Gå til innhold

Gutt som ikke vil bo hos mor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjort det som var tryggest for barnet. Barnet sitt ønske først, selv om det gikk ut over økonomien. 

Anonymkode: e16ab...8e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syns dere som kommenterer at stemor er smålig og grisk at det er greit for mor å få penger for sønnen når sønnen ikke bor hos henne? Dette er penger som skal komme barnet til gode og siden han bor hos far så hadde det vel vært naturlig at pengene kom dit?

Anonymkode: 39867...acf

Hvis jeg forstod TS rett så er det ikke sånn at mor får penger i dag.

Anonymkode: 04f6b...e16

Gjest Jonasmann
Skrevet

Nå forstår jeg plutselig hvorfor eventyrene alltid har med en ond stemor

Skrevet

Nå har jeg aldri hatt barn kun 50% av tiden- men er det egentlig så store forskjeller i økonomien å ha ett barn halve måneden? annet enn matutgifter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, xinnia skrev:

Nå har jeg aldri hatt barn kun 50% av tiden- men er det egentlig så store forskjeller i økonomien å ha ett barn halve måneden? annet enn matutgifter?

Matutgifter kan da være ganske mye det, for en tenåringsgutt. :P

Anonymkode: a8604...aec

AnonymBruker
Skrevet

Ekstra kjøring på en 16åring? Hvorfor tar han ikke bare bussen slik størsteparten av ungdom faktisk må?  
Ekstra husvask/klesvask for en 16åring? Hvorfor lærer dere ikke han å være en ansvarlig snart voksen mann i stedet?
Og be han skaffe seg en jobb så han kan kjøpe sine egne klær og ting, og skaffe seg arbeidserfaring som vil hjelpe han ut på jobbmarkedet senere i livet.

Anonymkode: a1087...075

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstra kjøring på en 16åring? Hvorfor tar han ikke bare bussen slik størsteparten av ungdom faktisk må?  
Ekstra husvask/klesvask for en 16åring? Hvorfor lærer dere ikke han å være en ansvarlig snart voksen mann i stedet?
Og be han skaffe seg en jobb så han kan kjøpe sine egne klær og ting, og skaffe seg arbeidserfaring som vil hjelpe han ut på jobbmarkedet senere i livet.

Anonymkode: a1087...075

Tenker du bidrag bør opphøre når ungdommen fyller 16 år, og at de fra da av i størst mulig grad skal greie seg selv?

Anonymkode: 619c4...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...