Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merker at jeg endrer mening om hvem jeg synes er kjekkest der inne etterhvert som tiden går. Før vi ble kjent med de synes jeg Alex var den helt klart kjekkeste. Men nå synes jeg ikke det lenger. Han er jo kjekk, men han ser kjedelig ut nå. Sikkert fordi jeg synes han virker litt kjedelig. Eller hvertfall det vi ser av han. Jeg synes Grunde har blitt kjekkere enn jeg synes i begynnelsen. Selv om jeg synes han virker litt slitsom med tanke på at han snakker 24/7 :ler:  Men jeg synes han er så søt, han vil liksom ingen noe vondt og er bare blid og fornøyd og naiv. 

Morten er jo en skikkelig feig spiller. Han burde i hvertfall stå for det han har sagt når han blir outet/fersket. Håper han tattoveringsfyren (husker ikke navnet) sier fra at han også har hørt at Morten har sagt de tingene. Så Grunde skjønner at han har blitt lurt hele veien.

Anonymkode: 07b40...5a3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de litt mer kjedelige i år enn tidligere? Sitter liksom og sløver i mange av klippene... Bare litt fart når de har drukket alkohol.

Anonymkode: 0572e...e01

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sitronmelis skrev:

Åh husker såvidt den amerikanske Paradise Hotel sesongen! Husker jeg og venninna mi var såå forelska i han der Alex :hoho:Litt av en tvist på finalen!

Samtlige episoder av førstesesongen ligger ute på youtube. Masse drama, og mye drittslenging der også. Har ikke tatt meg tid til å se alle episodene, men måtte mimre meg tilbake med noen av dem :P Virka jo som det tok litt av, men det skulle ta 6-7 år før amerikanerne lagde en sesong til, som ble den siste. Kanskje det ble for mye skandaler?

Jeg synes at amerikanerne ser jo så sykt mye eldre ut enn de norske, selvom de er like gamle :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trompeten skrev:

.....

Jeg synes at amerikanerne ser jo så sykt mye eldre ut enn de norske, selvom de er like gamle :) 

Jeg trodde de var 25-30 på det klippet over her :overrasket:

Anonymkode: a4e39...270

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde de var 25-30 på det klippet over her :overrasket:

Anonymkode: a4e39...270

De to damefinalistene er: Charla Pihlstrom : 21 år og Tara Gerard : 22 år

Mener han Keith var ett år eldre enn det. Hu sinnadama som ble stemt ut tidligere var 28 år, men de andre mener jeg var mye yngre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett siden forrige torsdag. Er det verdt å se de siste 4, eller holder det med den siste? :) 

Anonymkode: 01d0f...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Vært borte denne uka, og så nettopp gjennom de siste episodene. Fryktelig kjedelig. "Grunde skal ut, Grunde skal ut, Grunde skal ut, Grunde skal ikke ut likevel"
Jaja, greit at noen hemmeligheter kom ut så det blir litt mer drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten må ut, jeg er lei av oppførselen hans nå. De andre gutta lager nok liv til å holde underholdningsnivået oppe uten ham. Trodde aldri det kom til å skje igjen, men for første gang på flere år begynner jeg å genuint like flere av deltagerne. Både Andrea, Sofie, Kevin, Petter og litt Aleks (om han slutter å være tøffelen til Morten i hvert fall) er faktisk ikke så verst. De irriterte meg grenseløst i starten alle sammen—særlig guttene—men jeg synes faktisk sesongen her er den beste på lenge! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, whitewildfox skrev:

Morten må ut, jeg er lei av oppførselen hans nå. De andre gutta lager nok liv til å holde underholdningsnivået oppe uten ham. Trodde aldri det kom til å skje igjen, men for første gang på flere år begynner jeg å genuint like flere av deltagerne. Både Andrea, Sofie, Kevin, Petter og litt Aleks (om han slutter å være tøffelen til Morten i hvert fall) er faktisk ikke så verst. De irriterte meg grenseløst i starten alle sammen—særlig guttene—men jeg synes faktisk sesongen her er den beste på lenge! 

De er overraskende likanes denne sesongen, til Pærra å være.

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som får noia av at de fleste gutta går med altfor små bukser??? For korte og for trange! Grøsser hver gang jeg ser det :bond::haar:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så kjekk (kropp OG ansikt) og samtidig ha så bra personlighet som Alexander. 

Kjenner han bare via TV-skjermen, men må si jeg er veldig positivt overrasket. :) trodde han skulle være en skikkelig drittsekk. Men han virker som en genuint bra person. Ikke verre enn de fleste andre mennesker i det minste... ;)

Endret av Mippi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mippi skrev:

Tenk å være så kjekk (kropp OG ansikt) og samtidig ha så bra personlighet som Alexander. 

Kjenner han bare via TV-skjermen, men må si jeg er veldig positivt overrasket. :) trodde han skulle være en skikkelig drittsekk. Men han virker som en genuint bra person. Ikke verre enn de fleste andre mennesker i det minste... ;)

Nja, vet ikke hvor enig jeg er med den siste delen. "Sophie klarer ikke gi meg stå", "jenta skal ikke være slutty"...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eg var litt redd han hadde sluttet å funke" (Aleks)

Helt seriøst er Aleks en av mine favoritter. Han tenker kun på tissen sin og det er nesten det eneste han snakker om. Samtidig flyver alle andre rundt og snakker taktikk.

Anonymkode: 72934...860

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mippi skrev:

Hva er så kjekt med han?

Anonymkode: b667f...296

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Trompeten skrev:

Samtlige episoder av førstesesongen ligger ute på youtube. Masse drama, og mye drittslenging der også. Har ikke tatt meg tid til å se alle episodene, men måtte mimre meg tilbake med noen av dem :P Virka jo som det tok litt av, men det skulle ta 6-7 år før amerikanerne lagde en sesong til, som ble den siste. Kanskje det ble for mye skandaler?

Det syntes jeg generet om amerikanere. Fikk helt sjokk når jeg var på utveksling, de ser gjennomsnittlig mye eldre ut enn nordmenn. Det er sikkert noe med stilen deres....

Anonymkode: b11dd...134

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes årets sesong er drittkjedelig! Flott at alle er venner, men skaper ikke bra TV. Ingen allianser eller noe. Lite romantikk. Lite drama. Mangler noen man kan "hate", mangler noen som holder stemninga oppe og er morro-mann. Skuffa. Og alle er så unge! 

Anonymkode: 50022...5b5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Kristian Rene jeg. Selv om han var litt kjepphøy, så synes jeg han var en kul type å ha inne på hotellet. Håper det snart kommer inn noen som lager litt mer liv og røre der inne. 

Det hadde vert kult om de samlet flere av deltagerne som har vert med, i et reunion program hvor de samlet flere av de best huskede deltagerne fra tidligere sesonger. Danske PH hadde vel en slik sesong mener jeg å huske? 

Endret av The Silence
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gangen jeg kunne godtatt å ha CA på skjermen igjen er for å se han bli overkjørt av KriRe i en eventuell all-star sesong :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...