AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #41 Skrevet 16. mars 2017 11 minutter siden, Sykkelkopp skrev: 9'er i attraktivitet, ikke i utseende. Hvor tiltrekkende du er er mer enn bare utseende, men det spiller en faktor Takk for svar. Blir alltid rangert høyt (også "bak ryggen" min) selv om jeg er veldig middelmådig i utseende, og tar det som et kompliment at jeg blir sett på som veldig attraktiv bare fordi jeg er meg på en måte. Anonymkode: 66a75...ac3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #42 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: For å komme ned til 3 må man enten alternativ 1: ha en kombinasjon av flere lite attraktive trekk som f.eks: overvektig og ikke spesielt pene trekk i fjeset, alternativ 2: være mer overvektig enn i alternativ 1 - eller ha meget uheldige trekk i fjeset. Hvis du er en normal jente med fin kropp kan jeg aldri tro du er på 3, siden du unngår mye av det som hadde trukket deg ned dit. Hvis du bare ikke har spesielt pene trekk i fjeset, men har fin kropp, så ja definitivt høyere enn 3. Hva om en sykelig overvektig person har et 10'er ansikt da? Anonymkode: 698d0...f43
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #43 Skrevet 16. mars 2017 På 14.3.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev: Det er sånn som småunger driver med Anonymkode: 18652...317 Å? Jeg ble spurt på et jobbintervju om å rate utseendet mitt. Anonymkode: 81e8f...092
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #44 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å? Jeg ble spurt på et jobbintervju om å rate utseendet mitt. Anonymkode: 81e8f...092 De kommenterte også kroppen min, det var for et treningstudio og jeg var veldig ung. En som var "lubben" fikk jobben, jeg har alltid vært naturlig slank ( gener og høyde ). Anonymkode: 81e8f...092
Sykkelkopp Skrevet 16. mars 2017 #45 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva om en sykelig overvektig person har et 10'er ansikt da? Anonymkode: 698d0...f43 Hva om begravd dypt inne i galdhøpiggen finnes verdens største gullklump? EDIT: Men om det så var tilfellet, maks 4 for min del Endret 16. mars 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #46 Skrevet 16. mars 2017 11 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Hva om begravd dypt inne i galdhøpiggen finnes verdens største gullklump? EDIT: Men om det så var tilfellet, maks 4 for min del Hvorfor er det så usannsynlig? Hva om Emma Watson eller Scarlett Johansson plutselig ble sykelig overvektig? Eller andre nydelige kvinner? Går de automatisk fra 9-10 til 4 da? Ellers vil jeg si at det er litt hyklersk svar. Ei med et mindre attraktivt ansikt, men bra kropp kan krype fra en 3 til 5 eller noe hos deg. Anonymkode: 698d0...f43 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #47 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så usannsynlig? Hva om Emma Watson eller Scarlett Johansson plutselig ble sykelig overvektig? Eller andre nydelige kvinner? Går de automatisk fra 9-10 til 4 da? Ellers vil jeg si at det er litt hyklersk svar. Ei med et mindre attraktivt ansikt, men bra kropp kan krype fra en 3 til 5 eller noe hos deg. Anonymkode: 698d0...f43 Skjønner du ikke at hvis man er sykelig overvektig så vil det vises på ansiktet og? Ansiktet blir rundere. Anonymkode: d3ced...344 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #48 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at hvis man er sykelig overvektig så vil det vises på ansiktet og? Ansiktet blir rundere. Anonymkode: d3ced...344 Skjønner du ikke at vi alle bærer fett ulikt? At de kan ha nokså smale ansikter i forhold til kroppen? Og hva så om ansiktet blir litt rundere? Vil du si at Scarlett som jeg mener er en 10'er (om man skal operere med denne skalaen) blir maks en 4 om hun ble sykelig overvektig? Anonymkode: 698d0...f43 1
Sykkelkopp Skrevet 17. mars 2017 #49 Skrevet 17. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så usannsynlig? Hva om Emma Watson eller Scarlett Johansson plutselig ble sykelig overvektig? Eller andre nydelige kvinner? Går de automatisk fra 9-10 til 4 da? Ellers vil jeg si at det er litt hyklersk svar. Ei med et mindre attraktivt ansikt, men bra kropp kan krype fra en 3 til 5 eller noe hos deg. Anonymkode: 698d0...f43 Hadde de blitt sykelig overvektig hadde ansiktet deres blitt dekket med mer fett. Men uansett, om Emma watson hadde nåværende fjes men var sykelig overvektig hadde jeg aldri kunne hatt sex med henne. (Hadde det vært et fettfjes så max 3'er). Hyklersk nei, fett er bare større dealbreaker. Heller Mindre attraktivt fjes og bra kropp enn attraktivt fjes og kropp jeg ikke ville rørt om jeg så fikk betalt
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #50 Skrevet 17. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at vi alle bærer fett ulikt? At de kan ha nokså smale ansikter i forhold til kroppen? Og hva så om ansiktet blir litt rundere? Vil du si at Scarlett som jeg mener er en 10'er (om man skal operere med denne skalaen) blir maks en 4 om hun ble sykelig overvektig? Anonymkode: 698d0...f43 Ved sykelig overvekt vil det uten unntak vises på fjeset, selv om man skulle være "heldig" med fettfordelingen. Anonymkode: d3ced...344 1
Miklo Velka Skrevet 12. april 2017 #51 Skrevet 12. april 2017 Men hvordan vet man hvem man selv "kan få"?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #52 Skrevet 12. april 2017 Jeg forstår skepsisen. I min jobb ansetter jeg mange mennesker hvert år. Til stillinger som ikke krever all verdens utdannelse og erfaring. Når det kommer inn søknader fra mennesker master- og doktorgrader, er min umiddelbare reaksjon skeptisk. Hvorfor i alle dager vil de søke på jobben med den bakgrunnen? Jeg forventer en avklaring i søknaden. Men om det ikke tas opp i søknaden, anser jeg kandidaten som uaktuell. Hvis 9-10'er-jenter plutselig skulle finne det for godt å snakke med gutter langt nede på skalaen, bør hun ha en god forklaring. Det er svært mistenksomt. Anonymkode: d9033...ea7
sol87 Skrevet 13. april 2017 #53 Skrevet 13. april 2017 På 3/14/2017 den 12.30, AnonymBruker skrev: Har sett mye rangeringer av utseendet på dette forumet, som for eksempel: hun der er en 8'er. Eller han der er en 4'er. Hvem sammenligner du det med? Utseendet er jo subjektiv, så hvis man skulle brukt en slik skala kunne en 5'er for noen v'rt en 10'er for andre, Jeg har truffet på flere av det motsatte kjønn som har fortalt at jeg er utenfor deres liga. Da jeg spurte om det var bunnligaen ble de sur. Hva er dette tullet egentlig? Holder det ikke å gjøre det enkelt, enten liker man en person ellers liker man ikke personen. Å drive rangere mennesker som om de skulle vært en film på IMDB høres helt på jordet. (H*n hadde en litt skjev nese, det ene øyebrynet på venstresiden var mer bustete enn det høyre, derfor er h*n en 6'er). Begynner å lure på hvor gammel disse menneskene som driver på med sånt er? 18 år? Anonymkode: d50fb...f1e Jeg er helt enig, og ser på folk som snakker om andre mennesker på den måten som enten ekstremt umodne eller slemme. Det er klart utseendet betyr mye for mange, men hvorfor man skal beskrive noen man liker eller liker ved hjelp av en skala, forstår jeg ikke. Det er ganske drøyt at du har møtt folk som faktisk har fortalt deg at du er utenfor deres liga. Det kunne de vel holdt for seg selv, og ganske enkelt sagt at de ikke var interesserte i deg?
Miklo Velka Skrevet 14. april 2017 #54 Skrevet 14. april 2017 På 4/12/2017 den 19.47, Miklo Velka skrev: Men hvordan vet man hvem man selv "kan få"? Det er jo ganske åpenbart at ikke "alle kan få alle", så hvordan fungerer det?
Avocado90 Skrevet 14. april 2017 #55 Skrevet 14. april 2017 På 14.3.2017 den 12.30, AnonymBruker skrev: Har sett mye rangeringer av utseendet på dette forumet, som for eksempel: hun der er en 8'er. Eller han der er en 4'er. Hvem sammenligner du det med? Utseendet er jo subjektiv, så hvis man skulle brukt en slik skala kunne en 5'er for noen v'rt en 10'er for andre, Jeg har truffet på flere av det motsatte kjønn som har fortalt at jeg er utenfor deres liga. Da jeg spurte om det var bunnligaen ble de sur. Hva er dette tullet egentlig? Holder det ikke å gjøre det enkelt, enten liker man en person ellers liker man ikke personen. Anonymkode: d50fb...f1e Hvorfor er rangeringen av utseende inkompatibelt med å enten "like eller ikke like en person"? Det ene har ingenting med det andre å gjøre. Alle velger en person de liker. Å sette et "tall" på et utseende brukes ofte i praktiske sammenhenger, der den andre ikke har anledning til å veie inn. Og nei, fullstendig subjektivt er det ikke. Alle har hver sin smak, men vi har visse tendenser innenfor fertilitet, helse, femininitet som spiller inn. Det er urealistisk å forvente at en person vil si at Candice Swanepoel er en 1er og en kvinne som ser ut som en Frode Øverli-illustrasjon er en 10er.
Gjest Axl Rose Skrevet 14. april 2017 #56 Skrevet 14. april 2017 (endret) Rangering av utseendet? Seriøst? Sånn jeg gjorde på ungdomskolen det Endret 14. april 2017 av Axl Rose
Xcase33 Skrevet 14. april 2017 #57 Skrevet 14. april 2017 På 14.3.2017 den 12.30, AnonymBruker skrev: Har sett mye rangeringer av utseendet på dette forumet, som for eksempel: hun der er en 8'er. Eller han der er en 4'er. Hvem sammenligner du det med? Utseendet er jo subjektiv, så hvis man skulle brukt en slik skala kunne en 5'er for noen v'rt en 10'er for andre, Jeg har truffet på flere av det motsatte kjønn som har fortalt at jeg er utenfor deres liga. Da jeg spurte om det var bunnligaen ble de sur. Hva er dette tullet egentlig? Holder det ikke å gjøre det enkelt, enten liker man en person ellers liker man ikke personen. Å drive rangere mennesker som om de skulle vært en film på IMDB høres helt på jordet. (H*n hadde en litt skjev nese, det ene øyebrynet på venstresiden var mer bustete enn det høyre, derfor er h*n en 6'er). Begynner å lure på hvor gammel disse menneskene som driver på med sånt er? 18 år? Anonymkode: d50fb...f1e Da må du sette deg litt mer inn i hva som legges i de ulike nummereringene da ..det er ikke veldig subjektivt - det er kanskje maks 1.5 i +\- i forskjell.
Inwe Skrevet 15. april 2017 #58 Skrevet 15. april 2017 Det er jo helt umulig å ha en fasit på dette. Har vært med på at venninner synes de jeg vil si er en 10er ser ut som en 3er. Alt er subjekttivt og i forhold til hvilke preferanser man har. Jeg har hele veien (fra jeg så tinderprofilen hans) klassifisert min samboer som en 10er, jeg har ei venninne som sier han er maks en 6er da han er for lav for hennes smak. Høyde har ingenting å si for meg så jeg ser da på kropp og ansikt, som hun også kan være med på at er minimum en 8er. Jeg er forresten enig i at man ikke kan sette et tall på folk. Samme person kan jo være 7 og 10 ettersom hva den har på seg/hvordan man har ordnet seg osv. Det skaper bare et tydelig skille mellom folk. Som klasser.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #59 Skrevet 29. april 2017 På 16.3.2017 den 23.17, Sykkelkopp skrev: Hva om begravd dypt inne i galdhøpiggen finnes verdens største gullklump? EDIT: Men om det så var tilfellet, maks 4 for min del Hva er maks poengsum for mindre heldig ansikt men fit kropp? Anonymkode: d3ced...344
Sykkelkopp Skrevet 30. april 2017 #60 Skrevet 30. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er maks poengsum for mindre heldig ansikt men fit kropp? Anonymkode: d3ced...344 Vet ikke, 5-6 kanskje Spørs på hvor mye mindre heldig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå