Gå til innhold

Har jeg rumpe igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 16. mars 2017 den 23.01, Boomonster skrev:

Helt greit å vise seg fram hvis de er ærlige om det, hadde hun skrevet "Hei, her er to bilder av rævva mi, hva tycks"?  Så hadde jeg ikke reagert. 

Så slem du er. Her er ei jente med et spørsmål. Du kan ANTA, men du kan faktisk ikke VITE at hun er uærlig eller vil vise seg frem. Forhold deg til oppgitte fakta. Hun sier hun strever med selvtilliten, det går da an å være høflig og saklig selv om hun så hadde løyet. Dropp den der "innsiden av rumpa" - vi ser faktisk bare utenpå. Jeg har iallefall ikke sett noe rumpehull her. Er det rart det er krig i verden... 

TS: Uten å vite hvordan rumpa di så ut før, er det vanskelig å vite om den har blitt mindre. Men det du har nå, er helt normalt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest GulSol
Skrevet

La ikke du ut bilder av magen din og spurte om du var blitt feit pga treningsforbudet legen din har gitt deg mens du er syk, for typ 2 uker siden? 

AnonymBruker
Skrevet

På 16.3.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

jeg er jævlig usikker på meg sjæl og skjønner ut fra kommentarene her at jeg har all grunn til å være misfornøyd og usikker også. Fy... som jeg hater å være syk. Vurderer sterkt å trosse legens treningsforbud

Anonymkode: f23a2...879

Hva er viktigst for deg? Bli frisk eller rompa di? 

Anonymkode: b4bb9...cd9

AnonymBruker
Skrevet

Har den sluttet å virke? Om du har avføringsproblemer er det mye reseptfritt som kan være til hjelp.

Anonymkode: c935d...a9b

Skrevet

Veldig fin rumpe! Kjedelig å være syk når man helst vil trene. Jeg kan si noe som kanskje hjelper deg litt til å stå i det, og det er at når man jevnlig trener en muskelgruppe vil den oppleves fullere og fastere pga økt spenning i muskulaturen og pga økt blodtilførsel som er nødvendig for å reparere mikrotraumer i muskelfibrene. Derfor vil du føle at rumpen blir litt mindre nå som du ikke trener. Det er ikke sånn at du mister muskelmassen på bare noen uker. Ta deg den tiden kroppen trenger for å bli frisk igjen, og ikke stress. Det går raskt å komme tilbake i form igjen etter en kort sykdomsperiode. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, tøydokka skrev:

Veldig fin rumpe! Kjedelig å være syk når man helst vil trene. Jeg kan si noe som kanskje hjelper deg litt til å stå i det, og det er at når man jevnlig trener en muskelgruppe vil den oppleves fullere og fastere pga økt spenning i muskulaturen og pga økt blodtilførsel som er nødvendig for å reparere mikrotraumer i muskelfibrene. Derfor vil du føle at rumpen blir litt mindre nå som du ikke trener. Det er ikke sånn at du mister muskelmassen på bare noen uker. Ta deg den tiden kroppen trenger for å bli frisk igjen, og ikke stress. Det går raskt å komme tilbake i form igjen etter en kort sykdomsperiode. 

Takk! Det var beroligende ord.  

ts 

Anonymkode: f23a2...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...