Gå til innhold

Når synes du man er for gammel til.......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri. Jeg er 39 år, og elsker Disney. Jeg kan og 4 språk, og leser mye på fritiden, også faglitteratur. Så jeg føler meg ikke barnslig, bare fordi jeg liker Disney. Elsker brettspill og.

Anonymkode: b29a9...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Overrasket skrev:

 Det er ikke trangsynt å ha meninger vet du, vennen. Det er trangsynt å ikke akspetere at forskjellige folk har forskjellige meninger. Det kan også være trangsynt å forsøke å endre på andres meninger. JEG forventer jo ikke at andre er enige med meg. Jeg fordømmer heller ingen basert på at de gjør noe som går på tvers av mine meninger. Jeg ble spurt om hva jeg synes, uten at jeg på noe hvis har forsøkt å trykke det ned over hodet på andre eller proklamert det som universell sannhet. 

Trangsynt: "Jeg har denne spesifikke meningen, og jeg fordømmer deg fordi du ikke er enig med meg."

Ikke trangsynt: "Jeg har denne spesifikke meningen, men jeg forventer på ingen måte at du skal være enig. Jeg bryr meg heller ikke om dine handlinger ikke samsvarer med mine meninger."

Når du har lært deg forskjellen mellom å ha egne meninger og aksept/toleranse eller manglende aksept/toleranse for at andre har andre meninger enn deg selv kan vi gjerne forsøke denne debatten på nytt. Frem til det ber jeg deg om å ikke kaste bort tiden min.

Trangsynt: "Brus er gift og dataspill er tull"

Det er ingen som ikke aksepterer at du har trangsynte meninger, det må du såklart ha så mye du vil. Det som er pussig er at du synes å tro at noen er trangsynte bare fordi de påpeker at dine trangsynte meninger er trangsynte.

Forøvrig en kjedelig diskusjon så jeg er med på å sette strek her.

Anonymkode: 2c847...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Forøvrig en kjedelig diskusjon så jeg er med på å sette strek her.

Anonymkode: 2c847...399

Det gjør du smart i, for det er du som angriper andre for deres meninger, i ei tråd som inviterer til å si hva forskjellige brukere synes. Jammen godt vi har forskjellige meninger! Brukeren du angrep tok jo ikke frem andres meninger i denne tråden og snakket mot de. Personen bare la frem eget syn. Da er der lite tolerant å starte en ufin diskusjon bare fordi noen sa noe du ikke likte. Nebbete innlegg mot andres svar i denne tråden avslører deg for den du er. Man må ikke mene det samme som deg, veit du. 

 

Anonymkode: 41fa9...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og se på tegnefilm

Lese tegneserier

Se på Disney filmer eller andre barne filmer

Spille data spill

Spille brett spill

Lese bøker som egentlig er beregnet for barn ( f.eks Harry Potter )

Spise godteri 

Drikke brus

Anonymkode: 72a3d...01d

Når han er død, da er alt dette for sent. Noe underholdning må vi da ha på gamlehjemmet og. 

Anonymkode: b5f7d...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er gift, jobber og har barn.

Anonymkode: 72a3d...01d

Så da leser man ikke det du har nevnt?ikke drikker brus? Jobber i butikke og det er de voksne som kjøper brus. Liker ikke kalle folk for dum,men du er en sterk kandidat

Anonymkode: 2810b...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er gift, jobber og har barn.

Anonymkode: 72a3d...01d

Flaks!! Blir aldri voksen jeg da. 2 av 3 får holde ;)

 

Anonymkode: 15c24...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og se på tegnefilm

Lese tegneserier

Se på Disney filmer eller andre barne filmer

Spille data spill

Spille brett spill

Lese bøker som egentlig er beregnet for barn ( f.eks Harry Potter )

Spise godteri 

Drikke brus

Anonymkode: 72a3d...01d

Aldri til noe av det men det kommer jo mer Ann på mengden. Man kan fint spille dataspill uansett alder så lenge de daglige pliktene kommer først. Samtidig hadde det vært noe rart med en voksen person som kun likte de tingene du skriver over og ingenting annet. Da blir det feil igjen. 

Her i huset så hender det en sjelden gang at vi ser på en gammel Disney klassiker, fordi det bringer gode minner fra barndommen. Samboeren min leser Harry potter inne i mellom da han likte det som barn,. Men han leser mye annet og. Han liker også å lese japansk tegneserier såkalt manga. Spille brett spill eller andre type spill gjør vi av og til da det er sosialt. Det går kanskje ikke i akkurat stigespill men noe ludo, millionær, den forsvinnende diamanten etc. Vi spillwe

Anonymkode: a1491...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri.*

Aldri.*

Aldri.*

Aldri.*

Aldri.*

Aldri.*

Aldri.*

Aldri.*

* Så lenge man oppfører seg som en voksen når det trengs, f.eks. betaler regninger, kommer seg på jobb og vasker egne klær.

Anonymkode: a7260...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri til noe av det men det kommer jo mer Ann på mengden. Man kan fint spille dataspill uansett alder så lenge de daglige pliktene kommer først. Samtidig hadde det vært noe rart med en voksen person som kun likte de tingene du skriver over og ingenting annet. Da blir det feil igjen. 

Her i huset så hender det en sjelden gang at vi ser på en gammel Disney klassiker, fordi det bringer gode minner fra barndommen. Samboeren min leser Harry potter inne i mellom da han likte det som barn,. Men han leser mye annet og. Han liker også å lese japansk tegneserier såkalt manga. Spille brett spill eller andre type spill gjør vi av og til da det er sosialt. Det går kanskje ikke i akkurat stigespill men noe ludo, millionær, den forsvinnende diamanten etc. Vi spillwe

Anonymkode: a1491...9dd

Ble ikke ferdig her.. og skulle ikke vært anonym heller.

Vi spiller begge data spill fordi det er en av våre interesser. Spise godteri gjør vi i helgene noen ganger, mens brus drikker vi enda mer oftere. Riktignok kun light brus. Hvorfor skulle vi bli for gamle for det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri!

Kommer til å spille brettspill, se på disney, spise godteri og drikke brus når jeg vil så lenge jeg lever. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og se på tegnefilm

Lese tegneserier

Se på Disney filmer eller andre barne filmer

Spille data spill

Spille brett spill

Lese bøker som egentlig er beregnet for barn ( f.eks Harry Potter )

Spise godteri 

Drikke brus

Anonymkode: 72a3d...01d

Man blir aldri for gammel til å gjøre det man har lyst til, så lenge man kan da pga. helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 16.3.2017 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Og se på tegnefilm

Lese tegneserier

Se på Disney filmer eller andre barne filmer

Spille data spill

Spille brett spill

Lese bøker som egentlig er beregnet for barn ( f.eks Harry Potter )

Spise godteri 

Drikke brus

Anonymkode: 72a3d...01d

Og se på tegnefilm: Aldri

Lese tegneserier: Aldri

Se på Disney filmer eller andre barne filmer: Aldri

Spille data spill: Aldri

Spille brett spill: Aldri

Lese bøker som egentlig er beregnet for barn ( f.eks Harry Potter ) Aldri

Spise godteri - Drikke brus: Antar du tuller her :rolleyes:

Elsker selv å game og gjør det veldig ofte, livet hadde vært veldig kjedelig uten. Jeg skal spille Mario og Zelda til jeg blir gammel og grå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 17.3.2017 den 16.58, Rosewood skrev:

Aldri!

Kommer til å spille brettspill, se på disney, spise godteri og drikke brus når jeg vil så lenge jeg lever. :) 

Og når vi er på gamlehjem sitter vi fortsatt og ser på Bambi og spiser vingummi og sjokolade :biggrin:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så definisjonen på å være voksen er å ha jobb,være gift og ha barn? Ok,er ikke voksen jeg da siden jeg studerer,har 0 barn og ikke er gift.

I tillegg liker jeg alt på den lista, og håper at jeg aldri blir så kjedelig(i mine øyne) at jeg slutter med det. Jeg synes ikke man blir for gammel for det noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Og når vi er på gamlehjem sitter vi fortsatt og ser på Bambi og spiser vingummi og sjokolade :biggrin:

Lett! :laugh: Jeg ser det for meg, der vi sitter i dagligstuen etter taco-fredag og knasker godteri med disney på tven :biggrin: Fredagskos ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Rosewood skrev:

Lett! :laugh: Jeg ser det for meg, der vi sitter i dagligstuen etter taco-fredag og knasker godteri med disney på tven :biggrin: Fredagskos ❤ 

Mon tro om Leonardo fortsatt lever da :P Ser for meg han som 98 åring og spiller i sin tusende film :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri, men kanskje alt med måte? Hvis noen leser Donald 24/7 istedenfor å bidra med nødvendige ting, så er jo det et problem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Callisto83 skrev:

Aldri, men kanskje alt med måte? Hvis noen leser Donald 24/7 istedenfor å bidra med nødvendige ting, så er jo det et problem.

 

Om man leser Shakespear 24/7 så er det et problem.  Det er jo ikke Donald-bladet som da er problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 21.57, Winza/Jacklost skrev:

Mon tro om Leonardo fortsatt lever da :P Ser for meg han som 98 åring og spiller i sin tusende film :biggrin:

Joda det gjør han. Det må han bare :biggrin: Må jo ha noe å sikle på der inne :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2017 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Man er gift, jobber og har barn.

Anonymkode: 72a3d...01d

Det er ikke nødvendigvis definisjon på å være voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...