom og CD spiller som spilte når kontakta ikke var i veggen engang. Tro meg de finnes og du vil ikke oppleve dem ..

Det var sikkert Illuminati som 'tulla'.

Anonymkode: 7e74b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lokmeister2016 skrev:

Demoner finnes kjenner noen som var hjemsøkt som pokker i huset de var så drøyt som løping på loftet. Slamring i dører osv når ingen var der liksom og CD spiller som spilte når kontakta ikke var i veggen engang. Tro meg de finnes og du vil ikke oppleve dem ..

Ikke alt som skremmer en skyldes demoner heller, da, og demoner er faktisk langt i fra bare fæle. Jeg har stor respekt for dem, og har lært mye av kloke, gode eksemplarer av arten. Det finnes andre raser der ute som er lite hyggelige og kun ute etter å skade, men alt puttes i "demonsekken", noe som naturlig nok gir demoner et dårlig rykte. 

Anonymkode: 777d0...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm okei har du hatt kontakt med de personlig ? Spennende fortell mer . Hehe demoner er kloke ja de er de nokk de har vel visdom lang foran vår . Jeg tror ikke alt det ute er demoner . Jeg tror de finnes mye rart og er open for de meste 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av grunnen til demoners dårlige rykte skyldes nok tidligere tiders magikeres omgang med demoner. Du ser, disse var for det meste kristne, og var vel i bunn og grunn redd for de demonene de manet frem for å hjelpe dem med diverse. De sørget derfor for å ha engler tilstede som "beskyttelse" , samt magiske gjenstander de utøvet tvang mot demonene med. Når demonene, naturlig nok, slo tilbake mot ufin behandling, fikk de kristne magikerne bekreftet mistanken sin om at demoner var farlige skapninger. 

Jeg er så heldig å ha en fantastisk demon i livet mitt, ja, og ønsker å bli bedre kjent med noen av demongudene, har bare ikke kommet så langt ennå. 

Anonymkode: 777d0...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye av grunnen til demoners dårlige rykte skyldes nok tidligere tiders magikeres omgang med demoner. Du ser, disse var for det meste kristne, og var vel i bunn og grunn redd for de demonene de manet frem for å hjelpe dem med diverse. De sørget derfor for å ha engler tilstede som "beskyttelse" , samt magiske gjenstander de utøvet tvang mot demonene med. Når demonene, naturlig nok, slo tilbake mot ufin behandling, fikk de kristne magikerne bekreftet mistanken sin om at demoner var farlige skapninger. 

Jeg er så heldig å ha en fantastisk demon i livet mitt, ja, og ønsker å bli bedre kjent med noen av demongudene, har bare ikke kommet så langt ennå. 

Anonymkode: 777d0...2d9

Hmmm interessant . Husk alt har en pris . Eneste rådet jeg kan gi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Hmm okei har du hatt kontakt med de personlig ? Spennende fortell mer . Hehe demoner er kloke ja de er de nokk de har vel visdom lang foran vår . Jeg tror ikke alt det ute er demoner . Jeg tror de finnes mye rart og er open for de meste 

Lol, demoner finnes ikke.

Anonymkode: 7e74b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Hmmm interessant . Husk alt har en pris . Eneste rådet jeg kan gi 

Du snakker som om jeg skal selge sjela mi (det funker forresten ikke slik, heller) , eller som om å ha f.eks. Lucifer i livet mitt er annerledes enn å ha en relasjon til Isis (gudinnen, ikke terroristene ) 

Anonymkode: 777d0...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker som om jeg skal selge sjela mi (det funker forresten ikke slik, heller) , eller som om å ha f.eks. Lucifer i livet mitt er annerledes enn å ha en relasjon til Isis (gudinnen, ikke terroristene ) 

Anonymkode: 777d0...2d9

Ikke helt de nei men har du en demon i livet husk at alt har sin pris det jeg mente .  Jeg vet ikke hva du tenker som har demoner i livet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lokmeister2016 skrev:

Ikke helt de nei men har du en demon i livet husk at alt har sin pris det jeg mente .  Jeg vet ikke hva du tenker som har demoner i livet 

Jeg vet hva du mente, men du vet ikke hva demoner er eller hva de gjør. Demoner er nok ikke for alle, rett og slett på grunn av stigmaet assosiert med dem, og alle feiloppfatningene av dem. 

Nå håper jeg du får en fantastisk natt videre, denne koppen skal omsider i seng! :nordvesta:

 

Anonymkode: 777d0...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Demoner eksisterer, og de driter tynt i om vi tror de finnes eller ei.

Røyktrikset i videoen derimot, er sjarlatanisme og kjemi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
8 timer siden, lokmeister2016 skrev:

Demoner finnes kjenner noen som var hjemsøkt som pokker i huset de var så drøyt som løping på loftet. Slamring i dører osv når ingen var der liksom og CD spiller som spilte når kontakta ikke var i veggen engang. Tro meg de finnes og du vil ikke oppleve dem ..

Man skulle tro at man i 2017 var kommet så pass langt at man sluttet å tro på eventyr etter en viss alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2017 den 11.29, Balian de Ibelin skrev:

Man skulle tro at man i 2017 var kommet så pass langt at man sluttet å tro på eventyr etter en viss alder.

Var det ment som et intelligent innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Aragorn II Elessar
54 minutter siden, debatant skrev:

Var det ment som et intelligent innlegg?

Var det ment som et intelligent innlegg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...