Gå til innhold

Har jeg rumpe igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært syk noen uker nå og har fått forbud av legen mot å trene. Blir fort noen uker til. Føler rumpa mi forsvinner for hver dag som går, men typen benekter dette. Har jeg rumpe igjen, eller har jeg bare svære lår? 

NB. Dette er ikke fisketråd. Vil bare ha ærlige tilbakemeldinger på om jeg bør bekymre meg eller ikke. 20170316_195343.thumb.jpg.db2e1c978fe394e2e0752f4beab38ea1.jpg

20170316_195318.jpg

Anonymkode: f23a2...879

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stor men dvask rumpe 

Anonymkode: 12697...2ad

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Hvis du ønsker oppmerksomhet for baken din kan du gjerne få det :P. Det der er en typisk flott rumpe. 

AnonymBruker
Skrevet

ikke så mye rumpe fra siden, men bakfra ser grei ut

Anonymkode: 144c8...6d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor men dvask rumpe 

Anonymkode: 12697...2ad

Dvask?????

Anonymkode: 44428...6ee

• Liker 11
Skrevet

Deilig rumpe. Var vel det du ville høre? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til noen sluker for laksefiske?

EDIT: Så nå at det ikke var en fisketråd.

Anonymkode: df174...b8f

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig bekymret liksom:rolleyes:

Anonymkode: d46e9...21d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke så mye rumpe fra siden, men bakfra ser grei ut

Anonymkode: 144c8...6d2

Ja, det er fra siden jeg bekymrer meg mest for.  

Skrevet

Dette er så gjennomskinnelig at det er patetisk.   Du fikk lagt ut et bilde hvor vi ser opp i rumpa di, under påskudd av du tror den har blitt mindre.  Veldig rart hvor viktig mange syns det er å vise innsiden av rumpa si for tiden. :fart2:   Et spørsmål:  Hvordan i helsike skal vi vite rævva di har blitt mindre så lenge du ikke legger ut et førbilde??  Vanskelig å svare på ts?  Ja jeg vet..:nigo:

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Blir feil å ta fra den siste vinkelen . Ingen ser på rumpen der i fra. 

Bildet fra siden viser en flat og uttrent rumpe. Så mest sannsynlig ser den flat ut bakfra også . 

Anonymkode: 0eaaf...3cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke hvorfor noen vil ha store rumper. Da jeg var ung, var det små rumper som gjaldt.

Anonymkode: fc597...908

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo, helt klart en fisketråd. Hva er det med deg jente?

Anonymkode: c8830...390

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, helt klart en fisketråd. Hva er det med deg jente?

Anonymkode: c8830...390

jeg er jævlig usikker på meg sjæl og skjønner ut fra kommentarene her at jeg har all grunn til å være misfornøyd og usikker også. Fy... som jeg hater å være syk. Vurderer sterkt å trosse legens treningsforbud

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er jævlig usikker på meg sjæl og skjønner ut fra kommentarene her at jeg har all grunn til å være misfornøyd og usikker også. Fy... som jeg hater å være syk. Vurderer sterkt å trosse legens treningsforbud

Du har ingen grunn til å være misfornøyd, tror du bare får slike svar fordi folk er oppgitt over hvor selvsentrert og utseendefiksert det går an å bli. Slapp av, bli frisk. Det finnes viktigere ting i livet enn romper

Anonymkode: d46e9...21d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye å klage på der syns jeg ;) Deilig rumpe! :)

Anonymkode: 13415...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen noe så patetisk... 

Anonymkode: 18616...585

• Liker 3
Gjest Newroz
Skrevet

Nei, jeg ser ingen ting her altså. Ser bare lår, og ikke noe rumpe :closedeyes: Seriøst, så klart har du rumpe, og så klart forsvinner ikke rumpa di av noen dager, eller uker uten trening. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du lurer på egentlig?   Sånn utenom at du tydelig ønsker komplimenter på hva vi syns om innsiden av rævva di?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Boomonster skrev:

Hva er det du lurer på egentlig?   Sånn utenom at du tydelig ønsker komplimenter på hva vi syns om innsiden av rævva di?

Hva får du ut av å være så ekstremt frekk? Har du så vanskeligheter med å forstå at noen sliter med ting du ikke sliter med? Føler du deg bra av å sitte og rakke ned på andre via internett?  Greit at dette er et forum og at jeg selv la ut bildene, men ærlig talt. Du drar ting ut av proprosjoner. Hev deg over det og spar deg for mer drit. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...