Gå til innhold

Har jeg rumpe igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du har tipp topp rumpe. Og du, selv om den så rævva ut trenger du ikke _BEKYMRE_ deg. Det finnes bedre ting å ta seg til. 

Anonymkode: 955a2...947

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knærne ser ut til å ha fordufta

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke bare slengt ut fiskesnøret haha du pælma hele stanga på havet 😀

Anonymkode: f51dc...4fb

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor men dvask rumpe 

Anonymkode: 12697...2ad

Dafuq?

Gjest Axl Rose
Skrevet

Har da sexy rumpe du!! Vær stolt :) 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Stor men dvask rumpe 

Anonymkode: 12697...2ad

Oj noen ble tydeligvis sjalu på rumpa de TS ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Synes rumpa di ser fin ut. Det som IKKE er fint, er Kim Kardashian rumper.

Anonymkode: 44428...6ee

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av å være så ekstremt frekk? Har du så vanskeligheter med å forstå at noen sliter med ting du ikke sliter med? Føler du deg bra av å sitte og rakke ned på andre via internett?  Greit at dette er et forum og at jeg selv la ut bildene, men ærlig talt. Du drar ting ut av proprosjoner. Hev deg over det og spar deg for mer drit. 

Anonymkode: f23a2...879

Du viser innsiden av rompa si på nett, da er det naturlig å lure på hvorfor?   Jeg syns det er en veldig merkelig ting å foreta seg.  Du sliter ikke, du liker bare å vise deg fram. 

• Liker 8
Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, Boomonster skrev:

Du viser innsiden av rompa si på nett, da er det naturlig å lure på hvorfor?   Jeg syns det er en veldig merkelig ting å foreta seg.  Du sliter ikke, du liker bare å vise deg fram. 

Hva så om noen liker å vise seg fram? Er ikke det bare bra at noen er stolt over kroppen sin og vil vise seg? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. 

Anonymkode: 2fe04...1f8

Gjest Coolaid
Skrevet

Har vært syk noen uker nå og har fått forbud av legen mot å trene. Blir fort noen uker til. Føler rumpa mi forsvinner for hver dag som går, men typen benekter dette. Har jeg rumpe igjen, eller har jeg bare svære lår? 

NB. Dette er ikke fisketråd. Vil bare ha ærlige tilbakemeldinger på om jeg bør bekymre meg eller ikke. 20170316_195343.thumb.jpg.db2e1c978fe394e2e0752f4beab38ea1.jpg

20170316_195318.jpg

Skriver du et slikt innlegg så har du en noe anstrengt forhold til trening. '

Beklager men skulle ønske du hørte selv hvor sykt dette høres ut. 

Det var en ærlig tilbakemelding.

Skrevet
15 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hva så om noen liker å vise seg fram? Er ikke det bare bra at noen er stolt over kroppen sin og vil vise seg? 

Helt greit å vise seg fram hvis de er ærlige om det, hadde hun skrevet "Hei, her er to bilder av rævva mi, hva tycks"?  Så hadde jeg ikke reagert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes rumpa di ser fin ut. Det som IKKE er fint, er Kim Kardashian rumper.

Anonymkode: 44428...6ee

Ts sin rumpe ser fin og naturlig ut. Det gjør IKKE bleierumpa til Km K. Grøss. 

Anonymkode: 4616b...c80

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Boomonster skrev:

Jeg har aldri nektet deg å gi uttrykk for din mening, jeg innrømmet vel at jeg bør tåle såpass når jeg legger ut slike bilder.  Selv om jeg ikke mener jeg har lagt ut bilde av "innsiden av rompa". Det er som sagt uansett ikke det du sier, men MÅTEN du sier det på. Skjønner ikke hvorfor du må være så forferdelig ufyselig og breial. Å tillate seg å fortelle noen om de sliter eller ikke er helt drøyt spør du meg, uansett handlingen vedkommende har gjort eller ikke (med mindre du er psykologspesialist eller psykiater og du har håndfaste bevis for uttalelsen din). 

• Liker 1
Skrevet

Helt vanelig rumpe. Men ser flat ut fra siden. Jeg vet hvordan det føles å ikke kunne trene og lårene og rumpe blir bare mer og mer dvask

Trøst deg med at å få stram rumpe igjen bare tar noen mnd med ben trening så lenge du trener tungt. Vil tippe 3 mnd fra no ass til booty. Jeg har vært pt tidligere og kundene mine brukte 3 mnd:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, brownbrown skrev:

Helt vanelig rumpe. Men ser flat ut fra siden. Jeg vet hvordan det føles å ikke kunne trene og lårene og rumpe blir bare mer og mer dvask

Trøst deg med at å få stram rumpe igjen bare tar noen mnd med ben trening så lenge du trener tungt. Vil tippe 3 mnd fra no ass til booty. Jeg har vært pt tidligere og kundene mine brukte 3 mnd:) 

Hvor mange ganger i uken trener de rumpe da? 

Anonymkode: 32be9...0e5

Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger i uken trener de rumpe da? 

Anonymkode: 32be9...0e5

trener ikke rumpe direkte, syns det er mer amatører eller damer som gjør det, men trener bein og da får du med rumpen. du skal kun trene bein 1 gang i uken. det er ikke mulig å trene mer da blir man overtrent.

tren med tunge vekter så  og bruk 8-10 reps jeg liker best 8 da får du både styrke og størrelse

jeg bruker alltid dette

knebøy 8x4

leggpress 10x3 eller 8x3

gående lungs med manualer 8x3 eller 10x3

strake markløft 8x4

hamstring curl 8x3

Endret av brownbrown
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, brownbrown skrev:

trener ikke rumpe direkte, syns det er mer amatører eller damer som gjør det, men trener bein og da får du med rumpen. du skal kun trene bein 1 gang i uken. det er ikke mulig å trene mer da blir man overtrent.

tren med tunge vekter så  og bruk 8-10 reps jeg liker best 8 da får du både styrke og størrelse

jeg bruker alltid dette

knebøy 8x4

leggpress 10x3 eller 8x3

gående lungs med manualer 8x3 eller 10x3

strake markløft 8x4

hamstring curl 8x3

Ikke oppford til usunt kroppsbilde. Du ser jo utifra kommentarene at hun har et usunt forhold til trening. 

Anonymkode: 62b32...999

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fyfaen noe så patetisk... 

Anonymkode: 18616...585

?? forklar deg

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger psykolog!  Eller så er TS EKSTREMT selvsentrert og overfladisk. Jobb med deg selv, det er fullstendig sykelig å tenke på/med (!)ræva når du er syk! 

Anonymkode: 009ae...7c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...