Gå til innhold

Er det noen som bestiller fra HQHair?


glaciera

Anbefalte innlegg

De har mange kule merker, men jeg vet ikke om de "omgår" tollen ved kreativ merking av pakkene. Vet dere?

Philosophy har gøye body lotions, men jeg tviler på at de er 450 kroners-morsomme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt derfra en gang. De skrev ikke noen verdi, og pakken ble stoppet i tollen. :-? Heldigvis hadde jeg bare såvidt steget 200 kroners grensa. ergelig likevel. :-? :-?

Handler ikke derfra igjen, holder meg til Lookfantastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt derfra 4 ganger, de skriver ingen verdi utenpå pakken, 3 ganger ble pakken stoppet, men den ene gangen var verdien under 200 så da gikk det jo greit.

Jeg kommer ikke til å bestille derfra igjen hvis ikke verdien er under 200 kroner. Synd, for de har mye fint! De leverer raskt og jeg har ikke hatt noen andre problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt der jeg også.

To ganger før. De er veldig raske. Ikke no tull.

Men de blir alltid stoppa i tollen :(

Kommer bare til å bestille for under 200 derifra selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har bestilt flere ganger over 200 kr og ikke blitt stoppet,de har alltid skrevet NED verdien til under 200kr. Blitt stoppet 1 gang ,men da var det heldigvis under 200kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt flere ganger over 200 kr og ikke blitt stoppet' date='de har alltid skrevet NED verdien til under 200kr. Blitt stoppet 1 gang ,men da var det heldigvis under 200kr.[/quote']

Har du da bedt dem spesielt om å gjøre dette? Jeg har som nevnt bestilt flere ganger fra HQ Hair (siste gang for kanskje et halvt års tid siden), og de skriver ingenting overhodet utenpå pakken, det er derfor de blir stoppet og kontrollert. Virker som det er den erfaringen de fleste har. Hvis de har endret praksis nylig hadde jo det vært kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg har ikke bedt de om å skrive ned verdien. Har kjøpt derfra i ca halvt årstid,kansje det er etter som hvem som ekspederer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte de en gang, pga noe trøbbel med en sending (de hadde sendt meg dobbelt opp av alt :sjarmor: ), og da fortalte jeg de at de kunne skrive ned en lavere verdi utenpå pakken.

Det virket som om det var helt nytt for mannen jeg snakka med, og han sa han skulle gjøre det neste gang.

Har ikke bestilt etter det så jeg aner ikke om de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare bestilt en gang derfra selv, og da var pakken umerket og ikke åpnet av tollen. Men det var en liten sak i en soft konvolutt som kom rett i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...