Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, NumberSix skrev:

Skulle ønske Grunde slengte kula si inn i det liksom-lei-seg-ansiktet til Sofie, alternativt inn i det selvgode klysetrynet til Andrea eller Morten. Det er så teit at de kan velge inn folk fra juryen, argh. 

Åhh det tenkte jeg og! Når Sofie sto der og bare: jeg fortjener det her og blah blah blah så håpet jeg bare at han skulle dryle kula i ansiktet hennes 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det slags ambisjon?  Få igang en blogg?  Første krav bør jo være at en har noe mellom ørene så en har noe å ytre.  Døgnflue kalles sånt. 

Anonymkode: 85fc5...238

Ambisjon er lettjente penger. Dama sponser jo alt helt blindt, er direkte flaut. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, helloAdele skrev:

Åhh det tenkte jeg og! Når Sofie sto der og bare: jeg fortjener det her og blah blah blah så håpet jeg bare at han skulle dryle kula i ansiktet hennes 

 

hahah, det hadde vært tidenes ph-øyeblikk faktisk

Anonymkode: 3b189...235

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen har vært dritakjedelig, frem til denne uken. Guuud, som enkelte der inne setter sinnet mitt i kok. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Sofie kunne spart seg for forsvarstalen. Jeg forstår valget hennes - hun ville stå med Morten i en finale. Men da burde hun heller sagt unnskyld klart og tydelig, forklart at hun ville det og si at hun visste det var rottent gjort mot Grunde. Syns litt synd i Sofie. Ingen fortjener å bli kalt ukvemsord uansett hvor dårlig de oppfører seg. Jeg syns ikke at hun har oppført seg bra de siste ukene av PH, og har mine meninger om henne som person, men det finnes grenser for hva man behøver å lire ut av seg. 

Jeg håper så inderlig Lunde og Kevin vinner nå.

Anonymkode: 87285...333

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har alltid lurt på hvorfor alle parene får mulighet til å bytte ut partneren sin i disse kulesituasjonene. Hvis bare Petter hadde fått byttet ut partneren sin (siden han var den første som slapp kula) hadde Grunde visst at han ikke kunne stolt på Sofie, noe som kunne gitt oss masse drama, men neeeeida :filer:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan Lunde og Kevin vinne mot et av de andre parene egentlig?

Noe sier meg at Sofie og Morten vinner;( håper eg tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange av disse PH-bloggerne ikke innser, er at fåtallet ikke er spesielt interesserte etter PH er over. Du ser 90 % av de PH-deltakerne som opprettet blogg, forsvant på grunn av manglende interesse. De har fått såkalt "15 minutes of fame". Isabell Raad og Kristin er vel de eneste bloggerne som har klart å holde det gående over lengre tid. Førstnevnte fordi hun har så ekstremt mye clickbaits, og sistnevnte fordi hun faktisk hadde noe å tilføye bloggsamfunnet. 

Jeg er nesten skråsikker på at disse bloggene (Sofie, Andrea, Isabell, selv Lunde) kommer til å forsvinne over en liten tid. Etter sommeren er det ingen som bryr seg om PH-deltakerne. Syns i grunn litt synd på de, for de er så unge og tenker ikke så langt. 

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kindagirl skrev:

Kan Lunde og Kevin vinne mot et av de andre parene egentlig?

Noe sier meg at Sofie og Morten vinner;( håper eg tar feil. 

Tror ikke Morten og Sofie har så mange stemmer annet enn andrea og KANSKJE petter, haha

Anonymkode: 3b189...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så synd på Grunde, fikk helt vondt av han. Og Sofie har da ikke gjort så veldig mye for Grunde som hun skal ha det til? 

Håper Kevin og Lunde vinner nå.

Anonymkode: 931c1...de8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 3.10, The Kitten skrev:

Det jeg lurer på er hva jeg skal se på etter PH er ferdig? Følger allerede med på Paradise Hotel Danmark og der har de kommet omtrent like langt som i den norske finalen. Så sesongene er ferdig med noen dagers mellomrom. 

 

Syns forresten ikke det var særlig taktisk spilt av Lunde. Hun kastet ut partneren sin, uten å være garantert en partner i finaleuken, særlig siden hun kastet ut backupen sin også. I tillegg kastet hun ut en god venninne og det er potensielt en stemme mindre i finalen eller en eventuel seremoni for å nå finalen. 

Hvor ser du på Paradise Danmark? Jeg finner det kun på viafree.dk, men skjønner jo ikke dansk😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kindagirl skrev:

Kan Lunde og Kevin vinne mot et av de andre parene egentlig?

Noe sier meg at Sofie og Morten vinner;( håper eg tar feil. 

Jeg håper også inderlig at du tar feil... DE KAN IKKE VINNE

Endret av helloAdele
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea som absolutt ikke ville stå med Petter i en finale, og nå står hun med han 😂

Anonymkode: 94001...eb7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med en slik oppførsel skjønner jeg jo behovet for en blogg:veldig greit å ha et egnet sted å legge ut forsvarstaler.  Med blogg når en flere,  og forsvarstalene florerer jo så ingen tvil om at hun sparer arbeid! 

Redd Sofie vinner.  Likevel er det jo slik at pengepremien egentlig er minimal.  I alle slike program er det markedsverdien som er viktig,  og med tanke om ambisjon om å leve av blogging,  har hun nok ødelagt for seg selv.  Husker mobberne fra sesong 1: de som måtte forlate.  Hun ene var intervju med lenge etterpå og hun slet med i arbeidslivet.

 

Anonymkode: 85fc5...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
25 minutter siden, kindagirl skrev:

Kan Lunde og Kevin vinne mot et av de andre parene egentlig?

Noe sier meg at Sofie og Morten vinner;( håper eg tar feil. 

Jeg tror Andrea og Petter har bedre sjanse enn Morten og Sofie i en finale. 

Jeg synes uansett Lunde og Kevin fortjener å vinne. De har spilt de andre ut gang etter gang, og er rett og slett bare sterkere spillere. Om de er populære nok i gruppen gjenstår å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig fan av Grunde, synes han er en flott fyr som har gjort en god figur inne på hotellet. Men: Skal jeg tenke spill, synes jeg egentlig han fortjente at Sofie ofret ham i dag. Han fortjente det fordi han var så sinssykt naiv og lite taktisk da han valgte å ta inn igjen Sofie og ikke Henote til hotellet. Jeg er bombesikker på at det ville vært et bedre valg å ta inn igjen Henote. Det er ikke sikkert de hadde vunnet finalen (selv om jeg tror de ville hatt gode sjanser), men med Sofie fikk han ikke en gang mulighet til å komme seg dit. 

Misforstå meg rett: Jeg er virkelig begeistret for Grunde. Dersom jeg tenker kun med hjertet, unner jeg ham virkelig å vinne PH, men i og med at dette er et TV-program og et spill som er ment for å underholde, synes jeg på en måte at det er greit at det ble som det ble. Sofie skapte i alle fall litt drama ved å ofre Grunde 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg heier på Lunde og Kevin, rett og slett fordi de har spilt hardt og klart å spille ut folk, og de prøver ikke glatte over det eller unnskylde seg. Selv om de har hatt dårlig samvittighet for valgene sine. Paradise er ikke en konkurranse i å være "110% ærlig" eller "bidra til gruppa", det er et spill der man må gjøre det man kan for å holde ut lengst mulig. Inkludert lyve og holde tilbake viktig info, som man jo gjør i alle andre spill.

Sofie og Morten har spilt godt og fått til mye men jeg synes de syter for mye og gnåler for mye om hvor dårlig gjort det er når noe går i mot deres planer. Spesielt Sofie er veldig opptatt av hvor mye hun har jobbet for alle der inne og hvor innmari mye de står i gjeld til henne, og benytter enhver anledning til å unnskylde sine valg med hint om hvor ærlig hun har vært og hvor snill hun har vært med folk og hjulpet dem. Ærlighet hadde vært å bare si at hun slapp kula for å kunne stå med Morten. Punktum. Ikke noe "men buhu, Grunde gjorde også sånn!!!"

Andrea og Petter fortjener overhodet ikke å stå i finalen! Jeg er så lei å høre om hvor mye de fortjener å stå der, bare fordi de har vært med siden begynnelsen. Jeg synes ikke det er fortjent når de omtrent har blitt båret på gullstol gjennom oppholdet fordi andre har tatt de vanskelige valgene for dem. Og når Petter skryter av hvor jævlig hardt han har jobbet for å være der? Jeg spyr! Hva har han gjort? Hvilke vanskelige valg har han tatt? Når har han måttet gjøre noe for å bli der?
Hadde det ikke vært for Sofie hadde nok Andrea vært kastet ut for lenge siden. Og hadde det ikke vært for Andrea som satt trygt på grunn av Sofie, hadde Petter vært kastet ut for lenge siden.
Dessuten synes jeg Petter er en skrytete og sutrete pappagutt, og Andrea er gnålete og falsk.

Finaleparene bør være Kevin + Lunde og Sofie + Morten. Og Kevin og Lunde fortjener mest å vinne :)
(Selv om jeg aner at Morten og Sofie vinner og ingen vil slippe kula fordi de er så foreeeelsket. Dessverre)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hugteken skrev:

Jeg er virkelig fan av Grunde, synes han er en flott fyr som har gjort en god figur inne på hotellet. Men: Skal jeg tenke spill, synes jeg egentlig han fortjente at Sofie ofret ham i dag. Han fortjente det fordi han var så sinssykt naiv og lite taktisk da han valgte å ta inn igjen Sofie og ikke Henote til hotellet. Jeg er bombesikker på at det ville vært et bedre valg å ta inn igjen Henote. Det er ikke sikkert de hadde vunnet finalen (selv om jeg tror de ville hatt gode sjanser), men med Sofie fikk han ikke en gang mulighet til å komme seg dit. 

Misforstå meg rett: Jeg er virkelig begeistret for Grunde. Dersom jeg tenker kun med hjertet, unner jeg ham virkelig å vinne PH, men i og med at dette er et TV-program og et spill som er ment for å underholde, synes jeg på en måte at det er greit at det ble som det ble. Sofie skapte i alle fall litt drama ved å ofre Grunde 

Enig. Nå på slutten av oppholdet burde han utelukkende tenkt på seg selv og tatt tilbake Henote. Jeg synes ikke nødvendigvis Sofie fortjener så mye mer enn Henote å stå i finalen, og Henote hadde heller ikke ofret Grunde i ofringsseremonien. Her synes jeg Grunde var irriterende dumsnill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, moncabang skrev:

Hvor ser du på Paradise Danmark? Jeg finner det kun på viafree.dk, men skjønner jo ikke dansk😋

Det var der jeg så det, men så forstår jeg dansk da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Sofie og Morten vinner , så håper jeg han knuser kula. Ser for meg det trynet til Sofie da :fnise:

Men håper Lunde og Kevin vinner :)

Anonymkode: 6a932...6a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...