Gå til innhold

Helbreda frå kreft!


hjortesvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, hjortesvin skrev:

Kan du forklara dette då ? 😊  http://mjl.no/art.php?t=v

Nei, tror ikke på noe av det. Tror nok noen kan bli bra på naturlige måter, men uten Guds hjelp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert kristen selv opptil flere ganger, ba som faen gjennom hele dagen, hadde med meg det nye testamentet i lummen over alt. Men etter ca 1 år å jeg aldri fikk så mye som et forbanna svar eller tegn fra han havnet bibelen og det nye testamentet rett i flammehavet. Har trodd lenge nok på eventyr, om jeg får et gedigent bevis av at han lever skal jeg vurdere å ta imot han igjen, jeg vet at det aldri skjer 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Naturgutten 95 skrev:

Nei, tror ikke på noe av det. Tror nok noen kan bli bra på naturlige måter, men uten Guds hjelp

Anbefaler deg å lesa alt der... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kreft plutselig kan forsvinne er en kjent sak som det også blir forsket på. Kan godt kalle det ett mirakel men det hadde vært interessant å sett statistikk på om det er noen forskjell på de som blir bedt for og de som ikke blir det.

Jeg vet om mange svært kristne personer som har dødd av kreft og som har blitt bedt for mange ganger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke kreft i utgangspunktet

Anonymkode: b6525...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mars Quirinus skrev:

At kreft plutselig kan forsvinne er en kjent sak som det også blir forsket på. Kan godt kalle det ett mirakel men det hadde vært interessant å sett statistikk på om det er noen forskjell på de som blir bedt for og de som ikke blir det.

Jeg vet om mange svært kristne personer som har dødd av kreft og som har blitt bedt for mange ganger.

Svein Magne Pedersen har bedd for tusener som er blitt helbreda. Heilt vanvittig!! 😊   Her er utallige vitnesbyrd:   http://mjl.no/art.php?t=v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mars Quirinus skrev:

At kreft plutselig kan forsvinne er en kjent sak som det også blir forsket på. Kan godt kalle det ett mirakel men det hadde vært interessant å sett statistikk på om det er noen forskjell på de som blir bedt for og de som ikke blir det.

Jeg vet om mange svært kristne personer som har dødd av kreft og som har blitt bedt for mange ganger.

http://mjl.no/art.php?i=877 (ein som fekk to nye knær) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Naturgutten 95 skrev:

Har vert kristen selv opptil flere ganger, ba som faen gjennom hele dagen, hadde med meg det nye testamentet i lummen over alt. Men etter ca 1 år å jeg aldri fikk så mye som et forbanna svar eller tegn fra han havnet bibelen og det nye testamentet rett i flammehavet. Har trodd lenge nok på eventyr, om jeg får et gedigent bevis av at han lever skal jeg vurdere å ta imot han igjen, jeg vet at det aldri skjer 👍

Du brente bibelen faktisk? Reagerer ikke med noen mening, bare observerte at det var en veldig sterk reaksjon du hadde. Du må ha vært veldig inni dette skjønner jeg.

Anonymkode: 9d9b5...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lest er at slike "mirakler" ofte skjer enten pga behandlingen de får i tillegg, eller at kroppens eget immunforsvar klarer å knuse kreftcellene.

Jeg har selv kreft, og jeg ber og ber og har mange som ber for meg, men jeg setter nok mest min lit til legedommen, vil ikke kutte ut medisin i håp om at jeg blir frisk på bønn alene...

Og da er det skumle at noen sier at hvis du ikke setter all din lit til Gud, så blir du ikke frisk.


Vel, jeg har små barn, så den sjansen kan jeg ikke ta.

Men be gjerne for meg, dere som tror bønn leger. 
Jeg tror bønn leger - men da i tillegg til vanlig behandling. 

Det gir i alle fall håp - og dermed styrke, til den som skal gjennom dette. Tro meg.
Tro kan løfte fjell, og det er nok det soom har holdt meg så sprek :)

Anonymkode: 31c85...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helbredelser i kristen regi er dessverre som regel ting som like gjerne kunne gått over av seg selv (det gjelder jo de aller fleste sykdommer). Det skjer derimot aldri at en amputert arm vokser ut igjen e.l. Og en tommelfingerregel er at jo heftigere mirakelet er, dess lenger unna har det skjedd. At folk vekkes fra de døde og sånt skjer kun i Afrika, men historiene blir ofte tatt som fakta når en troende får høre det av en annen troende.

Jeg har sett mange "helbredelser" selv, og til og med innbilt meg at jeg ble helbredet. Det var kjipt å måtte fortelle folk etterpå at det ikke var sant, der se satt og priste Gud for det han hadde gjort. Vi hadde så lyst til å tro, og selv om bønn IKKE fungerte i 99,99% av tilfellene, klamret vi oss til enhver bedring og ga alltid Gud æren for det. Vi lurte ikke på om Gud syntes det var greit å få æren for å ha helbredet folk som enten ble friske av seg selv eller fikk hjelp av medisin og lege, det viktigste var å finne et fnugg av "bevis" for at Gud ville og kunne helbrede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du brente bibelen faktisk? Reagerer ikke med noen mening, bare observerte at det var en veldig sterk reaksjon du hadde. Du må ha vært veldig inni dette skjønner jeg.

Anonymkode: 9d9b5...8c8

Ja man lar seg desverre lure noen ganger ja. Det ødela en del av ungdomstiden min ettersom ingen ting er lov ifølge den sinnsyke boka. Er ingen vits å ha en så stor og ubrukelig eventyrbok liggende i huset, heller ikke noe å gi vekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.3.2017 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Det jeg har lest er at slike "mirakler" ofte skjer enten pga behandlingen de får i tillegg, eller at kroppens eget immunforsvar klarer å knuse kreftcellene.

Jeg har selv kreft, og jeg ber og ber og har mange som ber for meg, men jeg setter nok mest min lit til legedommen, vil ikke kutte ut medisin i håp om at jeg blir frisk på bønn alene...

Og da er det skumle at noen sier at hvis du ikke setter all din lit til Gud, så blir du ikke frisk.


Vel, jeg har små barn, så den sjansen kan jeg ikke ta.

Men be gjerne for meg, dere som tror bønn leger. 
Jeg tror bønn leger - men da i tillegg til vanlig behandling. 

Det gir i alle fall håp - og dermed styrke, til den som skal gjennom dette. Tro meg.
Tro kan løfte fjell, og det er nok det soom har holdt meg så sprek :)

Anonymkode: 31c85...d19

Heidu sal ikke oppfordre deg og kutte medisiner men skal fortelle deg noe bikkja til Xn hadde tarmkreft og noren hadde en kur av naturlige greier som funka og bikkja ble kreft fri tuller ikke .. de var natron, whete gress (greendrink) mineraler , noe som heter potassium og D3 alle disse skal vist redusere kreft celler og henp olje. Unngå meieri produkter for de øker kreft celler samt transfett og rødt kjøtt . Spis mye raw food og lite stekte/friterte ting . Begyn på Chlorella sun dette har hjelpt mange i kreft behandling i tileg til medisiner . Ikke kutt medisinene men prøv dette OK? Sender Du meg pm kan jeg sende deg kuren. Verdt er forsøk i det minste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2017 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Det jeg har lest er at slike "mirakler" ofte skjer enten pga behandlingen de får i tillegg, eller at kroppens eget immunforsvar klarer å knuse kreftcellene.

Jeg har selv kreft, og jeg ber og ber og har mange som ber for meg, men jeg setter nok mest min lit til legedommen, vil ikke kutte ut medisin i håp om at jeg blir frisk på bønn alene...

Og da er det skumle at noen sier at hvis du ikke setter all din lit til Gud, så blir du ikke frisk.


Vel, jeg har små barn, så den sjansen kan jeg ikke ta.

Men be gjerne for meg, dere som tror bønn leger. 
Jeg tror bønn leger - men da i tillegg til vanlig behandling. 

Det gir i alle fall håp - og dermed styrke, til den som skal gjennom dette. Tro meg.
Tro kan løfte fjell, og det er nok det soom har holdt meg så sprek :)

Anonymkode: 31c85...d19

Ting som skal redusere kreft celler : kanel , honning ,spinat, natron,mye vann , de fleste grønnsaker er positive helse effekt :) brokkoli . Bananer . Hørt de er positivt mot kreft . Blåbær (generelt ting me anti oxydanter . 

ikke spis raffinert sukker ,heller brunt sukker . Unngå fluor og aspartam . 

Sørg for og ta nok vitaminer og vitamin mangel hjelper lite når kroppen skal bekjempe en slik sykdom... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lokmeister2016 skrev:

Heidu sal ikke oppfordre deg og kutte medisiner men skal fortelle deg noe bikkja til Xn hadde tarmkreft og noren hadde en kur av naturlige greier som funka og bikkja ble kreft fri tuller ikke .. de var natron, whete gress (greendrink) mineraler , noe som heter potassium og D3 alle disse skal vist redusere kreft celler og henp olje. Unngå meieri produkter for de øker kreft celler samt transfett og rødt kjøtt . Spis mye raw food og lite stekte/friterte ting . Begyn på Chlorella sun dette har hjelpt mange i kreft behandling i tileg til medisiner . Ikke kutt medisinene men prøv dette OK? Sender Du meg pm kan jeg sende deg kuren. Verdt er forsøk i det minste 

Du bør slutte med slikt sprøyt. Dette har ingenting med kreft å gjøre. Det at du ikke engang vet hva "potassium" er viser at du bare slenger rundt deg uten noen form for forståelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...