Sykkelkopp Skrevet 30. april 2017 #61 Skrevet 30. april 2017 På 2017-04-15 den 14.08, Inwe skrev: Det er jo helt umulig å ha en fasit på dette. Har vært med på at venninner synes de jeg vil si er en 10er ser ut som en 3er. Alt er subjekttivt og i forhold til hvilke preferanser man har.Jeg har hele veien (fra jeg så tinderprofilen hans) klassifisert min samboer som en 10er, jeg har ei venninne som sier han er maks en 6er da han er for lav for hennes smak. . For en motbydelig oppførsel. Gutter rangerer kanskje random jenter innimellom, men vi rakker ikke ned på utseendet til venners kjæreste
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #62 Skrevet 30. april 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: For en motbydelig oppførsel. Gutter rangerer kanskje random jenter innimellom, men vi rakker ikke ned på utseendet til venners kjæreste Gjør dere vel. Anonymkode: 930fb...2a4 1
Sykkelkopp Skrevet 30. april 2017 #63 Skrevet 30. april 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gjør dere vel. Anonymkode: 930fb...2a4 Nei, men det er ikke rent sjeldent jeg har hørt jenter gjøre det. Det virker som enkelte jenter som et resultat av det rett og slett er redd for å vise frem kjæresten sin til vennegjengen Endret 30. april 2017 av Sykkelkopp
Inwe Skrevet 30. april 2017 #64 Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: For en motbydelig oppførsel. Gutter rangerer kanskje random jenter innimellom, men vi rakker ikke ned på utseendet til venners kjæreste Nå misforsto du litt, samtalen var ikke helt sånn, men jeg vet det er det hun mener. Var mer et eksempel på at et utseende kan være en 3 er for noen, men en 10 er for andre.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #65 Skrevet 30. april 2017 Jeg har vært svært pen, og hadde en kropp venninner var misunnelig på. Da jeg traff menn var jeg bestandig usikker på om de faktisk likte meg, eller om det var utseende de likte. Dessverre kan jeg vel i ettertid konkludere med at mannen jeg endte opp med var mest opptatt av utseende, og etter et ekteskap med en mann som egentlig aldri brydde seg om å bli kjent med MEG, eller som satte pris på hvem jeg var som person, så lot jeg meg mer eller mindre forfalle. Man kan nesten si at jeg la kroppen min for hat, fordi jeg følte den hindret meg i å oppleve ekte kjærlighet. Jeg la derfor på meg 20 kg, og motivasjon til å gå ned uteble, fordi jeg ikke ønsket å være "en kropp". Jeg gikk etterhvert fra mannen. Det ble for trist å være så ensom i forholdet, og selv om han ikke gikk fra meg på grunn av de ekstra kiloene var det tydelig at han var mer opptatt av at jeg skulle gå ned i vekt igjen enn å sette pris på andre ting ved meg. Nå som singel nøler jeg også med å gå ned i vekt. På ene siden ønsker jeg det for egen del, men på andre siden føler jeg ennå at de ekstra kiloene beskytter meg mot slike overfladiske menn. Når jeg nå får oppmerksomhet fra menn føler jeg i mye større grad at det er MEG de faktisk liker. Uten den perfekte kroppen unngår jeg de overfladiske. Det er ferre menn som sjekker meg opp nå, men absolutt mange nok, og jeg stoler mer på at de som viser interesse gjør det av rettere årsaker. Det er synd at det skal være slik, men for min del var det ingen lykke i å være pen og veldreid. Det ble min ulykke, kan man nærmest si. Anonymkode: 2df4c...a8e 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #66 Skrevet 1. mai 2017 Problemet med slike skalaer på utseende er jo at det går begge veier. En ting er at noen sier at man ikke når opp til deres liga, men det finnes de som tenker motsatt og. Jeg har vært veldig heldig med genene mine og har fått tildelt et veldig pent ansikt og har en fit kropp, men jeg er ikke så opptatt av at mannen jeg møter må være utrolig kjekk selv om. Jeg vil helst møte noen jeg klaffer veldig bra med på et personlig plan. Problemet blir jo når jeg blir ratet som en 8-9 at menn som anser seg selv som en 6 ikke tør å prøve seg en gang. De bare skriver meg av listen. Selvsagt gjelder jo ikke det alle, men jeg har opplevd å komme i snakk med folk som sier de har tenkt slik. Jeg tror alle har godt av å tenke mindre på hvor på skalaen man når og hvem som er i hvem sin liga, og heller gå for de man finner tiltrekkende/sjarmerende/interessante. Anonymkode: 8db5a...88c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #67 Skrevet 1. mai 2017 Dette her synes jeg er så spennende! Hvordan er kriteriene? Hva hadde Jessica Alba vært hvis hun manglet en fortann? Eller hvilken rangering hadde Adriana Lima fått hvis hun tygget med åpen munn og bare snakket om seg selv? FORKLAR! Anonymkode: 90d83...cc3 2
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2017 #68 Skrevet 1. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet med slike skalaer på utseende er jo at det går begge veier. En ting er at noen sier at man ikke når opp til deres liga, men det finnes de som tenker motsatt og. Jeg har vært veldig heldig med genene mine og har fått tildelt et veldig pent ansikt og har en fit kropp, men jeg er ikke så opptatt av at mannen jeg møter må være utrolig kjekk selv om. Jeg vil helst møte noen jeg klaffer veldig bra med på et personlig plan. Problemet blir jo når jeg blir ratet som en 8-9 at menn som anser seg selv som en 6 ikke tør å prøve seg en gang. De bare skriver meg av listen. Selvsagt gjelder jo ikke det alle, men jeg har opplevd å komme i snakk med folk som sier de har tenkt slik. Jeg tror alle har godt av å tenke mindre på hvor på skalaen man når og hvem som er i hvem sin liga, og heller gå for de man finner tiltrekkende/sjarmerende/interessante. Anonymkode: 8db5a...88c Menn som avskriver deg fordi de tenker du er for pen er ikke noe å satse på uansett. Du vil ikke bli sammen med noen med sånn usikkerhet 3 timer siden, AnonymBruker skrev: FORKLAR! Anonymkode: 90d83...cc3 Nei!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #69 Skrevet 2. mai 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet med slike skalaer på utseende er jo at det går begge veier. En ting er at noen sier at man ikke når opp til deres liga, men det finnes de som tenker motsatt og. Jeg har vært veldig heldig med genene mine og har fått tildelt et veldig pent ansikt og har en fit kropp, men jeg er ikke så opptatt av at mannen jeg møter må være utrolig kjekk selv om. Jeg vil helst møte noen jeg klaffer veldig bra med på et personlig plan. Problemet blir jo når jeg blir ratet som en 8-9 at menn som anser seg selv som en 6 ikke tør å prøve seg en gang. De bare skriver meg av listen. Selvsagt gjelder jo ikke det alle, men jeg har opplevd å komme i snakk med folk som sier de har tenkt slik. Jeg tror alle har godt av å tenke mindre på hvor på skalaen man når og hvem som er i hvem sin liga, og heller gå for de man finner tiltrekkende/sjarmerende/interessante. Anonymkode: 8db5a...88c Tror nok du er unntaket som bekrefter regelen her. De fleste som ser bra ut ønsker seg også en partner som ser bra ut. Som gjennomsnittlig mann (på alle plan, ikke bare utseendemessig) er det jo omtrent umulig å vekke noen interesse hos en gjennomsnittlig kvinne, så jeg tør nesten ikke tenke på hvor vanskelig det er om man skulle finne på å sikte utenfor egen liga. Anonymkode: f21ed...86d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #70 Skrevet 2. mai 2017 Utenom noen fetisjister og raringer så er det ganske universellt og entydig hva folk finner attraktivt. Anonymkode: 612dc...384
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå